Trekt het pus uit je puist, letterlijkquote:
nou SQquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je een puist ofzo?
Mama die pakt dan altijd een randje vet van ham ofzo en dat doen ze er dan op met een pleister erop. Werkt als een tiet
Mental image!quote:
Hi Lekker dingquote:
Die laatste foto!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef expiratorial het volgende:
dus daarom nog maar wat bij deze;
ik en man bij Qountdown;
[ afbeelding ]
en nee,i dunt always have tha serious feez;
[ afbeelding ]
euhmz,dat haar was een experimentjeen van dat masker kreeg ik dingen zoals die SQ nu down undah heeft maar dan op mn smoel
Huh - waarom geldt het niet op de make-up die ook groene stickers hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef expiratorial het volgende:
haha die topic titel! ik HAAT m ook. was ik vandaag bij kruidvat,stond er in schreeuwletters op de muren en zowat de plafonds ''1+1 gratis! alle combo's mogelijk!!!!!'' dus staat ik daar met een mintkleurige gosh nagellak en een lipglozzie van gosh,nee hoor,daarvoor telde t niet. aaaaarggggghhhhhh. ben voor de lipgloss gegaan
Jup. Heb er echt veel gehad en ugh ze blijven kut en pijnlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Die krengen doen zeer - volgens mij kan het je geen reet schelen als je zo 'verlost' wordt.
Omdat?quote:
Ohja!! Lijkt me idd gaaf!quote:
ik las et iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/17(...)r-ijsevenement.dhtml
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/17(...)r-ijsevenement.dhtml
Dat had ik laatst ook bij de/het kruidvat.... Vreemde zaak vind ik het. Gelukkig wist ik het voor eventueel afrekenen. Maar zet dat dan niet zo groot overal neer, dat álles met groene sticker meedoet. Kruidvatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef expiratorial het volgende:
haha die topic titel! ik HAAT m ook. was ik vandaag bij kruidvat,stond er in schreeuwletters op de muren en zowat de plafonds ''1+1 gratis! alle combo's mogelijk!!!!!'' dus staat ik daar met een mintkleurige gosh nagellak en een lipglozzie van gosh,nee hoor,daarvoor telde t niet. aaaaarggggghhhhhh. ben voor de lipgloss gegaan
Stuur me maar een stukje op in een bubbelvlopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef Diconnected het volgende:
Triple chocolate brownies in de oven
Doe ik!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stuur me maar een stukje op in een bubbelvlop
Heb je er SV of iets dergelijks overheen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef Puckzzz het volgende:
Goedzo Dico!
Is het normaal dat Space Cadett zo traag droogt?
Ik ga het ook maar niet kammen, dan wordt het nóg brederquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Hair explosjun
Ik durf mijn haar niet te kammen. Stomme wind.
Hot!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Lindytje het volgende:
I haz a hair exploshiun!!
[ afbeelding ]
(en het is nog niet eens helemaal droog)
I KNEW IT !!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef AmyGrace het volgende:
Ik las dat het over mij gingIk ben idd bijna 3 meter met heel lang blond haar en en en...
Hee.... hottiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Veel vrouwen (en mannen) zouden een moord doen voor zoveel volumequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zoooo hot, met mijn katerkop en pluizenbol![]()
You have lovely.. euh.. eyequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
Een bietje pikzjurproef dan. Een stukje zei ikM'n 3 meter lange benen krijg ik niet op de foto
![]()
[ afbeelding ]
voor een half gezicht istie wel erg leuk! pwetty gwurllllquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
Een bietje pikzjurproef dan. Een stukje zei ikM'n 3 meter lange benen krijg ik niet op de foto
![]()
[ afbeelding ]
Sènks! En hee, een btje anonimiteit mag wel hè?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef expiratorial het volgende:
[..]
voor een half gezicht istie wel erg leuk! pwetty gwurllll
komt niet vaak voor trouwens...een half hoofd...
You are pretty!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
De andere helft is best hetzelfde, dus dan kan ik net zo goed alleen de ene helft plaatsen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
You are pretty!!
(deze helft dan in elk geval)
Of je andere oog is heeeeeeeel scheel ofzo, of je hebt een raar gezwel.... of of ofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
De andere helft is best hetzelfde, dus dan kan ik net zo goed alleen de ene helft plaatsen toch?
Nagellak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef AmyGrace het volgende:
Ik wil nog wat anders op m'n nagels smeren, maar wát?!
Neeeheeee... Ze zegt toch wat 'anders'.quote:
En dan met gekleurde hagelslag artquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeheeee... Ze zegt toch wat 'anders'.
Ik ga voor chocopasta !! Eens kijken hoe dat smeert op je nagels
Of honing, Nice & stickyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeheeee... Ze zegt toch wat 'anders'.
Ik ga voor chocopasta !! Eens kijken hoe dat smeert op je nagels
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of je andere oog is heeeeeeeel scheel ofzo, of je hebt een raar gezwel.... of of of
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je hebt het eenogige mysterie ontrafeld.
Ben jij mevrouw Ewbankquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hmm, toch lijkt het niet. Wél een schattig mondje zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef expiratorial het volgende:
now you haz 2 eijz...
[ afbeelding ]
en nu laat ik je met rust. sowwy voor het eventuele ongemak..![]()
Nee! Was het maar zo'n feest.. (Uiterlijk wise dan. Ik ben heel blij met mn eigen stemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben jij mevrouw Ewbank?
Je bent iig heel knap zo te zien!
Omg! *slappe lach*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef expiratorial het volgende:
now you haz 2 eijz...
[ afbeelding ]
en nu laat ik je met rust. sowwy voor het eventuele ongemak..![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef milka82 het volgende:
O hai,is de layout nu alweer veranderd?
dat kon ik niet zien door de hoeveelheid bloed, een aars is nogal rijk aan haarvaten klaarblijkelijkquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
ah, hij is net geknapt, wat een opluchting
misschien moet je iets met ballet hebben? Het lijkt me iig niet mijn ding, tenzij ze elkaars koppen er af gaan hakken ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef expiratorial het volgende:
net ff black swan gekeekt trouwens,ging er helemaal voor zitten met man,hapjes en al maar vond t toch niet zo heel supah hoor
Ja maar da's niet handig. Honger krijgen enzulks.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien moet je iets met ballet hebben? Het lijkt me iig niet mijn ding, tenzij ze elkaars koppen er af gaan hakken ofzo
huh?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's niet handig. Honger krijgen enzulks.
Bloed in films doet me denken aan ketchup -> trek in rotzooivoedsel met veul ketchup.quote:
freakquote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bloed in films doet me denken aan ketchup -> trek in rotzooivoedsel met veul ketchup.
en neen, geen fotosoepquote:Op zondag 6 februari 2011 01:02 schreef expiratorial het volgende:
ja nou,t zou horror thriller elementen hebben. ik zie alleen maar een skinny bitch met mental issues![]()
trouwens,ook leuk;
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op zondag 6 februari 2011 01:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe slechter de horror, hoe meer vreten op tafel
Gek genoeg willen veel van m'n dinnetjes geen films met mij kijken.
De schuld van mijn ouders.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaarmijn vriend gaat ook boven zitten als ik horror kijk
waarom woon je nou zo ver weg?
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef princess-a het volgende:
Morningtis vandaag verhuisdag voor mij
Yay! Zet m op wijffie!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef princess-a het volgende:
Succesquote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef princess-a het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef princess-a het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef expiratorial het volgende:
net ff black swan gekeekt trouwens,ging er helemaal voor zitten met man,hapjes en al maar vond t toch niet zo heel supah hoor
zet 'm op!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef princess-a het volgende:
Succes ermee en veel geluk op je nieuwe plekkie!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef princess-a het volgende:
ja dat was mijn verwachting ook. het was ook niet een hele erge klote film ofzo maar t was me vanaf t begin al duidelijk hoe of wat. en dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]Black Swan is übervet! Die suspense, die opbouw, de verbeelding van het verhaal.. het is een geniale film!
Mjah, dat snap ik op zich wel wat je bedoeld, omdat het synchroon is aan het verhaal van Het Zwanenmeer, als je dat kent dan weet je hoe het afloopt. Neemt niet weg (vind ik) dat er toch een heel creepy sfeertje in blijft zitten.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:12 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ja dat was mijn verwachting ook. het was ook niet een hele erge klote film ofzo maar t was me vanaf t begin al duidelijk hoe of wat. en dat had ik niet verwacht
hoe laat ben ik welkom??quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef Debsterr het volgende:
SQ'tje, hoe laat verwacht je hier te arriveren?
Half 3 ofzo? Kan ik nog even Gossip Girl kijkenquote:
is goe!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Half 3 ofzo? Kan ik nog even Gossip Girl kijken.
Ze hebben vast ook wel LV versies voor Sjaanquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook wel LV versies voor Sjaan
DC IS GANGSTAH!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vind grillz tof. Wel alleen de ondertanden.Volgens mij beschadigt zo'n kreng alleen je tanden wel.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Morgen vloer kopen voor woning
dan heb ik eindelijk een keuken en vloer dus ... nou de rest nog
oh noooquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
Mams vriend ligt in het ziekenhuis in quarantaine, mexicaanse griep
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
jeej sterktequote:Op zondag 6 februari 2011 15:59 schreef Joysa het volgende:
Nja, ze weten verder ook niet hoe of wat. Hij voelde zich al hele week erg beroerd, en kreeg vanochtend opeens geen lucht meer, is ie opgehaald met de ambulance.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
Mannenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Puckzzz het volgende:
Grmbl...zit hier al meer dan een kwartier te wachten met de jas aan totdat lief eindelijk een keer is uitgeluld over hun badkamer...
Heftigquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
And we're inquote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
Bubsie!
Ik wildeze bij jouw bestellen, maar ik weet mijn klantnummer niet meer!!
http://www.nailpolishfash(...)info&products_id=587
Ik heb begrepen dat het gewoon een zware griep is en dat alleen de zwakkere medemens er aan kan overlijden (die dus al een weerstandprobleem hebben)quote:
Wij verkopen zequote:
de gewone griep velt meer slachtoffers dan de mexicaanse, maar toch, als ze je met de ambulance komen halen zal er wel meer aan de hand zijn. Sterkte Joysa!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het gewoon een zware griep is en dat alleen de zwakkere medemens er aan kan overlijden (die dus al een weerstandprobleem hebben)
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het gewoon een zware griep is en dat alleen de zwakkere medemens er aan kan overlijden (die dus al een weerstandprobleem hebben)
In eerste instantie dachten ze ook dat het iets anders was, maar het bleek toch de mex. griep te zijn. Zijn nu nog bezig met verdere onderzoeken.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de gewone griep velt meer slachtoffers dan de mexicaanse, maar toch, als ze je met de ambulance komen halen zal er wel meer aan de hand zijn. Sterkte Joysa!
Ja natuurlijk! Dat is zeker schrikken!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de gewone griep velt meer slachtoffers dan de mexicaanse, maar toch, als ze je met de ambulance komen halen zal er wel meer aan de hand zijn. Sterkte Joysa!
You iz expensivvquote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eiken hout! met naturel lak ofzo
Ga je lakken? Of olieen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eiken hout! met naturel lak ofzo
Valt best mee, wij hebben ook eiken en da's echt niet bizar veel duurder dan kwaliteitslaminaat. En een goed gelegde houten vloer kan zo 50 jaar mee natuurlijkquote:
Ja OKquote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt best mee, wij hebben ook eiken en da's echt niet bizar veel duurder dan kwaliteitslaminaat. En een goed gelegde houten vloer kan zo 50 jaar mee natuurlijk
Ja, maar dat wil je echt niet in je woonkamer hebben denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja OK
ik heb van dat gamma laminaat op mn kamer dus vergeleken met dat is het wel duur natuurlijkMaar dat is samengeperst karton ofzo
True. Hier ligt beneden ook mooi hout maar moet weer eens geschuurd/gelakt wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil je echt niet in je woonkamer hebben denk ik
Lakken natuurlijk! Met OPI!quote:
nah ben hier net onder de 10.000 euro voor kwijt voor mijn appartementjequote:
wel ook topcoaten he!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dusgewoon opi basecoat overheen toch? en de plintjes met flutter
beetje Seche Vite en je kunt 5 minuten later al op je vloer!quote:
DIE HEEFT SQ OOIT GEPOSTquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou dat er holo autolakken bestonden. Heel je auto in DS Signature
Ja daar staat me nog iets van bij jah...iemand die een hele auto met nagellak had geverfd...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIE HEEFT SQ OOIT GEPOST
MPJ auto![]()
*proest*quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dusgewoon opi basecoat overheen toch? en de plintjes met flutter
Die heb ik nog nooit gezien! Yumquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIE HEEFT SQ OOIT GEPOST
MPJ auto![]()
IK SCHREEUW GEWOON GRAAGquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja daar staat me nog iets van bij jah...iemand die een hele auto met nagellak had geverfd...
ps. VOLGENS MIJ ZIT JE CAPSLOCK VAST!!
Volvo heeft bij een bepaal dmodel ook 3 nagellakken uitgebracht in exact dezelfde tint als de autolak, dat vond ik ook wel vetquote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja daar staat me nog iets van bij jah...iemand die een hele auto met nagellak had geverfd...
SMEG!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Sharana_LV het volgende:
nu bezig wasmachine en droger uit te zoeken
Ik heb hunt me down voor je gekochtquote:
Ik had de bubbelflop van SQ gerecyceled en die naar Joysa gestuurd. Crea met witte stickersquote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hunt me down voor je gekocht
Zal deze week even kijken voor handig bubbly envelop
Oeh ben benieuwd danquote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had de bubbelflop van SQ gerecyceled en die naar Joysa gestuurd. Crea met witte stickers
Ooh je bent een schat! Laat me maar weten hoeveel je van me krijgt!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hunt me down voor je gekocht
Zal deze week even kijken voor handig bubbly envelop
Ook leukquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut? ken ik niet eens!
kijk nu bj Bosch
Die koelkasten zijn hip jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ook leukSMEG heeft gave koelkasten. En ook wasmachines en drogers, maar de koelkasten
ik vind het helemaal niksquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Amerikaanse dubbele koelkast met ijsblokjes/ijswaterding
bah patserkoelkastquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Amerikaanse dubbele koelkast met ijsblokjes/ijswaterding
oh ja werkt ook goed? ik had net deze gezien: http://www.wasmachine.nl/product/61450/bosch-wae28361nl.htmlquote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan overigens prima de wat minder bekende lijnen van grote fabrikanten nemen, sharaan.
Wij hebben Electrolux en is kwalitatief vergelijkbaar met Bosch, maar dan wel stukken goedkoper
handig!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onze koelkast piept als ie te lang openstaat
Oh da's zeker een nette prijs ja! Dan was onze nog duurderquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja werkt ook goed? ik had net deze gezien: http://www.wasmachine.nl/product/61450/bosch-wae28361nl.html
die vond ik niet zo heel duur, wel zuinig enzeu
vond ik ook en deze komt heel goed uit de testen plus hijs vrij zuinig en heeft wel de snufjes die k wilquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh da's zeker een nette prijs ja! Dan was onze nog duurder
Hoogstens in de schuur, is wel handig met feestjes namelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil later wel een amerikaans bakbeest koelkast
dude!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel te gek: Mini Cooper "Rainbow"
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG WANTZ!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een warmtepompdroger?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben een warmtepompdroger die is erg zuinig maar wel duur![]()
De wasmachine wil ik ook wel zuinig hebben als deze overlijd.
Ja want dat zijn van die enorme zuipbakken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL dan kun je wel een zuinige wasmachine nemen maar die minicooper zuipt je helemaal leeg met de benzine
Een condensdrogerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een warmtepompdroger?
Is dat een condensdrogert of met een slang?
WANTZquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met slangen zijn ze volgens mijn energiezuiniger toch?quote:
ik ga miss die simons cat boekjes ook bestellen ... diue had ik stiekem bij jou op de wc gezienquote:
dat geluid wil ik van de wasdroger niet horen, als ik een lakje laat vallen en dat geluid uit mij komt ala..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Ziet er prima uit sharaan, ik heb een Candy wasdroger en hoewel hij goed droogt maakt hij altijd een BWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH-geluid tijdens het drogen, en hij staat hier in de werkkamer (en nu toevallig ook aan), dodelijk vermoeiend
Simons Catquote:Op zondag 6 februari 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga miss die simons cat boekjes ook bestellen ... diue had ik stiekem bij jou op de wc gezien
ik dacht eerst dat ze misschien niet zo leuk zouden zijn maar vond em wel erg grappig
Bwehehehe.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat geluid wil ik van de wasdroger niet horen, als ik een lakje laat vallen en dat geluid uit mij komt ala..
Suicide Bunniesquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
WHICH REMINDS ME
LINDY!
STUUR BLEIBLEI Z'N SUICIDE BUNNYS ES TERUG!
in een grote inbouwkoeklkast kun je ook veel kwijtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Kun je veel in kwijt? En ijswater
http://oogenblik.nl/Simon(...)s=Tofield-Simon-m137quote:
Ik vind ze wel schattig hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Kun je veel in kwijt? En ijswater
Het is tekstloos hequote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://oogenblik.nl/Simon(...)s=Tofield-Simon-m137
nederlandse boek
ik neem de engelse versie wel
quote:
oh serieus? ik zag net een plaatje met tekst dus dacht dat er af en toe ok teksten bij zouden staanquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oog en Blik
Die hebben ook mijn grootste held aller tijden uitgegeven
[ afbeelding ]
Nee, maar je moet Heinz een beetje kennen om z'n humor te waarderenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh.......................... Ik snap em niet
Hehehe deze kan ik dan wel weer erg waarderenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar je moet Heinz een beetje kennen om z'n humor te waarderen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op zondag 6 februari 2011 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beh sterkte mopsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Mirjam het volgende:
grmbl, volgens mij is m'n luchtweginfectie stiekem nooit weg geweest.
werd steeds zieker vandaag, en m'n keel is al helemaal rauw van 't hoesten
zou dat kunnen, dat zoiets stiekem blijft sluimeren en een paar weken later weer de kop op steekt?
8zoekt bevestiging van vermoeden*
ik ga mrgen naar de huisarts btw hoor
boequote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoor dat kan, mijn bazin heeft er ook last van. Uitzieken jij!
Kan best hoor, dat het niet helemaal weg is en nu weer volop terug komt. Beterschap Mirquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Mirjam het volgende:
grmbl, volgens mij is m'n luchtweginfectie stiekem nooit weg geweest.
werd steeds zieker vandaag, en m'n keel is al helemaal rauw van 't hoesten
zou dat kunnen, dat zoiets stiekem blijft sluimeren en een paar weken later weer de kop op steekt?
8zoekt bevestiging van vermoeden*
ik ga mrgen naar de huisarts btw hoor
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat het niet helemaal weg is en nu weer volop terug komt. Beterschap Mir![]()
Ik krijg net een smsje dat ik mn afgelopen periode op school heb gehaald, dus nu kan ik gewoon op afstudeerstage. Moest weer even een traantje wegpinken, heb zo hard moeten werken met alle shit die er gebeurde en het dan toch gehaald
Ik vind jouw kitties zó leukquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lief zegt net "Zo kijk ik ook altijd, ik heb alleen niet van die lange snorharen."
Wat een hoofdquote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat het niet helemaal weg is en nu weer volop terug komt. Beterschap Mir![]()
Ik krijg net een smsje dat ik mn afgelopen periode op school heb gehaald, dus nu kan ik gewoon op afstudeerstage. Moest weer even een traantje wegpinken, heb zo hard moeten werken met alle shit die er gebeurde en het dan toch gehaald
Die neiging heb ik nog steedsquote:Op zondag 6 februari 2011 23:17 schreef Mss het volgende:
Ik ben mijn swatches aan het ordenen. Ik deed ze eerst altijd op datum, zodat ik het groeiproces bij kon houden, maar omdat ze nu inmiddels lang zijn ben ik ze aan het overzetten op de naam van de lak. En ik kom me toch een paar pareltjes tegen. Ik lakte eerst vrolijk altijd mijn nagelriemen mee.
[ afbeelding ]
Deed ik ook hoor. Moet zeggen, mijn nagels zijn recent niet meer heel kort afgebroken (misschien is al dat smeren met allerlei verzorging best effectief), ik weet nu ook niet of ik ze helemaal zou kortwieken als er 1 af zou scheuren.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef Mss het volgende:
Toen was ik net een maandje gestopt met bijten. Toen was ik zo trots als het een beetje lang was dat het me echt niet boeide dat ze ongelijk waren
Lief!quote:
Er is 1 of andere evil spirit die 's nachts al m'n nagels vijlt, behalve de ringvinger van m'n linkerhand. En die spirit vijlt m'n wijsvingers ronder.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
als je je nagels recht vijlt worden ze niet overnight rond toch?
Maar je bikini heb je nog toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:00 schreef Diconnected het volgende:
Whehe, lekker slim m'n jas en sjaal laten liggen in een andere stadNaja word toch 25 graden deze week dus zal hem niet nodig hebben
Jaaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 06:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je bikini heb je nog toch?
Hoe doe jij het? Ik doe koolhydraat arm en eiwitrijk. En zorgen dat de meeste carbs voor 2 uur binnen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JaaaaBoh nou ik ben ook bezig met afvalllen enzo, gaat wel goed. Ga morgen es wegen
Bewegenquote:Op maandag 7 februari 2011 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe doe jij het? Ik doe koolhydraat arm en eiwitrijk. En zorgen dat de meeste carbs voor 2 uur binnen zijn.
Heb je ook een knijn ja?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:45 schreef Lindytje het volgende:
I want to kill mah bunny!!!!!!!!
Christus... dat beest is al een uur dr hok aan het verbouwen, met het nodige lawaai....
I think she needs better tools....quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, ik dacht dat konijnen dat probleem altijd zelf verhielpen? Heeft ze wel toegang tot de juiste tools?
wat is gebeurd?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Pfff haat aan baasnu heb ik koppijn, zo kwaad ben ik op 'm
en ik heb mijn woede niet onder controle dus ging het gepaard met een flinke huilbui
![]()
*vanavond CV bijwerken gaat*
nah gewoon algehele lompheid. Normaal gesproken krijg ik een melding in mijn mail als SMS credits beneden de 100 komen. Deze credits zijn nodig voor het doorgeven van storingen. Maar ik kreeg geen mail, dus kwamen we erachter dat de credits op 0 stonden. Om dit meteen te regelen moet ik opwaarderen en met iDeal betalen. dat moet met de kaart van de zaak natuurlijk. Dus ik naar hem toe, situatie uitleggen. Zegt ie meteen dat ik maar uit moet leggen aan een collega hoe dat moet en die gaat het vanaf nu doen. Ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |