Tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Backdroppppppppp
Fucking nice
[ afbeelding ]
Yamaha heeft over het algemeen wel redelijke gitaren. Maar ik denk zelf dat die set van Dean (Cort+Spider) wel wat beter isquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je weet dat je ermee door wil gaan zou ik wat beters kopen, hier ga je niet zo vrolijk van worden, missschien dat de gitaar nog okee is, maar die versterker is sowieso ruk
Yamaha gitaren blijf ik nog altijd briljant vinden als beginnersgitaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Yamaha heeft over het algemeen wel redelijke gitaren. Maar ik denk zelf dat die set van Dean (Cort+Spider) wel wat beter is
Ik heb een levi's broek.quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kan je daar ook je gitaar aan hangen?
Die studio klinkt te gek! Hou er alleen wel rekening mee dat hij niet 100% 2 kanalen heeft. Een behoorlijk deel van de toonregeling wordt gedeeld. Je kan dus bijvoorbeeld niet een hele zware distortion én een hele cleane clean krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat aan het rondkijken naar een nieuwe amp. Nja, het kan dus een combo, stack of rack worden. Een rack is alleen erg duur! Maar bij een rack heb je dus een voor- en eindversterker. Ik vroeg me af welke (de voor- of eindversterker) nou het meeste het geluid beïnvloedt. Ik kwam namelijk laatst een leuk setje op internet tegen.
Voorversterker: Mesa Boogie studio pre-amp
Eindversterker: Peavey Classic 50/50
Effecten: Lexicon mpx1
Nu hebben de meeste Mesa Boogies een top geluid! Maar ik ben benieuwd in hoeverre een Peavey eindversterker het geluid bepaald. Ik ken ook iemand met een voorversterker van een onbekend merk i.c.m. een Mesa Boogie 50/50 eindversterker. Daar komt me toch een mooi geluid uit!
Yep die gitaar kan wel prima zijn maar die versterkertjes zijn heleaas altijd klotequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Yamaha heeft over het algemeen wel redelijke gitaren. Maar ik denk zelf dat die set van Dean (Cort+Spider) wel wat beter is
Ja ik heb hetzelfde met een vriendin, gelukkig heeft ze wel wat geld te besteden, maar dat ding moet dan wel weer per se roze of paars zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef brother52 het volgende:
Ik ben naar een leuk setje aan het kijken voor mijn neefje maar dat is nog lastig zat.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde met een vriendin, gelukkig heeft ze wel wat geld te besteden, maar dat ding moet dan wel weer per se roze of paars zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |