Ook een fijne manier om minder leuke mannen af te schrikken hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, heel simpel, right away.
Nee joh, waarom zou ik? Hij hoort bij mij, dus vertel ik dat direct. Vind het ook nogal lullig voor een man als je daar na een aantal dates een keer mee komt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee zo kan het dus ook. Ik zou daar in zo'n geval meer over zitten twijfelen.
Daarom zal ik het ook altijd meteen vertellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet elke vrouw zoekt een papa voor een kind, maar wie weet wil dat kind wel een duidelijke 'papa'.
[..]
Dat dus. Dat moet je, als man zijnde, toch een gedeelte vooraf al bepalen (wil ik vader worden en zo ja, ook voor de kinderen van een andere man?) en een gedeelte zal afhangen met de binding tussen enerzijds de date zelf en anderzijds de omgang met het kind.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook een fijne manier om minder leuke mannen af te schrikken hoor.
Denk dat je er beter meteen eerlijk over kunt zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee zo kan het dus ook. Ik zou daar in zo'n geval meer over zitten twijfelen.
idd, je hoeft echt niet in de kroeg te zeggen: hoi ik ben missb en ik heb een kind, hoe heet jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou ik? Hij hoort bij mij, dus vertel ik dat direct. Vind het ook nogal lullig voor een man als je daar na een aantal dates een keer mee komt.
tsssskquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook een fijne manier om minder leuke mannen af te schrikken hoor.
Ja en voor mezelf ook. Stel dat ik voor iemand val en dat ie, als hij het eindelijk hoort, meteen afgeschrikt is... dan weet ik dat liever meteen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, je hoeft echt niet in de kroeg te zeggen: hoi ik ben missb en ik heb een kind, hoe heet jij?
maar als je gaat daten is het toch wel netjes om het te zeggen.
Geen man ter wereld zal zeggen: 'Mijn droomvrouw heeft al een kind', denk dat elke man het liever niet heeft. Maar als de situatie daar eenmaal is, dan ontdek je ook meteen wat voor man je voor je hebt. De man die nadenkt over zichzelf en de situatie en wat hij kan bieden, of de man die dat niet doet. Dan heb ik liever de eerste man, ook al houdt dat in dat we uiteindelijk niet samen zijn. Bewust kiezen, voor mij én mijn kind. Of bewust kiezen voor een leven zonder ons. Als het maar bewust gebeurt, het gaat om het welzijn van mijn kind uiteindelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet elke vrouw zoekt een papa voor een kind, maar wie weet wil dat kind wel een duidelijke 'papa'.
[..]
Dat dus. Dat moet je, als man zijnde, toch een gedeelte vooraf al bepalen (wil ik vader worden en zo ja, ook voor de kinderen van een andere man?) en een gedeelte zal afhangen met de binding tussen enerzijds de date zelf en anderzijds de omgang met het kind.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar dat daten valt dus tegen als single moeder? Ervaring met single papa's als date? (Ja, daar had ik een advertentie voor)
ik zie een ad over daten met een opblaaspop?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar dat daten valt dus tegen als single moeder? Ervaring met single papa's als date? (Ja, daar had ik een advertentie voor)
Met of zonder opblaaskinderen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie een ad over daten met een opblaaspop?
Ik wil ook wild leven, eigenlijk. Pech.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik moet wel zeggen ik zou voor mijn dertigste geen relatie nemen met een vrouw die een kind heeft. Daarvoor wil ik denk toch een beetje wild leven. Reizen, stappen enz en zou ik niet kunnen omgaan met een kind. En dat moet je het kind niet aan doen.
Ik heb alleenstaande mama'squote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie een ad over daten met een opblaaspop?
Wij leven wild! Met matequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil ook wild leven, eigenlijk. Pech.
Snel, een verbandje erom!quote:
opblaasmoslimsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met of zonder opblaaskinderen?
quote:
Lingerie?quote:
Ik wil wel iets wilder, dat was mijn voornemen voor 2011: meer feesten, meer genieten voor mezelf, meer de dingen doen die ik mis.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil wel iets wilder, dat was mijn voornemen voor 2011: meer feesten, meer genieten voor mezelf, meer de dingen doen die ik mis.
Misschien moet je naar Purmerend verhuizen dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaan we samen! Ik wil ook dat dit jaar beter wordt dan 2010
ik ben alleen mn brace vergeten om te doen en heb nu dus weer pijn aan mn knie.. Maar wel weer 3 pakjes Luckyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet je naar Purmerend verhuizen dan.
Laat d'r lekker aan die kant blijven heey!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben alleen mn brace vergeten om te doen en heb nu dus weer pijn aan mn knie.. Maar wel weer 3 pakjes Lucky
het is het waard
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat d'r lekker aan die kant blijven heey!
Zit jij in Purmerend ook? Dichtbij dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeeeej, daar heb ik mensen voor. Maar thuisfeestjes zijn ook leuk en dat kan best als hij slaapt. Ik heb Triviant.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan zit ik elk weekend met peuter opgescheept zodat jij 'wild' kan doen zeker.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
gekocht dusLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
die lag nog in de wasmand, want mama had m voor me gewassenquote:
Waar woont u?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit jij in Purmerend ook? Dichtbij dan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeeeej, daar heb ik mensen voor. Maar thuisfeestjes zijn ook leuk en dat kan best als hij slaapt. Ik heb Triviant.![]()
mwah...nog nietquote:
Oh zeg dat dan meteen, dat scheelt zó voor je knie...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die lag nog in de wasmand, want mama had m voor me gewassenmaar ik heb wel een muts op en mn koptelefoon zonder geluid voor mn oortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |