ik ben toch echt op mijn bank eerder 'weg'quote:
Ervaring mee dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben toch echt op mijn bank eerder 'weg'
Nooit last vanquote:Op zondag 6 februari 2011 03:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben toch echt op mijn bank eerder 'weg'
Ik heb gewoon geoefend op bankslapen toen er van die dikke spinnen door mn huis liepenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geoefend op bankslapen toen er van die dikke spinnen door mn huis liepen
Ja. dr zat er een naast mn bed die ik trillend heb doodgeslagen toen.. en toen durfde ik niet meer in mn bed en heb toen meer als een week op de bank geslapenquote:
Nou ik slaap toch altijd liever in mn bedjequote:Op zondag 6 februari 2011 03:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. dr zat er een naast mn bed die ik trillend heb doodgeslagen toen.. en toen durfde ik niet meer in mn bed en heb toen meer als een week op de bank geslapen
Maar jij bent vast niet zo bang van spinnen als ik benquote:Op zondag 6 februari 2011 03:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nou ik slaap toch altijd liever in mn bedje
Dood. Allemaalquote:
een kat die alles wat beweegt opeetquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een kat die alles wat beweegt opeet
Ligt eraan hoe groot ze zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 03:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar jij bent vast niet zo bang van spinnen als ik ben
die waren zooooooooooo grootquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die waren zooooooooooo groot
*beeld uit*
Mijn Varken krijgt niet eens de kans,.. ik sluit dr op op de gang tot de spin dood en opgeruimd isquote:Op zondag 6 februari 2011 03:25 schreef Tally het volgende:
Mijn poes (hehehe) eet ze niet op maar slaat ze wel dood. Want ze wil er mee spelen
en er waren er 3 of 4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |