Alleen de positieve dingen zienquote:
yes idd....btw ik stem voor genieten.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:35 schreef xFriendx het volgende:
Jij verwoord het goed! Zo bedoel ik het ja, bewegen maar ook kunnen genieten
Sommige mannen wel iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor de moeders. Hoe gaat het daten met kinderen? Zien mannen dat als probleem? En oppas-technisch kan dat een beetje?
Er zijn mannen die het bij voorbaat al niet willen. Is niet erg, scheidt meteen het kaf van het koren. Verder date ik weinig, dus niet veel ervaring.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor de moeders. Hoe gaat het daten met kinderen? Zien mannen dat als probleem? En oppas-technisch kan dat een beetje?
Nee mijn kind (als ik er ooit een krijg) mag ook gewoon zijn wat ie wil zijn. Maar ik wou er alleen maar mee zeggen dat het wel zal overwaaien waarschijnlijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel mij een complex aanpraten![]()
Terwijl ik in dat gezellig meezuipen juist zo goed ben
Ligt eraan, hier is alleen die bij de snelweg nog open...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen de positieve dingen zien![]()
Hoe laat sluiten tankstations eigenlijk???
Hij is drie, dus daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee mijn kind (als ik er ooit een krijg) mag ook gewoon zijn wat ie wil zijn. Maar ik wou er alleen maar mee zeggen dat het wel zal overwaaien waarschijnlijk.
Nee niet letterlijk neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je superstrak moest zijn hoor. Alsof ik je hebt verteld dat je moest afvallen
En dat ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn mannen die het bij voorbaat al niet willen. Is niet erg, scheidt meteen het kaf van het koren. Verder date ik weinig, dus niet veel ervaring.
hmm.. op hoop van zege dan maar snel aankleden en lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt eraan, hier is alleen die bij de snelweg nog open...
Maakt toch niet uit dat sommige mannen er op afknappen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige mannen wel iddMaar goed, package deal he..
Oppas technisch is het te doen, 'vrije' weekends en oma.
Overgevoelige chubbyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet letterlijk nee
Maar sommige hints snappen we wel
Veel zijn er tot 11 uur openquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. op hoop van zege dan maar snel aankleden en lopen
In 2010 met drie mannen gedate, eerste twee bij 1 date gehouden. Nummer 3 was een keepertje. Maar dat was voor het eerst sinds ik moeder ben. Vind het toch wel lastig, geloof ik.quote:
Nee is ook zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dat sommige mannen er op afknappen?
Een partner zal er uiteindelijk ook moeten zijn voor het kind he.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige mannen wel iddMaar goed, package deal he..
Oppas technisch is het te doen, 'vrije' weekends en oma.
Tja, dat lijkt mij ook lastig te combineren. Vertel je aan je kind ook dat mama 'date' of niet? Lijkt me een beetje afhangen van de leeftijd van het kind. Zelf zou ik daar oprecht twijfels hebben als de mejuffrouw in kwestie kinderen zou hebben. Het is een package-deal met meer bagage.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn mannen die het bij voorbaat al niet willen. Is niet erg, scheidt meteen het kaf van het koren. Verder date ik weinig, dus niet veel ervaring.
quote:
Uiteindelijk wel. Maar je stapt ergens toch minder onbevangen in als er een kind in het spel is. Het gaat niet meer alleen om jullie twee, ik voel die druk wel hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dat sommige mannen er op afknappen?
Een partner zal er uiteindelijk ook moeten zijn voor het kind he.
Maar het is ook lastig..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
In 2010 met drie mannen gedate, eerste twee bij 1 date gehouden. Nummer 3 was een keepertje. Maar dat was voor het eerst sinds ik moeder ben. Vind het toch wel lastig, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |