Nee, ben in Maastricht bij E3 geweest...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mocht je niet ff een middagje Utrecht doen, joh? Flauw.
Succesquote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n goeie voornemen van deze week is weer gaan sporten om m'n verneukte knie te gaan trainen zodat ik hopelijk zsm weer kan gaan boarden.
Drie keer per week gaan fitnessen dus als ik met m'n luie reet een keertje per week haal is het wel prima
En dat pubergedrag word nu heel snel heel vervelend.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gitaren moet je gewoon niet in je reet stoppen, blijkt weer...
Elke gitaarhals is krom hoor, k zou hem een beetje bijstellenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Braddie het volgende:
Neeeeeee![]()
De hals van m`n Brian May is krom..
Hij loopt aan
Heb je hem tegen de verwarming aangezet ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, toen hij nog nieuw was wel ja.
Maargoed.
Hij gaat niet meer weg, ik heb nu de Tyros, en ik wilde de Brian May verkopen voor de Tyros..
Die gedachte is iets te overhaast.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of is dat een beetje een te overhaaste gedachte![]()
![]()
Hij is omgevallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen dan?
Ik heb ook een goede voornemen voor dit jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n goeie voornemen van deze week is weer gaan sporten om m'n verneukte knie te gaan trainen zodat ik hopelijk zsm weer kan gaan boarden.
Drie keer per week gaan fitnessen dus als ik met m'n luie reet een keertje per week haal is het wel prima
Ja. Wil er wel voor je naar kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is omgevallen.
Ik ging achter de computer zitten, en draaide mijn bureau stoel en toen BAM, lag de Brian May.
Super klote natuurlijk, maargoed..
Is een gelijmde hals aftestellen(misschien een hèle domme vraag)
Ja idd, moet je je voorstellen hoe weinig geld ik op dit moment hebquote:
Mijn "goede" voornemen: kappen met studie en een roadstrip door de US of A maken. Lijkt me heerlijk zonder planning in een oud barrel auto door de states te reizen en mezelf te ontdekken en kijken wat ik écht wil (gaan) doen in het leven.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef Braddie het volgende:
Ik heb ook een goede voornemen voor dit jaar.
Weer gaan afvallen.
Ik begon dan ook goed met een familliezak patat![]()
![]()
Ik koop 'm wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef wimjongil het volgende:
Ja idd, moet je je voorstellen hoe weinig geld ik op dit moment hebOok geen bijbaantje meer, al komt dat misschien wel goed uit met m'n naderende examens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 07-02-2011 23:58:02 ]
Is dat custom een beetje een beetje een mooi merk dan? Gitaar opzich is wel al geilquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef wimjongil het volgende:
Zo, de strat heb ik al uitgekozen, nu het geld nog...
Ja ik heb er al eens eerder naar gezocht wat voor merk het nou was, maar het is dus gewoon een goed Japans merk! Als jij m zou kopen heb ik toch nog iets goed gedaanquote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is dat custom een beetje een beetje een mooi merk dan? Gitaar opzich is wel al geil
Nah ik kan 't me niet veroorloven. Vroeg me alleen af of t een beetje ene goed merk was.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ik heb er al eens eerder naar gezocht wat voor merk het nou was, maar het is dus gewoon een goed Japans merk! Als jij m zou kopen heb ik toch nog iets goed gedaan
Ja man, vandaag op de matquote:Op maandag 7 februari 2011 23:07 schreef blckbb het volgende:
DeanDean heb je die slagplaat nou al binnen?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, vandaag op de mat
Thanks
Ik had ooit eens een Custom Les Paul van 1973-74.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is dat custom een beetje een beetje een mooi merk dan? Gitaar opzich is wel al geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |