Daar krijg ik ook honger van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een andere trek bedoelde
En alweer misquote:
ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goede tt , moet nog afwassen enzo.. ga dat zo maar ff doen met deze relaxte muzak op de achtergrond
Zou je zo vriendelijk willen zijn om daar mee op te houden?quote:
Ik beloofde mezelf dat het de laatste wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om daar mee op te houden?
haha, bustedquote:
mono en patjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om te vertellen wie er is om 22:00?
Kijk in de OP, daat staat een draaischema muts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono en pat 1/2 dagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://onz-radio.nl/radio/rooster.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
doesliefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk in de OP, daat staat een draaischema muts.
https://www.google.com/ca(...)26696a&gsessionid=OKquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn laptop kan het niet aan om op links te drukken. druif.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk in de OP, daat staat een draaischema muts.
neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Stream loopt hier echt gigantisch laggy (in FF). Anderen die hetzelfde hebben?
Niet de webplayer gebruiken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ook niet met FF.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien moet je hem heel even op pauze zetten zodat ie kan streamen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De marathon waar we het al dagen over hebben met monopoly.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je moet VLC gebruiken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ghehe jij kent hem ookquote:
Ik dacht dat die om 2300 zou starten omdat mono moest werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De marathon waar we het al dagen over hebben met monopoly.
Als je iets minder baggert zie je de posts die over de radio gaan misschien niet over het hoofd
Ah, die webplayer is nog in testfase of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Niet de webplayer gebruiken.
Of 30 seconden pauzeren en dan weer op play drukken.
Nee patje doet het eerste uur alleenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die om 2300 zou starten omdat mono moest werken
Nöquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien moet je hem heel even op pauze zetten zodat ie kan streamen.
vind dit zon mooien liedje had niet verwacht deze versie te horenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga af en toe de saaie donder uithangen.. ik wil dit topic graag behouden enals het voor mijn gevoel te lang off topic is dan zal ik er wat van zeggen.
Sorry hoor dat ik graag in dit topic post
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind dit zon mooien liedje had niet verwacht deze versie te horen
Ik ga dit vanaf nu dus ook proberen te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga af en toe de saaie donder uithangen.. ik wil dit topic graag behouden enals het voor mijn gevoel te lang off topic is dan zal ik er wat van zeggen.
Sorry hoor dat ik graag in dit topic post
Snap je nu misschien waarom wij roepen dat je minder moet baggerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver, het staat ook in de titel![]()
Excuses.
We zouden 2 topics moeten hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap je nu misschien waarom wij roepen dat je minder moet baggeren![]()
Het overzicht met dingen over de radio is door het vele gebagger gewoon weg. dat is lastig vooral voor de dj's
<<< mods dit lijkt me niet de bedoeling?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
Heb jij voetbalplaatjes over?
Stuur een PM naar mij, dan stuur ik mijn gegevens, en kan jij ze opsturen.
Postzegel hoeft niet, dat betaal ik!
Frustrerend hé, dat je de kleintjes constant tot orde en rust moet manen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het overzicht met dingen over de radio is door het vele gebagger gewoon weg. dat is lastig vooral voor de dj's
Ja maar de sfeerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is ONZ-radio, geen voetbalplaatjesruil/vraag topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
Heb jij voetbalplaatjes over?
Stuur een PM naar mij, dan stuur ik mijn gegevens, en kan jij ze opsturen.
Postzegel hoeft niet, dat betaal ik!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Frustrerend hé, dat je de kleintjes constant tot orde en rust moet manen...
Sfeer is er ook zonder dat men halve msn gesprekken gaat posten. De pest is dat dat vaak door maar 2 mensen wordt gesnapt, dan heb jij wel sfeer maar de rest nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar de sfeer..
Ik heb er echt heel veel begrip voor, maar als we ons strikt aan de regels houden is al die gezelligheid gewoon weg, en durven de meesten niet meer te posten. Ik kan soms wel te ver gaan, maar ik probeer het echt niet te verpesten voor de anderen..
En als er dingen mis zijn met de radio kun je de DJ's ook DM'en/PM'en. Dat is er ook niet voor niks.
Vergeet mij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
Graseter hier vanaf Patje zijn laptop.
je mag best off topic.. alleen geen 3 pagina's achter mekaar...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar de sfeer..
Ik heb er echt heel veel begrip voor, maar als we ons strikt aan de regels houden is al die gezelligheid gewoon weg, en durven de meesten niet meer te posten. Ik kan soms wel te ver gaan, maar ik probeer het echt niet te verpesten voor de anderen..
En als er dingen mis zijn met de radio kun je de DJ's ook DM'en/PM'en. Dat is er ook niet voor niks.
Afwas!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mag best off topic.. alleen geen 3 pagina's achter mekaar...
en nu aan de afwas
Het is toch niet jouw laptop ofwel?quote:
quote:
De mensen die het meest offtopic posten zijn vaak ook degene die geen DJ zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
Over het off topice gelul, het is idd als dj lastig om de topic bij te houden, spreek uit eigen ervaring. Ik moet vaak terug scrollen om request terug te lezen. Topic volg ik op mijn laptop en broadcasten vanaf mijn pc. Heb haast geen tijd om mee te kunnen posten in topics. Dat kan ik pas doen als er genoeg nummer in de wachtlijst staan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mag best off topic.. alleen geen 3 pagina's achter mekaar...
en nu aan de afwas
Ja, maar ik heb het hier ookal over gehad met koelkast en mc-piel, als ik iets post, zoals Hallo, of iets anders dan gaan direct 10 mensen quoten, en daar reageer ik dan weer op, omdat ik niet wil negeren etc. Daar kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sfeer is er ook zonder dat men halve msn gesprekken gaat posten. De pest is dat dat vaak door maar 2 mensen wordt gesnapt, dan heb jij wel sfeer maar de rest niet
ik zal ook eerlijk zijn: ik kan ook behoorlijk baggeren, maar het is minder geworden na de note van SWJ.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De mensen die het meest offtopic posten zijn vaak ook degene die geen DJ zijn.
Dit wou ik net voorstellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
http://tinychat.com/onz-radio
Patje en Graseter
gr graseter
True.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik heb het hier ookal over gehad met koelkast en mc-piel, als ik iets post, zoals Hallo, of iets anders dan gaan direct 10 mensen quoten, en daar reageer ik dan weer op, omdat ik niet wil negeren etc. Daar kan ik niks aan doenZoals ik zei zal ik het nu wel proberen te minderen. Groeten doe ik al niet meer, en #twitteren en msn laat ik ook al achterwegen. Maar er zijn ook genoeg anderen die dit nog doen hoor.
Het verzoeksysteem van BBQ moet ook weer gewoon gebruikt worden:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
Over het off topice gelul, het is idd als dj lastig om de topic bij te houden, spreek uit eigen ervaring. Ik moet vaak terug scrollen om request terug te lezen. Topic volg ik op mijn laptop en broadcasten vanaf mijn pc. Heb haast geen tijd om mee te kunnen posten in topics. Dat kan ik pas doen als er genoeg nummer in de wachtlijst staan.
weer tinychat kom ook eh mattie http://tinychat.com/onz-radioquote:
Als jij de afgelopen 3 maanden een gemiddelde van bijvoorbeeld 20 uur per week hebt gewerkt mogen ze je wel terugzetten naar minder uur maar moeten ze toch die 20 uur per week betalen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Zokunen het volgende:
Gadver denk dat ik rechtswege uren moet gaan afdwingen bij m'n werkgever
Altijd bijgesprongen, de laatste maanden bijna fulltime gewerkt en nu zetten ze me ineens op 6-7 uur per week.
Rechtswege kan ik een 30+ uren contract afdwingen, maar ik werk er ffs al >10 jaar en het kon altijd normaal in overleg
Morgen maar eens aan een zeer nette, serieuze en toch enigszins aardige mail zien te bouwen
Jij bent voor de winquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
?? wat for the win? Ik verstond het niet goed
ado ftew, Maar natuurlijk Ajax meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
?? wat for the win? Ik verstond het niet goed
Hij durft nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat gaat zo toch wel uitgezonden worden op de radio he?
Nee wat zei je nou?quote:
Laatste keer zei je nee in m'n PM, dat heeft me al diep gekwetst.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee wat zei je nou?![]()
Maar uhm daten?
eindelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jullie kunnen weer genieten van mijn aanwezigheid
sorry dat eht zo lang duurdequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jullie kunnen weer genieten van mijn afwezigheid
het leken wel urenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
sorry dat eht zo lang duurde
OOOHH LInk!quote:
Ja probeerde we net, ging niet helemaal als gewenst.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
Open die microfoons mang, laat iedereen wat zeggen, ongein ftw!
Juist!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
Open die microfoons mang, laat iedereen wat zeggen, ongein ftw!
ik zit er naast jaquote:
sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen muziek is![]()
Ik wil wat meekrijgen van die meet!
het Topicquote:
Okquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben aan het sjorren op Myraela
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben aan het sjorren op Myraela
Nou waar blijft die uitnodiging dan huppelmutsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Laatste keer zei je nee in m'n PM, dat heeft me al diep gekwetst.
Ik zit niet op tcquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Viro het volgende:
iedereen zit op tinychat zodat er hier niet word gebaggerd, iets met topic + slotje + waarschuwing
Jij was gekwetst, ik dacht die wil niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou waar blijft die uitnodiging dan huppelmuts
Ik wil mn hele fokleven al niets andersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was gekwetst, ik dacht die wil niet meer
Ik zei toch dat ik lijk op een minderjarigequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was gekwetst, ik dacht die wil niet meer
Jeweetquote:
quote:
Jajajaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wil mn hele fokleven al niets anders
Zekersquote:
Lijk op? Jonge als jij een middelbare school binnenstapt sturen ze je terug naar de kleuterschoolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik lijk op een minderjarige
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoi jij
[..]
Jajaja
[..]
Zekers![]()
Zit zokunen ook op de tc?
Nee ik geloof het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zekers![]()
Zit zokunen ook op de tc?
Als ik 70 ben lijk ik 30quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijk op? Jonge als jij een middelbare school binnenstapt sturen ze je terug naar de kleuterschool
Je vergeet een antwoord bij te voegen?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
We gaan over op dit heerlijke nummer
Ik bedoelde dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
We gaan over op dit heerlijke nummer
Net mislukte dat helaasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet even mn zoon ophalen, ben er straks weer om te genieten van deze bazenmuziek![]()
Patje fix je mic!!
ja patje interview met kallyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet even mn zoon ophalen, ben er straks weer om te genieten van deze bazenmuziek![]()
Patje fix je mic!!
Leeeeuk reggae!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Viro het volgende:
mensen ik ben weg, moe van afgelopen dagen. Toch ff goed uitrusten voor morgen.
Niet vergeten morgen van 19.00 t/m 21.00 te luisteren naar mijn 2 uurtjes durende reggae show
geconoleerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik was het bijna vergeten maar rust in vrede marvin
Je zou vandaag jarig zijn
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik was het bijna vergeten maar rust in vrede marvin
Je zou vandaag jarig zijn
Zeg het eens...quote:
In je eentje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik ben er weer.. met drank
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik ben er weer.. met drank
die is bij haar vriendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef djkoelkast het volgende:
Ja waar is je rietjesvriendin? Of al die andere?
Marathon!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar zal eens even smsen of ze ook nog komt fokken
ben er nog niet uit.. blijf ik marathon luisteren of ga ik stappen... heb nog half uur om te bedenkenkom er vast wel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
Patje zit gewoon op de meet met zijn stijfje!!
GodveredommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Is dat zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vriendinnen zeggen dus.. kansloos.. je gaat toch niet de hele nacht alleen bij je lappie zitten... whhahaha maar kies idd voor de marathonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Marathon!
Wordt echt gezellig straks!
HUPPELMUTSSSSSSSSSSSS HIHIHIHquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef EggsTC het volgende:
Er zit een kans in dat ik morgen niet om 21:00 er kan zijn... dus dan weet je dat alvast huppelvagina... ik weet het nog niet zeker, maar als ik er niet ben, laat dan de anderen maar doorspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar wel ONZE nerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vriendinnen zeggen dus.. kansloos.. je gaat toch niet de hele nacht alleen bij je lappie zitten... whhahaha maar kies idd voor de marathonalleen ben ik nu schijnbaar wel een ubernerd
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
moet ik ff de groeten doen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Denk dat rietje keizerlijk aan het batsen is.. ze reageert niet
Wacht maarquote:
Ze is even weg met haar kind.quote:
Haha ik vind hem vetquote:
Alleen mixxen gaat hem nu niet wordenquote:
Nope, ik doe even tot mono er isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Blijft het de hele nacht dezen muzak?
checkquote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Blijft het de hele nacht dezen muzak?
oh oke.. begon al te twijfelen aan mijn beslissing.. maar dan blijf ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nope, ik doe even tot mono er is
kijk op de sitequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Iemand die een (werkende) manier heeft voor deze bazenradio op mijn iPod?
Dan kom je heus niet waar je wezen moet hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
vraag het HM maar dan krijg je een routebeschrijving
Ik heb het niet nodig.. vond gewoon dat je best kortaf was... ben je stuk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
vraag het HM maar dan krijg je een routebeschrijving
Heb!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben het niet nodig.. vond gewoon dat je best kortaf was... ben je stuk?
ja zit even ergens anders met mijn hoofdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben het niet nodig.. vond gewoon dat je best kortaf was... ben je stuk?
tinychatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ja zit even ergens anders met mijn hoofd
Leeft ie nog?quote:
Wat een sukkel eigenlijk, dit plannen en moeten werkenquote:
Zin wel maar weet niet of iedereen deze muziek kan waarderenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Mocht je geen zin meer hebben kan ik altijd zo lang invallen tot mono er is.
Ghehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
De plancapaciteiten van Monopoly is die van een neger.
iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Jammer dat er zo weinig mensen zijn..
Dat wel, maar het is niet echt marathonwaardig materiaal nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zin wel maar weet niet of iedereen deze muziek kan waarderen
Hierna nog 1tje en dan neem jij het ff over ok?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is niet echt marathonwaardig materiaal nu![]()
Ofwel: FIX JE MIC!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is niet echt marathonwaardig materiaal nu![]()
Ofwel: FIX JE MIC!
En omdat Tinychatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
denk dat het hier ook mede zo rustig is omdat er niet gepraat word...
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
denk dat het hier ook mede zo rustig is omdat er niet gepraat word...
Dat dus.quote:
jups.. en ik heb een kans op uitgaan ervoor laten schieten.. hoop dat t nog wel leuker word...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Beetje jammer. De marathon valt tot nu toe dus wel tegen
Lijkt me duidelijk, toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
op dit moment is er geen dj verbonden met de server, blijf even wachten.
Ik neem de tijd en wacht af.quote:
Ik ben oud.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Alle fokkers lijken bijzonder jong.. tenminste degene die ik tot nog toe heb gezien.. begin me pedo te voelen![]()
Het spijt mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Alle fokkers lijken bijzonder jong.. tenminste degene die ik tot nog toe heb gezien.. begin me pedo te voelen![]()
Dus een kleuterjuf is pedo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |