nou ja ha het zal wel eens eerder gedaan zijn door iemand..... maar meestal op de barbekjoe..... en ik pas het toe als een techniek in huis in de keuken dus.....quote:
Dat bewijst alleen maar dat er meerdere idioten zijn geweest die het zo gespeld hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef dandybleu het volgende:
[..]
staat gewoon op google hoor
Barbekjoe
Ongeveer 405 resultaten (0,17 seconden)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef dandybleu het volgende:
[..]
staat gewoon op google hoor
Barbekjoe
Ongeveer 405 resultaten (0,17 seconden)
ha nee dat ontken ik stellig dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Microtubuli het volgende:
Dit is net zo afstandelijk als sex met condoom. Contact tussen pan en voedsel is wat het koken juist zo mooi maakt!
Ik wil mijn frietjes knapperig en mijn vlees gewoon lekker mals.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha nee dat ontken ik stellig dus
ja ik kook ook wel eens in een pan....maar ja ovenschotels zijn ook wel heel erg lekker....en juist met het zilverfolie word je vlees enzo heel knapperig......
westerse mensen vinden vaak alles gek "tenzij het op tv is geweest in full color door een "erg mooi fotomodel" .....helaas heb ik geen camera ploeg om mijn kooktechniek te filmen.....quote:
ik heb een goed adresje in parijs....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef bas-beest het volgende:
Gebruik jij zilverfolie? Waar haal je dat dan?
Cool... Trouwens, zou je hetzelfde resultaat bereiken als je aluminiumfolie gebruikt? Of is dat te min voor die methode van jou?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:53 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik heb een goed adresje in parijs....
Pecheresse Lindemans gok ikquote:
Ik heb een enigszins vergelijkbare methode in de jaren '80 en '90 regelmatig op station Heerlen mogen bewonderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Chef_M het volgende:
Lol, dat is zo'n middeleeuwse methode, heb dat wel eens in Congo en Nigeria gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |