Maar goed dat je in de lucht moet zitten voor de Mile High Clubquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje zit nog 30 minuten in de lucht
Zekerquote:
kun je 'm ff een schop onder z'n reet geven van me?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, Stefan zit al aan de borrel. Ik probeer alvast wat info te posten, pas dan ga ik aan 't bier
.
Bwehehehehequote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je 'm ff een schop onder z'n reet geven van me?
hij zou me een sms sturen als hij geland was, en ik zit nog steeds te wcahten
Lief van je.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, Stefan zit al aan de borrel. Ik probeer alvast wat info te posten, pas dan ga ik aan 't bier
.
JA HO MAAR WEER!!!!quote:
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb je renate al dronken stefan?
Make it work!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een fris en fruitige goedemorgen. Even wat updates tikken zo (eea te weten gekomen tijdens de borrel), dan naar 't ontbijt, dan interview voorbereiden en om 11u lokale tijd (het is hier -1) mag ik met Renate beginnen
.
Morninkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een fris en fruitige goedemorgen. Even wat updates tikken zo (eea te weten gekomen tijdens de borrel), dan naar 't ontbijt, dan interview voorbereiden en om 11u lokale tijd (het is hier -1) mag ik met Renate beginnen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |