Lol ik werd toen wakker van een kind dat heel lief en heel zachtjes: mama mama mama, zei.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toen ik bij je sliep riep ie anders wel echt duidelijk "WAKKER WORDEN!!!"
Maar nu niet meer dus?
Beide keren toen ik er was kwam hij stuiterend de kamer in, met z'n WAKKER WORDEN.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik werd toen wakker van een kind dat heel lief en heel zachtjes: mama mama mama, zei.
Toen deed ik mn ogen open en dacht wat is er met Y. Direct erna dacht ik: huh mn kamer is veranderd?? en toen pas had ik door dat ik niet thuis was en dat niet mijn koter naast het bed stond
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik werd toen wakker van een kind dat heel lief en heel zachtjes: mama mama mama, zei.
Toen deed ik mn ogen open en dacht wat is er met Y. Direct erna dacht ik: huh mn kamer is veranderd?? en toen pas had ik door dat ik niet thuis was en dat niet mijn koter naast het bed stond
Arme jijquote:Op zondag 6 februari 2011 10:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beide keren toen ik er was kwam hij stuiterend de kamer in, met z'n WAKKER WORDEN.
Ieder half uur
Jawel hequote:
niet waar! ik ben zieliger. zij kunnen nog ademhalen, ik (bijna) niet meerquote:Op zondag 6 februari 2011 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: de kindertjes in Afrika die zijn zielig.
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beide keren toen ik er was kwam hij stuiterend de kamer in, met z'n WAKKER WORDEN.
Ieder half uur
Binnenkort dus slappe koffie en droge cake bij murmquote:Op zondag 6 februari 2011 10:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet waar! ik ben zieliger. zij kunnen nog ademhalen, ik (bijna) niet meer
Ach ja, ik leef nogquote:
Ik was de laatste keer dat ik bij mn zus sliep teleurgesteld dat mn nichtjes niet om half 8 naast mn bed stonden om me te vertellen dat ik moest spelen met ze en daarna ontbijt moest maken voor zequote:
Ik zal vast reserveren bij Hofwijkquote:Op zondag 6 februari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnenkort dus slappe koffie en droge cake bij murm
Ik schrok me gisteren rot van mn zoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach ja, ik leef nogHoewel ik daar bij de eerste keer (met die epische kater) wel een beetje over twijfelde
Vrienden van me hebben een heel lief dochtertje. Die ons altijd wakker komt maken als we daar logeren. Ze wil dan het liefst een spelletje spelen die ze uiteraard al heeft uitgezocht en dan gaat ze bij mijn man zitten op bed: A. ben je wakker? Zullen we DIT spelletje spelen? Of wil je me voorlezen?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer dat ik bij mn zus sliep teleurgesteld dat mn nichtjes niet om half 8 naast mn bed stonden om me te vertellen dat ik moest spelen met ze en daarna ontbijt moest maken voor zekindjes voor heel afentoe
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer dat ik bij mn zus sliep teleurgesteld dat mn nichtjes niet om half 8 naast mn bed stonden om me te vertellen dat ik moest spelen met ze en daarna ontbijt moest maken voor zekindjes voor heel afentoe
Als ik in mn flat zit kom je wel een keer logeren he. Kan je mijn zoon ook eens meemakenquote:
After Cito party, briljantquote:Op zondag 6 februari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok me gisteren rot van mn zoon.
Het was nog niet eens 11 uur en hij SPRONG de woonkamer in. Zei heel hard GOEDEMORGEN en ging een dansje doen.
Ik heb gevraagd of hij ziek was, dat was niet zo.
Volgens mij is er vrijdag iets gebeurd met een meisje tijdens de after Cito party, hij is te vrolijk opeens.
Wanneer ga je over?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in mn flat zit kom je wel een keer logeren he. Kan je mijn zoon ook eens meemaken
hehehehe!quote:
das dan wel weer handig jaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben een heel lief dochtertje. Die ons altijd wakker komt maken als we daar logeren. Ze wil dan het liefst een spelletje spelen die ze uiteraard al heeft uitgezocht en dan gaat ze bij mijn man zitten op bed: A. ben je wakker? Zullen we DIT spelletje spelen? Of wil je me voorlezen?
En hubbie laat me vaak dan liggenEn vind het geen probleem om wakker te worden van haar
Ik ook niet trouwensMaar als hij toch gaat spelen ben ik niet nodig en kan ik best nog even liggen
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
After Cito party, briljant![]()
Maar je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Ah, to be young and in love...
Is Y. al van het uitslapen trouwens? Lijkt me heerlijk als ouder als je kind dat omslagpunt bereikt
Werkelijk waar geen ideequote:
Uiteraardquote:Op zondag 6 februari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in mn flat zit kom je wel een keer logeren he. Kan je mijn zoon ook eens meemaken
Ja hoor. Het lijkt allemaal lekker te gaan. Maandag krijg ik daar bevestiging van.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Tally, alles lekker nu met den zwangerschap? Het begint nu wel op te schieten toch?
Briljant!!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij was 2 en toen ontdekte hij uitslapen![]()
Tot hij naar school ging maakte ik geen afspraken voor 10 uur 's ochtends want het kind sliep uit. Als ik hem wel vroeg wakker maakte was ie de hele dag niet te genieten.
Door de weeks staat hij heel braaf om 7 uur naast zn bed, in weekenden en vakanties neemt ie het ervan. Prima
Zo snel mogelijk neem ik aan?quote:
Op zich ben ik wel een ochtendmens hoor. Het is een heerlijk kind dus ik vind het niet erg om door dr wakker te maken. Maar als A. het overneemt vind ik het ook goedquote:Op zondag 6 februari 2011 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
das dan wel weer handig jaIk vrees dat ik een eventuele volgende keer ook R met ze laat spelen, die is meer van de ochtend. Ik ben geen ochtendmens, en geen avondmens. eigenlijk slaap ik het liefste altijd
De hele dag slapen?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehehehe!
[..]
das dan wel weer handig jaIk vrees dat ik een eventuele volgende keer ook R met ze laat spelen, die is meer van de ochtend. Ik ben geen ochtendmens, en geen avondmens. eigenlijk slaap ik het liefste altijd
Ah, dat is fijn. Zul je wel aan toe zijn denk ik, je verlof.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor. Het lijkt allemaal lekker te gaan. Maandag krijg ik daar bevestiging van.
De groeimeting en kijken hoe ze ligt en of ze genoeg ruimte heeft nog. En voor hoelang nog.
Ja ik ben nu 30 weken zwangerNog 4 weken werken!
weet je hoe lekker dat is?quote:
Ik heb donderdag de sleutel gekregen, toen was de woningbouw nog bezig. Overigens liep er een te lekkere schilder rond in mn cribquote:Op zondag 6 februari 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Briljant!!![]()
[..]
Zo snel mogelijk neem ik aan?
Ben je al aan het klussen geweest?
Nee geen idee, ik slaap doordeweeks maar een uurtje of 6 en in het weekend misschien 9 uurtjes (dat is dan al uitslapen). Ik kan niet veel langer blijven liggen, ik wil dan graag wat gaan doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je hoe lekker dat is?
ik kan het nooit hoor, was vanmorgen om 7 uur alweer wakker (gisteren ook). dus misschien dat ik daarom graag de hele dag wil slapen
Als ik al doe uitslapen is dat als ik alleen in bed ligquote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik slaap doordeweeks maar een uurtje of 6 en in het weekend misschien 9 uurtjes (dat is dan al uitslapen). Ik kan niet veel langer blijven liggen, ik wil dan graag wat gaan doen.
(hoewel ik me kan voorstellen als je met z'n 2en bent je wel sneller wat langer wil blijven liggen)
die 9 uur haal ik dus maar zeer zelden.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik slaap doordeweeks maar een uurtje of 6 en in het weekend misschien 9 uurtjes (dat is dan al uitslapen). Ik kan niet veel langer blijven liggen, ik wil dan graag wat gaan doen.
(hoewel ik me kan voorstellen als je met z'n 2en bent je wel sneller wat langer wil blijven liggen)
Thanksquote:Op zondag 6 februari 2011 10:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij mag van mij alles hoor, ik ga niet over jouw slaapuurtjes
Zag het op Facebook enzo jaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb donderdag de sleutel gekregen, toen was de woningbouw nog bezig. Overigens liep er een te lekkere schilder rond in mn crib
Ik wilde eigenlijk gisteren gaan verven maar ik voelde me zo kut dat ik thuis ben gebleven, ik ga straks Lust op de muur smeren
Ik slaap het liefst zo lang mogelijk. Misschien omdat ik er vaak toch niet toe kom om meer dan 7 uur per nacht te halen (als ik die luxe al heb). Dus in het weekend slaap ik sowieso veel bij.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
dat heb ik ook ja. hoewel het begint te wennen.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik al doe uitslapen is dat als ik alleen in bed lig![]()
Als er iemand naast me ligt slaap ik al helemaal kut
En ik dan als enige hard aan het klussen zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef xFriendx het volgende:
Wel een dag vandaag om met z'n allen samen uit te slapen en daarna na een lekker ontbijt te spetteren in een zwembad
Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef xFriendx het volgende:
Wel een dag vandaag om met z'n allen samen uit te slapen en daarna na een lekker ontbijt te spetteren in een zwembad
Of samen uitslapen ontbijten en met z'n allen de kwast in de handquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan als enige hard aan het klussen zeker
Zeur niet. Zwemmen is leuk!quote:
Dan is het wel binnen een half uur gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 10:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of samen uitslapen ontbijten en met z'n allen de kwast in de hand
Ik ga om half een paardrijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan als enige hard aan het klussen zeker
Ook leukquote:Op zondag 6 februari 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga om half een paardrijden
And I love to swim
Dat is afhankelijk van Rio's bom gehaltequote:
Dat ontken ik ook niet.quote:
Ghehe.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van Rio's bom gehalte
Succes!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn klusoutfit aandoen en eens aan de slag
Zo'n overal met een flinke cleavage?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee verven doe ik altijd in korte broek en topjequote:Op zondag 6 februari 2011 10:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n overal met een flinke cleavage?
Perry vast in de tuinslangquote:Op zondag 6 februari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Phineas en Ferb.
Ah, deze aflevering heb ik uiteraard al 300 keer gezien, maar hij blijft leuk
Succes, Satisfaction babe.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk ook dat voorbeeld van die vrouw met 14 koters.quote:
Geen idee. Het is al heel wat dat ze er überhaupt over nadenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk ook dat voorbeeld van die vrouw met 14 koters.
Dus na hoeveel verziekte kids gaan ze dat toepassen?
Ik zou ook niet gaan zwemmen. Wel ergens heen met de trein, maar dat laat ik toch maar schieten. Straks nog sporten en daarna mn pa even helpen in huis denk ik.quote:
Waarom laat je dat schieten? T is een heerlijke mooie dag volgens mij?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan zwemmen. Wel ergens heen met de trein, maar dat laat ik toch maar schieten. Straks nog sporten en daarna mn pa even helpen in huis denk ik.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom laat je dat schieten? T is een heerlijke mooie dag volgens mij?
Had sowieso nog niet bedacht waar ik heen zou gaan, normaal ging ik naar Limburg naar een vriendin maar die kon niet. En wist nog niet goed waar ik dan in mn eentje heen zou gaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom laat je dat schieten? T is een heerlijke mooie dag volgens mij?
dat is wel lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 11:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had sowieso nog niet bedacht waar ik heen zou gaan, normaal ging ik naar Limburg naar een vriendin maar die kon niet. En wist nog niet goed waar ik dan in mn eentje heen zou gaan.
Maar heb nu een trajectkaart van de NS waar ook 40% korting op zit, dus kan nu toch al makkelijker zoiets doen voor een lage prijs, dus zat niet echt gebonden aan morgen. Wel zonde van dat kaartje (kost 13,50) maar ach, er zijn ergere dingen
Moguhquote:
*plamuur aangeeft*quote:
quote:
Mwah ik ga nu toch de deur nog niet uit, ik loop lekker au naturel rond, pech voor kleine manquote:
Naturelquote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah ik ga nu toch de deur nog niet uit, ik loop lekker au naturel rond, pech voor kleine man
Nee, make-up is datquote:
houden zoquote:Op zondag 6 februari 2011 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb meestal hoogstens mascara op en als ik iets van n plekje of n puistje heb wat cammouflage spul![]()
maar das ook grotendeels omdat ik niet weet wat en hoe ik in hemelsnaam zou moeten en kunnen gebruiken
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naturelliever dat en imperfecties dan make-up
Het is juist de kunst make-up zo aan te brengen dat het de sterke punten versterkt en de kleine onefffenheden wat meer verdoezelt. Niks mis mee imo.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, make-up is dateyeliner oid kan ik nog begrijpen, als ik t kan zien vind ik t per definitie al niks. Is voor mij echt een afknapper.
Hehe dat bedacht ik me net ook al over mezelf.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is juist de kunst make-up zo aan te brengen dat het de sterke punten versterkt en de kleine onefffenheden wat meer verdoezelt. Niks mis mee imo.
En dan zal je op mij wel flink afgeknapt zijn, ik draag graag make-up.
Dat is altijd zo. Je zal mij nooit geplamuurd zien. Maar dus wel met een mooie oogschaduw, mascara en wat matterende poeder.quote:
Als ik je nu zou zien dan zou ik mij afvragen waarom ik niet thuis wakker ben gewordenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
Geloof me peu, als je me nu zou zien, zou je me meteen mijn make-up tasje in mijn handen duwen
Mja, ik vind het een beetje een stomme uitspraak.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe dat bedacht ik me net ook al over mezelf.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik je nu zou zien dan zou ik mij afvragen waarom ik niet thuis wakker ben geworden
Ik vond dat je veel op had en ben er van overtuigd dat je met minder er minstens zo goed zo niet beter uit kan zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is juist de kunst make-up zo aan te brengen dat het de sterke punten versterkt en de kleine onefffenheden wat meer verdoezelt. Niks mis mee imo.
En dan zal je op mij wel flink afgeknapt zijn, ik draag graag make-up.
Hetzelfde voor jou, individuele dagen misschien uitgezonderd. Yuki en ik waren t er over eens dat de foto zonder make-up t leukste isquote:Op zondag 6 februari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
Geloof me peu, als je me nu zou zien, zou je me meteen mijn make-up tasje in mijn handen duwen
Je maakt hem zelf! Of bedoel je peu zijn uitspraak?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een beetje een stomme uitspraak.
mag, ik vind veel make-up stomquote:Op zondag 6 februari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een beetje een stomme uitspraak.
Foto?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond dat je veel op had en ben er van overtuigd dat je met minder er minstens zo goed zo niet beter uit kan zien.
[..]
Hetzelfde voor jou, individuele dagen misschien uitgezonderd. Yuki en ik waren t er over eens dat de foto zonder make-up t leukste is
scherpquote:Op zondag 6 februari 2011 11:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik je nu zou zien dan zou ik mij afvragen waarom ik niet thuis wakker ben geworden
Die van Peu.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je maakt hem zelf! Of bedoel je peu zijn uitspraak?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door PeuRac op 06-02-2011 11:35:10 ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ben dol op mijn oogschaduw, dus daarin ga ik niet minderen. Op die manier laat ik mijn ogen eruit springen en ik ben niet van plan mezelf ook maar iets te veranderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond dat je veel op had en ben er van overtuigd dat je met minder er minstens zo goed zo niet beter uit kan zien.
[..]
Hetzelfde voor jou, individuele dagen misschien uitgezonderd. Yuki en ik waren t er over eens dat de foto zonder make-up t leukste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |