Dat wil niet zeggen dat je ze op vreetquote:Op zondag 6 februari 2011 03:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh nee. Er lopen in een gemiddeld huis +/- 5000 spinnen rond
Daar heb ik het toch niet over.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh nee. Er lopen in een gemiddeld huis +/- 5000 spinnen rond
Zeker.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
GodtjeNog steeds van je reis aan het genieten?
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:48 schreef PeuRac het volgende:
ooh wow! Een vriendinnetje zegt net gewoon ff dat ze Death Road gefietst(!) heeft
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je ze op vreet
Dan is het maar goed dat het in mijn woning nooit rustig isquote:Op zondag 6 februari 2011 03:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als t rustig is komen ze te voorschijn en lopen ze dus ook over en in je mond, merk je niks van, t is echt zo.
De gevaarlijkste weg ter wereld, vallen de meeste doden enzo.quote:
Ah..quote:Op zondag 6 februari 2011 03:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De gevaarlijkste weg ter wereld, vallen de meeste doden enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Yungas_Road
quote:Op zondag 6 februari 2011 04:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga maar eens in bed liggen.. Adios vaarwel
Jij ook lekker slapen straks danquote:Op zondag 6 februari 2011 04:01 schreef PeuRac het volgende:
slaap lekker, ik ga t opmaken maar eens afmaken
Ruim je het wel ff op?quote:
Waarom luister je het dan?quote:
Wekkerradioquote:
Nog even volhouden hupjequote:Op zondag 6 februari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik slaap al sinds oktober op de bank
Da's kut ontwaken.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
WekkerradioStupide teksten ook: when the world is in my face, I say have a nice day
Dat bedoel ikquote:
Nee! Ik ben ziek en zielig dus ik mag rommel en viezigheid makenquote:
quote:
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: de kindertjes in Afrika die zijn zielig.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:42 schreef Murmeli het volgende:
Nee! Ik ben ziek en zielig dus ik mag rommel en viezigheid maken![]()
[/zelfmedelijden]
quote:
Oj Air,die is wel heel ergquote:Op zondag 6 februari 2011 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: de kindertjes in Afrika die zijn zielig.
dat zei ik ook tegen Jr. om half 8quote:
Bon Jovi lijkt in enen best aangenaam.quote:
De bank hier ligt anders wel heel lekker hoorquote:
Nee dan nog win jij, ik vind ze echt heel ergquote:Op zondag 6 februari 2011 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bon Jovi lijkt in enen best aangenaam.
Dan moet je niet zo zeikenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bank hier ligt anders wel heel lekker hoor
Dan verlies ik toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
Nee dan nog win jij, ik vind ze echt heel erg
Ik mag dat, al zo lang niet gedaanquote:
Half 8?!quote:Op zondag 6 februari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat zei ik ook tegen Jr. om half 8
Een vrouw zeggen dat ze moet stoppen met zeiken is hetzelfde als een vrouw vertellen dat ze moet stoppen met ademen.quote:
Met mij wakker worden is verliezen?quote:
Zo had ik 'm niet begrepen.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
Met mij wakker worden is verliezen?
Als je meteen begint te praten als je je ogen open hebt wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mij wakker worden is verliezen?
Ja het ergste is dat ie me niet wakker wil maken. Hij komt alleen even goedemorgen zeggen, hoe vaak ik hem ook uitleg dat ie me daarmee wel wakker maaktquote:
Toen ik bij je sliep riep ie anders wel echt duidelijk "WAKKER WORDEN!!!"quote:Op zondag 6 februari 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het ergste is dat ie me niet wakker wil maken. Hij komt alleen even goedemorgen zeggen, hoe vaak ik hem ook uitleg dat ie me daarmee wel wakker maakt
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je meteen begint te praten als je je ogen open hebt wel.
Het is wel lief van hemquote:Op zondag 6 februari 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het ergste is dat ie me niet wakker wil maken. Hij komt alleen even goedemorgen zeggen, hoe vaak ik hem ook uitleg dat ie me daarmee wel wakker maakt
dat is speciaal voor bezoekquote:Op zondag 6 februari 2011 09:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toen ik bij je sliep riep ie anders wel echt duidelijk "WAKKER WORDEN!!!"
Maar nu niet meer dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |