Ben ik tenminste nog een keer ergens een sletje inquote:
Pirania is de topictitelopperkoning. wou ik als tt doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben ik tenminste nog een keer ergens een sletje in![]()
Ik vind het ook wel leuk.. niet alles.. maar tot nu toe best aan te horenquote:
Wil jij mijn sletje zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:
Schuldig, staat zelfs in mijn foboquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meer dan een half topic vol blubberen, snap nog steeds niet hoe ik dat gered heb
Was wel erg rustig toen though, met m'n homie Viro
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef Viro het volgende:
Eggs, lekkere muziek. Wat anders dan het mainstream muziek hier op ONZ Radio
Dit dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef Rockiejj het volgende:
Oja, er is vanavond marathon.. dus ik draai ook niet.
YES! Op tijd naar bed
Het is maar wat je leuk vind he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wil jij mijn sletje zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Goede muziek hier hé!quote:
Vind ik leukquote:
The Siege.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Welke? ik verveel me namelijk de tering
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind ik leuk
ben een fokpostsletje
quote:geregistreerd op: zondag 26 december 2010 @ 22:48
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 8261 (gemiddeld 202 per dag)
Multicultureel sowiesoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef Viro het volgende:
2 surinamers en een indo in 1 topic op fok in ONZ. Dat dit kan
Ik lieg ook nietquote:
Jij bent heul lievquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lieg ook niet![]()
Ben het echt![]()
maar ben wel een liev sletje![]()
Hij is geen mod meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Rockiejj het volgende:
*komt onder steen vandaan*
Is SwJ geen mod meer?
Ja het is best aan te horenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Die eggstc valt me nog niks niet tegen![]()
![]()
![]()
Lekker relaxed iddquote:
maar nu was de reeks wel even gesloten.. door murpquote:
Hier ga je dus de fout in. Taekwondo is geen Koreaanse karate. In theorie zijn er verschillen die veel op die van karate lijken, maar in praktijk is het totaal anders. Er zit een hele andere filosofie achter dan bij karatequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef Zokunen het volgende:
Lol Viro
Btw wel bazig dat je aan Koreaans karate doet
Ooit ook nog een paar lessen in gehad, zit zelf nu te denken over Krav Maga
Gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga mensen ontvoeren door ze te quoten denk ik, nu heb ik knetter en popje al in mijn keldertje
Zo is het mij ooit verteld, vooral georiënteerd op traptechniek toch? Met ook katas net als bij karate.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier ga je dus de fout in. Taekwondo is geen Koreaanse karate. In theorie zijn er verschillen die veel op die van karate lijken, maar in praktijk is het totaal anders. Er zit een hele andere filosofie achter dan bij karate
Taekwondo is ontstaan in Noord-korea tijdens de burgeroorlog. Lees hele verhaal maar op wikipedia.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga mensen ontvoeren door ze te quoten denk ik, nu heb ik knetter en popje al in mijn keldertje
Echt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar nu was de reeks wel even gesloten.. door murp
Gast, donder eens op met die kutkop van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef dragems het volgende:
He mensen ben nu in de bios. Kom net mijn nieuwe beste vriend tegen
http://web20.twitpic.com/(...).4d4da538-scaled.jpg
En mobile versie zuigt
Wat een lekker wijfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef dragems het volgende:
En mobile versie zuigt
Moet ik je ook voeren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
doe je wel voorzichtig met me?
![]()
wel de leukste mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Zokunen het volgende:
Oh kut, nu zit Viro ook in m'n kelder
Whaaa wat heb je een cool vest aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef dragems het volgende:
En mobile versie zuigt
En nu zit jij ook in mijn kelder!quote:
Ja had het ook gezien, te lelijkquote:
Ik vind het wel gezellig in je kelder denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En nu zit jij ook in mijn kelder!![]()
De muziek is nogsteeds chill btw mr eitheezee
Dreigement.. was teveel slowchat.. en waren we paar minuten gesloten... dacht even dat het echt voorbij was.. maar was een serieuze waarschuwingquote:
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
En mobile versie zuigt
Sharr, je zit al bij mij thuis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig in je kelder denk ik
Ja klopt georiënteerd op traptechnieken. Het is bewezen dat taekwondo het meeste effectieve en beste traptechnieken heeft van alle vechtsporten. De katas in taekwondo vertegenwoordigen ieder uur van het dag. En achter ieder kata zit een verhaal en ze zijn benoemd naar belangrijke officieren van het noord noord koreaanse legerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo is het mij ooit verteld, vooral georiënteerd op traptechniek toch? Met ook katas net als bij karate.
Rihanna in S.O.S & Pon de replayquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja had het ook gezien, te lelijk
Sowieso Rihanna nadat ze haar haar eraf had gehaald
Ja, toen was ze nog lief en lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Rihanna in S.O.S & Pon de replay
Kerelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, toen was ze nog lief en lekker
Ja maar ze had gewoon zo moeten blijven zoals ze was, en niet al die gekke dingen moeten doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef sharr het volgende:
Ik vind Rihanna sowieso een mooi hoofd hebben
wutttttttttt? for real????quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef sharr het volgende:
Voel me opeens niet meer veilig, muziek maakt het helemaal afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Zokunen het volgende:
Oh kut, nu zit Viro ook in m'n kelder
je zit bij mij, popje en sharrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Voel me opeens niet meer veilig, muziek maakt het helemaal afZo duister en verkeerd nu ik deze post lees
Niet dan? Ik weet het niet, er zijn lelijkere getinte mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutttttttttt? for real????
![]()
Met lang haar, zeker,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef sharr het volgende:
En dat is heel gezellig!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zit bij mij, popje en sharr
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet dan? Ik weet het niet, er zijn lelijkere getinte mensen
ik vind van niet.. maar smaken verschillenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er lelijkere getinte mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh dan is het 1 grote feestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zit bij mij, popje en sharr
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
En dat is heel gezellig!
onder andere!
Die Kent sigaretten zijn best grappigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En nu zit jij ook in mijn kelder!![]()
De muziek is nogsteeds chill btw mr eierentheezee
dit dus!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind van niet.. maar smaken verschillen
Jij vindt dat Rihanna het lelijkste getinte mens is dat er op deze aardbodem rondloopt, ik denk het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind van niet.. maar smaken verschillen
Ik heb het maar 2 maand gedaan ofzo, een maat van me langer, maar goed geleerd in te draaien vanuit de heup en dan je onderbeen op het juiste moment "los te laten"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja klopt georiënteerd op traptechnieken. Het is bewezen dat taekwondo het meeste effectieve en beste traptechnieken heeft van alle vechtsporten. De katas in taekwondo vertegenwoordigen ieder uur van het dag. En achter ieder kata zit een verhaal en ze zijn benoemd naar belangrijke officieren van het noord noord koreaanse leger
Ik weet niet of dat zo was, maar Kent:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die Kent sigaretten zijn best grappigJij was toch degene die ze aanraadde?
Dat vind ik ook best wel onzin.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
BTW die clip s&m van rihanna is in 11 landen verboden om uit te zenden
omdat er teveel sex gerelateerde dingen in zitten
nee, alleen ik vind haar geen mooi hoofd hebben... en daar reageerde ik op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij vindt dat Rihanna het lelijkste getinte mens is dat er op deze aardbodem rondloopt, ik denk het niet
Heb je deze gezien?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij vindt dat Rihanna het lelijkste getinte mens is dat er op deze aardbodem rondloopt, ik denk het niet
Kentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo was, maar Kent:
Rihanna - S&Mquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
BTW die clip s&m van rihanna is in 11 landen verboden om uit te zenden
omdat er teveel sex gerelateerde dingen in zitten
Hoe heten ze?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
KentMaar deze sigaretten hebben een balletje in de filter, die een mint smaak toevoegt als je erop drukt
ik ook zo erg is het niet eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat vind ik ook best wel onzin.
Ja, maar Sharr zei: "er zijn lelijkere getinte mensen"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, alleen ik vind haar geen mooi hoofd hebben... en daar reageerde ik op.
Er zijn stapels lelijke mensen.. in mijn ogen.
Maar smaken verschillen.. wat de 1 mooi vind vind de andere lelijk en vice versa
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Tha boy tommy - Full moon
Kom maar op met dat respect!
mij doet het denken aan Ajax - Psv 14 maartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Ragboer het volgende:
Deze muziek is echt een zweeftocht door allerlei dimensies. Echt zo'n gevoel alsof je Croc of Spyro speelt op de PlayStation als 12-jarig jochie.Deze muziek doet mij denken aan vroegâh.
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rihanna - S&M
Miniatuur4:03
Deze inhoud kan materiaal bevatten dat door de gebruikerscommunity van YouTube is gemarkeerd als ongepast voor sommige gebruikers.
Je moet 18 jaar of ouder zijn om deze video of groep te kunnen bekijken.
oke. kleine faal quote danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar Sharr zei: "er zijn lelijkere getinte mensen"
En toen zei jij: "vind ik niet"dus vandaar.
Sowieso, bijna al die commerciele muziek heeft halfnaakte wijven erin en dat mag ook gewoon.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
ik ook zo erg is het niet eens
Tis toch wel een "speciale" kelder hequote:
Voor haar geldt hetzelfde als voor Yolanthe ze waren vijf jaar terug veel lekkerder dan nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Met lang haar, zeker,
met kort haar,
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke. kleine faal quote dan
4-1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mij doet het denken aan Ajax - Psv 14 maart
Tot nu toe met Knetter, Sharr, Popje en per ongeluk Viroquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis toch wel een "speciale" kelder he
Klopt helemaal, doe je het niet dan belast je je rug heel erg. Dat merk je dan de volgende dag na een training.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb het maar 2 maand gedaan ofzo, een maat van me langer, maar goed geleerd in te draaien vanuit de heup en dan je onderbeen op het juiste moment "los te laten".
Al denk ik dat ik sowieso eerst wat aan mijn conditie moet doen![]()
[ontopic]Eggstc, kan jij niet vaker draaien, ik vind dit echt bazig relaxed, doet me echt denken aan ayla.
Ik heb vandaag zo'n vreselijke last gehad van de wind niet normaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan blaast wind ons van ons droompje
Was gisteren om 6 uur wakker door die windquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n vreselijke last gehad van de wind niet normaal.
Maar gast, niet inschrijven om te deejayen als je niet komt opdagen. Dat was echt niet relaxed van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n vreselijke last gehad van de wind niet normaal.
Het is nu wel duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar gast, niet inschrijven om te deejayen als je niet komt opdagen. Dat was echt niet relaxed van je.
Ok.quote:
Ik heb de radio en de tv door elkaar staan terwijl mijn moeder erdoor heen schreeuwt. Ideaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
Zit iedereen nou tv te kijken ?
Heb hier de tv op mute staan en onz radio aan op de latop.
Ik in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
Ik ga denk ook even tv kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
<--quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie draait, en wat draait diegene?
Belediging voor het genre.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef Zokunen het volgende:
Dit lijkt zoveel op de oude "gewone" trance
Orgie dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tot nu toe met Knetter, Sharr, Popje en per ongeluk Viro
hihi. 22quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ga ik verder met mijn eigen muziek luisteren
Tot hoelaat moet je?
Nu word ik nieuwsgierig. Is het het waard om Lynyrd skynyrd eraf te halenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef sharr het volgende:
Ik heb hem keihard aanstaan
Dit klinkt gewoon lekker
Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig. Is het het waard om Lynyrd skynyrd eraf te halen?
Ik werd vroeger altijd rustig van (happy) hardcore, dat zette ik dus ook echt aan als ik wou slapenquote:
Ik ook niet.quote:
Je moetquote:
hmmm wat jij ideaal noemtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb de radio en de tv door elkaar staan terwijl mijn moeder erdoor heen schreeuwt. Ideaal.
arme jijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef Zokunen het volgende:
TV kapoet! ik dus niet, maar ben ook bezig met wat andere dingen (op een laag pitje though).
dit dus, heb een tijdje geleden mijn headset afgedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef sharr het volgende:
Ik heb hem keihard aanstaan
Dit klinkt gewoon lekker
Ik vind het lekker klinken, normaal gesproken houd ik er niet vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ZEG NIET DAT ZE VOORSTAANquote:
We missen je wel on air hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
Ik luister niet eens ik vind het hier alleen gezellig.
Dat is je 4e zweef reactie al, jouwe komt er zo aan, rustig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Kom we gaan zweven, sharr doet al mee.
Dan ga ik even luisteren. Wij zitten wel op 1 lijn qua muziek denkik .quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het lekker klinken, normaal gesproken houd ik er niet van
Oh dan is het goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze staan ook niet voor, Maar zielige schwalbekleuters
Ja het is PSV-ADO.quote:
Hoi! Ik heb je gequote, nu zit jij ook in mijn keldertje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ga ik even luisteren. Wij zitten wel op 1 lijn qua muziek denkik .
Mooi toch!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is je 4e zweef reactie al, jouwe komt er zo aan, rustig.
Bijna niks is het waard om Lynyrd Skynyrd eraf te halenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb je gequote, nu zit jij ook in mijn keldertje!
wel waardquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bijna niks is het waard om Lynyrd Skynyrd eraf te halen
Ik zal kijken als ik morgenmiddag nog tijd heb om te draaien.quote:
Vrije wil bestaat niet!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan stop ik jou in mijn keldertje.
Die zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan stop ik jou in mijn keldertje.
Morgen hebben we 6 tot 7 nog open. Is er om 5 uur nog niemand die dat slot wil dan gaat de verzoekautomaat erin denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal kijken als ik morgenmiddag nog tijd heb om te draaien.
Ga dan maar, stugge Noorderling.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ragboer, wtf.
Snel weer terug naar m'n eigen muziek
Ga je met mij de salsa doen?quote:
Inderdaad,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ragboer, wtf.
Snel weer terug naar m'n eigen muziek
lekker toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Het klinkt echt als zulken muzieken
quote:
Nu mis ik de orgie in mijn kelderquote:
Spaar je diequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Rockiejj het volgende:
Jezus, wat is die ah voetbalplaatjes site langzaam zeg..
sharr is latina...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Het klinkt echt als zulken muzieken
Ga je er een van jezelf maken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Rockiejj het volgende:
Jezus, wat is die ah voetbalplaatjes site langzaam zeg..
Life couldn't be beterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[..]
Nu mis ik de orgie in mijn kelder
Knetter, Popje, Huppel, Sharr, DV en die gelukkige Viro
En dan zit ik alleenzaam in jou kelder
Mag ik mn eigen kelder in?
Mijn kelder zit voor de voordeurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[..]
Je eigen kelder is mijn kelder. Daar zit je dus al inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[..]
Naar de aardkorst gaan wequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je eigen kelder is mijn kelder. Daar zit je dus al inof je wilt een kelder in je eigen kelder hebben.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je eigen kelder is mijn kelder. Daar zit je dus al inof je wilt een kelder in je eigen kelder hebben.
in de kelderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tu kelder et mi casa.
Samen delen samen spelen.
Vanmiddag al geweest.quote:
Maar dan doen we niet aan ruilen, want van ruilen komt huilen, en dan moet ik je troosten.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tu kelder et mi casa.
Samen delen samen spelen.
Rennen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wat als Justin Bieber in de kelder komt?
Wil je me aan het huilen makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dan doen we niet aan ruilen, want van ruilen komt huilen, en dan moet ik je troosten.....
WACHT!!!!
We gaan ruilen!
Dan sta ik niet in voor mijn actiesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar wel troostenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wil je me aan het huilen maken?
wut wut in zhe but.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn broertjequote:
Ninja move.. trap hem neerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
naar de kelder in de kelder, maar wat als hij achter je aankomt?
Like captain wasnt obvious.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet de tactieken van iedere man prijsgeven
Hertog Jan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Heineken kratje met 4 glazen
Bier Courier
daar krijg je geen 4 glazen bij!quote:
smiley's en sarcasme, ooit daarvan gehoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Like captain wasnt obvious.
Ik heb wel vijf vrienden die bij de AH werken die kunnen wel een een stuk of deritg zakjes mee pakken als de actie voorbij is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mijn broertje![]()
Hebben jullie voetbalplaatjes over, en wil je die kwijt, PM me, en ik stuur me adres even!
Maar in mijn kelder zit ook Jochem Myerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Zokunen het volgende:
Ajacied422, is niet, en zal niet worden gequote. Dus hij komt mijn kelder niet in. Problem solved!
haphaphaphapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
smiley's en sarcasme, ooit daarvan gehoord?
Dan zijn er geen plaatjes meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel vijf vrienden die bij de AH werken die kunnen wel een een stuk of deritg zakjes mee pakken als de actie voorbij is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
We moeten weer ff ontopic.. dwaalt nogal af mensen..
Eggstc.. ik blijf bij mijn standpunt:
Goeien muzak
nu moet je mij nog eruit zien te werken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Zokunen het volgende:
Ajacied422, is niet, en zal niet worden gequote. Dus hij komt mijn kelder niet in. Problem solved!
Blij dat ik dat niet hoef aan te horen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jochem Myer zit met guus meeuwis aan de schijt te zingen in mijn kelder
Say whutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jochem Myer zit met guus meeuwis aan de schijt te zingen in mijn kelder
Juist en daarom hebben ze er vorig jaar 50 voor mijn neefje meegenomen.quote:
c100, waar zit die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb wel c100 voetbal plaatjes, maar die spaar ik voor mn neefje van 3
waarmee lok ik je mijn kelder in?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Blij dat ik dat niet hoef aan te horen.
Vrouwen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarmee lok ik je mijn kelder in?
Dit klinkt aardig fout.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarmee lok ik je mijn kelder in?
het is gewoon Wouterrrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom zegt iedereen Raggast ipv Ragboer?
Yup nog steedsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
We moeten weer ff ontopic.. dwaalt nogal af mensen..
Eggstc.. ik blijf bij mijn standpunt:
Goeien muzak
Het is 'me boi'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is gewoon Wouterrr
wat fout klinkt is:quote:
quote:
Wat komt die snel danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de geilste vrouw komt binnen 10 seconden
De oven zit al vol.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat fout klinkt is:
Mag ik effe mijn stokbrood in je oventje douwen...
Ja deze is ook goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iemand die er wel op ingaat
![]()
Ik word vrolijk van de muziek
Idd, lokken dat doe je niet, je forceert het gewoon. Mijn tactiek was quoten, maar die kan jij dus niet meer gebruikenquote:
Dat is fucking saaiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
willen jullie dat het onzinradio topic sluit??? Nee.. maak dan is gauw dat je on topic gaat praten![]()
![]()
![]()
![]()
mijn reactie was dat zijn stokbrood waarschijnlijk niet in mijn oventje pastequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo ik ben Graseter. Gepost vanaf de iPad van c_à Gr. Gr.
quote:
SWJ was toch de hatert?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
willen jullie dat het onzinradio topic sluit??? Nee.. maak dan is gauw dat je on topic gaat praten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het topic gewoon graag behouden.. en neem de waarschuwing van vanaaf vrij serieusquote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil het topic gewoon graag behouden.. en neem de waarschuwing van vanaaf vrij serieus
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
Murp met haar aids icon shit, bagger paint i wanna be a mod application. Die murp?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Serieus zingen ze nou "I need you to swallow me"?
followquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
ik weet het niet, k kijk ook psv adoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Ik denk dat ik een andere trek bedoeldequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is denk ik de reden dat ik een heel pakje tucjes wegwerkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |