Ik vind het wel makkelijk. Als zij hem dood maakt, ruim ik hem wel op.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn Varken krijgt niet eens de kans,.. ik sluit dr op op de gang tot de spin dood en opgeruimd is
je weet maar nooitquote:Op zondag 6 februari 2011 03:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mietje, die spinnen vreten je niet op hoor
T opruimen is hier ook altijd geregeld, moet hij em wel doodgemaakt hebben, anders is er niks aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk. Als zij hem dood maakt, ruim ik hem wel op.
Ik ben veel te bang dat die spin haar bijt ofzo.. of dat ze m laat ontsnappenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk. Als zij hem dood maakt, ruim ik hem wel op.
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang dat die spin haar bijt ofzo.. of dat ze m laat ontsnappen
Ja.. maar heb je niet gezien wat voorn klein propje het is? Die kan ik toch niet achter die grote spinnen aan laten gaan?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang dat die spin haar bijt ofzo.. of dat ze m laat ontsnappen
Ik weet het.. ik weet het.. maar toch.. het zal je gebeuren!quote:
Katten gaan achter duiven net zo groot als dat ze zelf zijn aanquote:Op zondag 6 februari 2011 03:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. maar heb je niet gezien wat voorn klein propje het is? Die kan ik toch niet achter die grote spinnen aan laten gaan?
Loopt die spin ineens onder je dekensquote:Op zondag 6 februari 2011 03:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik weet het.. maar toch.. het zal je gebeuren!
ja, maar duivenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Katten gaan achter duiven net zo groot als dat ze zelf zijn aaneen spinnetje is niet eens een snack
Jij wilt dat ik nog mijn bed in ga vandaag?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Loopt die spin ineens onder je dekens
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik nog mijn bed in ga vandaag?
quote:
quote:
Ik niet. Ik heb een mondkapje op als ik ga slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:35 schreef Memento-Mori het volgende:
we schijnen in onze slaap ook best veel spinnen op te vreten gedurende een leven
een stuk of 5 per jaar toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:35 schreef Memento-Mori het volgende:
we schijnen in onze slaap ook best veel spinnen op te vreten gedurende een leven
Vandaar dat ik nooit trek heb in ontbijtquote:Op zondag 6 februari 2011 03:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Broodje aap verhaalquote:Op zondag 6 februari 2011 03:35 schreef Memento-Mori het volgende:
eeuh nee. Er lopen in een gemiddeld huis +/- 5000 spinnen rondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |