jij boefjequote:Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk iedereen gevonden, zo boarden. Wilde foto maken van security die in stefans tas keek, gelijk soldaat in mn nek.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ... Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Winston ook niet vies is van wat mannelijke aandacht ... Dus als Piet een beetje avontuurlijk is ingesteld zie ik een menage à trois wel geschieden leeft hij zich helemaal uit op Winnie en geeft hij Renate mijn e-mailadres.
Pietje zit nog 30 minuten in de luchtquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet zit ondertussen vuistdiep in Renate de Mile High Club...
Yaay, Pietje online via Solucoes Empresariais de Telecomunicacoes SAquote:Op maandag 7 februari 2011 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
En aangekomen! Prima vlucht gehad
Maar goed dat je in de lucht moet zitten voor de Mile High Clubquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje zit nog 30 minuten in de lucht
Zekerquote:
kun je 'm ff een schop onder z'n reet geven van me?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, Stefan zit al aan de borrel. Ik probeer alvast wat info te posten, pas dan ga ik aan 't bier
.
Bwehehehehequote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je 'm ff een schop onder z'n reet geven van me?
hij zou me een sms sturen als hij geland was, en ik zit nog steeds te wcahten
Lief van je.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, Stefan zit al aan de borrel. Ik probeer alvast wat info te posten, pas dan ga ik aan 't bier
.
JA HO MAAR WEER!!!!quote:
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb je renate al dronken stefan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |