Daaromquote:
Ik hou best wel van gespierde mannen, maar dit is net op het randjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar ook zo gespierd? Vind het wel knap overigens, want vaak moet je er een hoop voor laten om het zo strak te krijgen.
Volgens mij komt het idd iets zachter terug bij harsen.. Laseren ook geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... dat weet ik eigenlijk niet precies.....
waxen, epileren of laten laseren
Met deze drie blijft het in ieder geval wel langer weg...... en ik heb altijd het idee dat het dan minder wordt... al moet ik zeggen dat ik nog geen persoonlijke ervaring heb met laseren
Een Drag Princessquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik ging vanavond wat zomerkleding passen. Staat Peuter ineens achter me heel ingewikkeld te doen met een jurkje op zn hoofd en een arm door het hoofdgat. "Ik wil ook een lulkje aan!" Te lief gewoon.
over het algemeen gaat het vooral heel snel....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
Zo eens kijken als het hier gezellig is, vroeg het me altijd al af hoe het er hier aan toe ging.
Vind het ook knap ik kan al niet normaal afvallen laat staan daarnaast ook gericht werken aan het opbouwen van spieren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar ook zo gespierd? Vind het wel knap overigens, want vaak moet je er een hoop voor laten om het zo strak te krijgen.
Geef dat kind toch gewoon een lulkje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik ging vanavond wat zomerkleding passen. Staat Peuter ineens achter me heel ingewikkeld te doen met een jurkje op zn hoofd en een arm door het hoofdgat. "Ik wil ook een lulkje aan!" Te lief gewoon.
Heul nietquote:
Haha, dat doen we alleen met snoepjes op hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om jou hoor! Maar als hij erbij is, zal ik niet gaan zeuren. Mits jullie niet weer de halve avond in een gezamenlijk coma zitten
Ik ben single, als je me zou zien zou je er niet over twijfelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over het algemeen gaat het vooral heel snel....
Hoi
En ben je single? of doe je alsof? etc.
Ja duhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, dat doen we alleen met snoepjes op hoor.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben single, als je me zou zien zou je er niet over twijfelen.
Bewijsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh je had gehoopt op een knappe man?quote:
Ik sport graag maar dat hele gespierde en strakke nastreven laat ik toch wel zitten, dan moet je zoveel laten om je vetpercentage te drukken. Dan moet ik biertjes bijv ook al laten staan en dan lever ik teveel in van het genot van het levenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind het ook knap ik kan al niet normaal afvallen laat staan daarnaast ook gericht werken aan het opbouwen van spieren.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Die fase hebben we hier ook wel gehad hoor, gaat meestal wel weer overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij is ook enorm geinteresseerd in mijn beha's en make-up.
een echtequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij is ook enorm geinteresseerd in mijn beha's en make-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |