Trekt het pus uit je puist, letterlijkquote:
nou SQquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je een puist ofzo?
Mama die pakt dan altijd een randje vet van ham ofzo en dat doen ze er dan op met een pleister erop. Werkt als een tiet
Mental image!quote:
Hi Lekker dingquote:
Die laatste foto!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef expiratorial het volgende:
dus daarom nog maar wat bij deze;
ik en man bij Qountdown;
[ afbeelding ]
en nee,i dunt always have tha serious feez;
[ afbeelding ]
euhmz,dat haar was een experimentjeen van dat masker kreeg ik dingen zoals die SQ nu down undah heeft maar dan op mn smoel
Huh - waarom geldt het niet op de make-up die ook groene stickers hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef expiratorial het volgende:
haha die topic titel! ik HAAT m ook. was ik vandaag bij kruidvat,stond er in schreeuwletters op de muren en zowat de plafonds ''1+1 gratis! alle combo's mogelijk!!!!!'' dus staat ik daar met een mintkleurige gosh nagellak en een lipglozzie van gosh,nee hoor,daarvoor telde t niet. aaaaarggggghhhhhh. ben voor de lipgloss gegaan
Jup. Heb er echt veel gehad en ugh ze blijven kut en pijnlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Die krengen doen zeer - volgens mij kan het je geen reet schelen als je zo 'verlost' wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |