Ja, 't was ook een domme vraag van mij, had het kunnen wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Sony met 12MP en 4x optische zoom. Maar alles is daar natuurlijk perfect gemaakt voor beeld. Camera was extreem goedkoop.
Ik heb de hele tijd aan je gedacht hè, los van de zorgen die ik over je had, allemaal positieve dingenquote:
Hele onderneming altijd nog hè, zo'n vliegreis!quote:
Ach gossie. Nu maar hopen dat het wel heel lekker is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik kom er net achter dat de twee flessen port die ik heb gekocht voor thuis gewoon bij Dirk van den Broeg te koop zijn
Hoewel zon trip vermoeiend is ben ik wel blij dat ik weer kan werken, zo'n trip is contraproductief, je kan verder weinig doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens uitrusten joh.
Ja, snap ik ook wel weer. Nou, ben benieuwd dan waarmee je komt. Ik begrijp in elk geval al wel dat jullie het daar leuk hadden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoewel zon trip vermoeiend is ben ik wel blij dat ik weer kan werken, zo'n trip is contraproductief, je kan verder weinig doen.
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik kom er net achter dat de twee flessen port die ik heb gekocht voor thuis gewoon bij Dirk van den Broeg te koop zijn
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Stefan het volgende:
ik lach me helemaal drie slagen in de rondte als ze bij DvdB nog goedkoper zijn ook..quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:19 schreef Gert het volgende:
Ook nog goedkoper, of dat dan weer niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |