Als het maar niet een kiss cover van paul gilbert isquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Cynic het volgende:
Er worden überhaupt te weinig filmpjes gemaakt. Wie doet iets van Paul Gilbert?
Koop het maar gewoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef mr-green het volgende:
Andere vraag dan: wat is er zo slecht aan een versterker in een starterspack?
Kijk daar heb ik wat aan. Bedanktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Muchachooo het volgende:
Ik heb een Squier Affinity Strat hier staan, en ik heb vorige week de schroeven van mijn straplocks en van mijn jackplate vast moeten lijmen in de body (die overigens van Multiplex is, niet van écht hout) omdat de gaten ongeveer 5mm breder waren dan voorheen.
De elementen zijn ronduit kut, en wat je ook probeert, het meeste geluid dat die gitaar produceert komt van de meetrillende brug + tremoloveren.
EDIT kortom: geef net even die 50 euro meer uit aan een gitaar die níet van multiplex is.
Ja, ervaring met die versterker: in 1 woord: Bagger. Klinkt echt nergens naar. Kon die toen lenen van een vriend toen ik net een elektrische gitaar had gekocht, maar ik kon 'm gelukkig snel inwisselen voor een kleine Marshall Valvestate met ook maar 10 watt vermogen (dus qua wattage waren ze vergelijkbaar) alleen was het geluid 1000x beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
lol, het is toch logisch dat ik gewoon wat aan het zoeken ben? Ik begrijp dat elke hobby geld kost en dat heb ik er ook graag voor over maar bij elke hobby stel je wel prioriteiten
Wat ik gewoon wil weten is of jullie ervaring hebben met deze gitaar/ amp
Jij toch? Volgens mij ben je de enige hier die het kanquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Cynic het volgende:
Er worden überhaupt te weinig filmpjes gemaakt. Wie doet iets van Paul Gilbert?
Dan doen wij de powerchords wel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij toch? Volgens mij ben je de enige hier die het kan.
Blackheart is een stukkie betaalbaarder en ook heel vet als 1e versterkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:12 schreef Muchachooo het volgende:
Het is jammer dat ie zo duur is, anders was de Blackstar HT-1 een heerlijke startversterker...
Wou net zeggen, kan wel wat uploaden, maar dan krijg je van die bagger om je orenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij toch? Volgens mij ben je de enige hier die het kan.
Vanwege datgene wat je ook maar had op het moment? Kun je altijd doen, verkopen kan altijd weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Bweh ik zit zo erg te twijfelen ik kan nu via m'n werk een nieuw snowboard kopen voor 200euro terwijl je er normaal snel 4-500 voor neerlegt. Maar ik kan nu niet boarden, maar het si wel goedkoop, en ooit komt het vast van pas, maar misschien ook niet
Twijfels
Doen! Welk board is het? Worst case verkoop je hem weer voor 200 euroquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Bweh ik zit zo erg te twijfelen ik kan nu via m'n werk een nieuw snowboard kopen voor 200euro terwijl je er normaal snel 4-500 voor neerlegt. Maar ik kan nu niet boarden, maar het si wel goedkoop, en ooit komt het vast van pas, maar misschien ook niet
Twijfels
1 van die 2 die ik jou ook wou aansmerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Doen! Welk board is het? Worst case verkoop je hem weer voor 200 euro
vnl. water...quote:
Weekendquote:
Moet jij niet hier zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Muchachooo het volgende:
HAPPY NEW GUITAR DAY
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |