Lingerie?quote:
Ik wil wel iets wilder, dat was mijn voornemen voor 2011: meer feesten, meer genieten voor mezelf, meer de dingen doen die ik mis.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil wel iets wilder, dat was mijn voornemen voor 2011: meer feesten, meer genieten voor mezelf, meer de dingen doen die ik mis.
Misschien moet je naar Purmerend verhuizen dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaan we samen! Ik wil ook dat dit jaar beter wordt dan 2010
ik ben alleen mn brace vergeten om te doen en heb nu dus weer pijn aan mn knie.. Maar wel weer 3 pakjes Luckyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet je naar Purmerend verhuizen dan.
Laat d'r lekker aan die kant blijven heey!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben alleen mn brace vergeten om te doen en heb nu dus weer pijn aan mn knie.. Maar wel weer 3 pakjes Lucky
het is het waard
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat d'r lekker aan die kant blijven heey!
Zit jij in Purmerend ook? Dichtbij dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeeeej, daar heb ik mensen voor. Maar thuisfeestjes zijn ook leuk en dat kan best als hij slaapt. Ik heb Triviant.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan zit ik elk weekend met peuter opgescheept zodat jij 'wild' kan doen zeker.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
gekocht dusLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
die lag nog in de wasmand, want mama had m voor me gewassenquote:
Waar woont u?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit jij in Purmerend ook? Dichtbij dan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeeeej, daar heb ik mensen voor. Maar thuisfeestjes zijn ook leuk en dat kan best als hij slaapt. Ik heb Triviant.![]()
mwah...nog nietquote:
Oh zeg dat dan meteen, dat scheelt zó voor je knie...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die lag nog in de wasmand, want mama had m voor me gewassenmaar ik heb wel een muts op en mn koptelefoon zonder geluid voor mn oortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |