maar schat, die past eigenlijk niet echt bij toontje zijn show hequote:
Tot 5quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wist trouwens niet hoe lang toon moest draaien dus ik heb er maar een uurtje van gemaakt, voor het gemak
oja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar schat, die past eigenlijk niet echt bij toontje zijn show he
Ik moest ook lachenquote:
Youtube rips hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kwaliteit is inderdaad een beetje ver te zoeken
Kom maar naast me zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik bied me vanaf nu officieel aan voor vrouwelijke DJ.
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meer "Daddy koooeee"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:57 schreef Dalando het volgende:
Waarom versta ik nou altijd daddy moe?
veel succes danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://onz-radio.nl/radio/rooster.html zoek een tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je ze ook op hoge kwaliteit gedownload?
Je hebt al een luisteraarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
't valt mij op dat jongens op meiden vallen en meiden op meiden maar jongens niet op jongens...quote:
Precies op dat moment kwam mijn huisgenoot thuis.. Die had ook de verkeerde gedachtesquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PiRANiA net gepm't. Volgende week vrijdag van 19;00 tot 20;00.
Dan ben ik aan het werkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ich bin dabeiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat meiden mooier zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
't valt mij op dat jongens op meiden vallen en meiden op meiden maar jongens niet op jongens...
Ik neem het opquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat komt omdat meiden mooier zijn
Ik vind dat er anders niks mis is met jongens-jongensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat komt omdat meiden mooier zijn
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat er anders niks mis is met jongens-jongens
Ik vind zelf over het algemeen meiden mooier, sensuelerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat er anders niks mis is met jongens-jongens
Is dat zo van dat jongens gedeelte? Ik heb er geen last van eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
't valt mij op dat jongens op meiden vallen en meiden op meiden maar jongens niet op jongens...
Maar vinden meiden jongens dan nog wel mooi?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind zelf over het algemeen meiden mooier, sensueler
Ja dat wel. Maar er is niks vies aan jongensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind zelf over het algemeen meiden mooier, sensueler
Wel aan sommigenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar er is niks vies aan jongens
Juist vooral die homo's vinden ze leuk meestalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar vinden meiden jongens dan nog wel mooi?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar er is niks vies aan jongens
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
dat vinden de 16 jarigen vaak jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Juist vooral die homo's vinden ze leuk meestal
Tenzij de jongen in kwestie lelijk is.. zoals je plaatjequote:
Dat wou ik er juist mee bewijzen.quote:
Is goed gelukt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat wou ik er juist mee bewijzen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tenzij de jongen in kwestie lelijk is.. zoals je plaatje![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:
maar er zijn ook zat meiden/vrouwen die er niet uitzien:Pquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zoals Yvonnequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar er zijn ook zat meiden/vrouwen die er niet uitzien:P
op ieder potje past een dekseltje.. of een potje met nep dekseltje
Ik wou net zeggen. Niet alle vrouwen zijn aantrekkelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar er zijn ook zat meiden/vrouwen die er niet uitzien:P
op ieder potje past een dekseltje.. of een potje met nep dekseltje
Dappere uitspraak!quote:
Hoezo pakken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga verder met pakkentot later...
lieve mensjes
Ik ken zat meisjes bij mij op school die er niet uit zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Niet alle vrouwen zijn aantrekkelijk. Ik ken een paar exemplaren die zien er echt niet uit
niet iedereen is even geluktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Niet alle vrouwen zijn aantrekkelijk. Ik ken een paar exemplaren die zien er echt niet uit
15 maart moet ik hier weg zijn.. ga weer thuis wonenquote:
Ik heb het dan niet eens over gewoon lelijk. Maar dan echt alles wat een vrouw niet hoort te doen. De soort van anti-christ van lekkere wijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ken zat meisjes bij mij op school die er niet uit zien
dan heb je nog een maand?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
15 maart moet ik hier weg zijn.. ga weer thuis wonen
das kutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waarom moet je weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
zo een waar je je hond nog van af zou schoppen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het dan niet eens over gewoon lelijk. Maar dan echt alles wat een vrouw niet hoort te doen. De soort van anti-christ van lekkere wijven![]()
Oh!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
om alles te regelen, de tuin leeg te halen, het huis leeg te halen, dingen te verdelen die merel en ik samen hebben gekocht... Beginnen nu alvast.. anders word het haastwerk
omdat de dochter van de buurman niet gaat verhuren.. en ons contract loopt dan afquote:
Juist.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zo een waar je je hond nog van af zou schoppen!
En zelfs die vinden uiteindelijk een partnerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het dan niet eens over gewoon lelijk. Maar dan echt alles wat een vrouw niet hoort te doen. De soort van anti-christ van lekkere wijven![]()
Dat betekent minder fok.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat de dochter van de buurman niet gaat verhuren.. en ons contract loopt dan af
Oja, die was ...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat de dochter van de buurman niet gaat verhuren.. en ons contract loopt dan af
Waarom moeten meiden het altijd onnodig ingewikkeld maken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom snappen jongens hints niet
Sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan hetzelfde vragen over vrouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
wij snappen eht niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omdat je gewoon duidelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
tijdens het verhuizen wel.. als ik thuis woon weeknie... ben bang van welquote:
Je moet vrouwen ook geen hints geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan hetzelfde vragen over vrouwen
Ik probeer subtiel een date af te zeggen;quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom moeten meiden het altijd onnodig ingewikkeld maken?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tijdens het verhuizen wel.. als ik thuis woon weeknie... ben bang van wel
Uhuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En zelfs die vinden uiteindelijk een partner
Omdat vrouwen te subtiel zijn..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
eigenlijk is het dan afwachten of Onzin radio bestaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tijdens het verhuizen wel.. als ik thuis woon weeknie... ben bang van wel
haha, wat een faalbbeerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik probeer subtiel een date af te zeggen;
' sabine zegt (16:10):
hmm ikweetniet klinkt stom enzo maar ik heb er niet zo heel veel zin in
Hij zegt (16:11):
wou je iets anders doen dan of?
' sabine zegt (16:11):
nja we kunnen vrij weinig anders doen.. dus nja
Hij zegt (16:12):
nou ja het is wel zaterdagavond
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja i know maar ik wil geen mensen kwetsen ofzo..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat vrouwen te subtiel zijn..
Gewoon zeggen wat je denkt/vind/wil.. is een stuk makkelijker
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat zou je gaan doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij snapt het hartstikke goed. Hij wil gewoon zijn piemol erin duwen. Snap dat danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die Dude is net zo wanhopig als graseterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij probeert het nog tenminste
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die Dude is net zo wanhopig als graseter
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Graseter is leuker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Misschien istie dat welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Altijd een goed ideequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet je ook niet zo doen
Thuis. Ik had voor een film gekozen omdat hij niet zo'n prater is, en ik stiltes wil voorkomenquote:
Had jij hem gevraagd en dan zeg je nu afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Thuis. Ik had voor een film gekozen omdat hij niet zo'n prater is, en ik stiltes wil voorkomen
Gewoon z'n mond snoerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Thuis. Ik had voor een film gekozen omdat hij niet zo'n prater is, en ik stiltes wil voorkomen
thuis natuurlijkquote:
zei: ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel zin inquote:
Hij had mij gevraagd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Had jij hem gevraagd en dan zeg je nu af?
het was bij hem ;pquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
thuis natuurlijk
Het is Gratis, Het is op haar kamer... need to know more?
praten ga je nooit met een "film"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oo oke.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij had mij gevraagd.
[..]
het was bij hem ;p
Ja maar dan heeft die gast zoiets vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gewoon zeggen dat je er n
[..]
zei: ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel zin in
Hij: oh wtan?
Zei: tja.. vind je erg aardig enzo, maar heb niet de behoefte om de avond met je door te brengen
Hij: das kut
Hij voelt zich kut nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
' sabine zegt (16:16):
zullen we het anders maar gewoon laten ?
Hijzegt (16:17):
okaay
klaar
ai, ai ai...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
okaay
klaar
Nu kun je mooi met mij een film gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
okaay
klaar
Aaaw..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
okaay
klaar
Dat is toch ook de bedoeling.. valse hoop geven.. nee das lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft die gast zoiets van
'Kut daar gaat mijn kans om te neuqsecksen'
Jij hebt ook echt geen medelijden met jongens he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling.. valse hoop geven.. nee das lekker
Nu geef je me een schuldgevoelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aaaw..Dat is zielig. Die kerel voelt zich nu echt afgewezen
zo werkt dat niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je moet hem nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu geef je me een schuldgevoel
Dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu geef je me een schuldgevoel
van lassie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel hoor..alleen denk ik vaak erg mannelijk :pquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen medelijden met jongens he?![]()
Flauw ;pquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat was de bedoelingWas maar een grapje
![]()
Ik zie zo vaak dat meiden dan nog valse hoop geven, kun je beter duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zo werkt dat niet...
Die kerel blijft achter haar aan gaan todat hij op iemand anders verliefd wordt...
thats just the way it is..
bullshit, hij is helemaal niet blijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Flauw ;p
Hij zegt dat hij blij is dat ik de waarheid verteld heb
Wowquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel hoor..alleen denk ik vaak erg mannelijk :p
Ik zeg wat ik denk, wat ik vind, en waarom
Jongens aan het lijntje houden vind ik helemaal not done.. dus dan kun je beter direct en bot zijn
Waarschijnljik is hij nu aan het huilenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
bullshit, hij is helemaal niet blij
hijzit in een hoekje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
bullshit, hij is helemaal niet blij
Dat moet hij wel zeggen, hij heeft net een klap in zijn gezicht gekregen he.. hij probeert zijn trots te reddenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Flauw ;p
Tja, teleurstelling blijft er, maar eerlijkheid is altijd de beste oplossingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Flauw ;p
Wiegend in de foetushoudingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarschijnljik is hij nu aan het huilen
Respect dat je dit durft enzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak dat meiden dan nog valse hoop geven, kun je beter duidelijk zijn.
Oke het is even kut voor hem, maar als je hem aan het lijntje houd word het nog kutter
whaha... ik ben echt een halve kerel soms hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wow. Dat heb ik een vrouw nog nooit horen zeggen
en dan komt zijn moeder op zijn kamerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wiegend in de foetushouding
ik ga weer verder met lerenquote:
En daardoor speel je met hem.. je maakt het kutter.. voor allebei.. heb je geen reet aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Respect dat je dit durft enzo.
Ik zou uit medelijden toch nog gaan
Ik zie hem al helemaal huilend typen: "Ik ben blij dat je me de waarheid verteldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wiegend in de foetushouding
Wat wil je. Hij zat al de hele week te denken aan de harde neuqseks die hij zou krijgen vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarschijnljik is hij nu aan het huilen
En die betrapt hem ook nog is met rukkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan komt zijn moeder op zijn kamer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En die betrapt hem ook nog is met rukken
Zou die sowieso niet krijgen. Niet bij mij iig. Verdiend ie nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat wil je. Hij zat al de hele week te denken aan de harde neuqseks die hij zou krijgen vandaag
hell yeahquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Met Toon op de achtergrond natuurlijk
Zo treurigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal huilend typen: "Ik ben blij dat je me de waarheid verteld"
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou die sowieso niet krijgen. Niet bij mij iig. Verdiend ie niet
Ja maar dat wist hij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou die sowieso niet krijgen. Niet bij mij iig. Verdiend ie niet
wil je je eigen foto on topicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Pics van de huilende, semi-aardig-typende jongenman
Toon Semi aardig noemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je je eigen foto on topic
M'n vader maakte net wel een foto van me, hoe ik er nu bij zitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je je eigen foto on topic
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
EPICquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
M'n vader maakte net wel een foto van me, hoe ik er nu bij zit![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
M'n vader maakte net wel een foto van me, hoe ik er nu bij zit![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zit ie achter zijn pc.![]()
van de jongen bedoel je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
je meot het ook uit jezelf leren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef JApieman het volgende:
Mijn broertje zit al 2 jaar op gitaarles maar kan het nog steeds niet.
was toch garpjen jonguhquote:
Zeg ik ook telkens tegen hem, maar volgens mij vindt hij het niet eens zo heel leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je meot het ook uit jezelf leren.
Gewoon soms even pingelen en wat op tabs op internet zoeken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kweenie waar hij het fototoestel heeft gelaten, maar hij komt nog wel in m'n fobo
Dan neem jij het overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zeg ik ook telkens tegen hem, maar volgens mij vindt hij het niet eens zo heel leuk.
ah, ja, dan is eht een beetje zonde om lessen te betalenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zeg ik ook telkens tegen hem, maar volgens mij vindt hij het niet eens zo heel leuk.
Ja maar hij zegt dat hij het wel leuk vindtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ah, ja, dan is eht een beetje zonde om lessen te betalen
Succesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga echt weer wat doen nu...
doei lieve mensjes.. geniet nog ff.. ik kan helaas niet blijven luisteren.. dan moet ik de laptop de heel tijd meeslepen... en merel vind onzinradio stom
Wij vinden merel stomquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doei lieve mensjes.. geniet nog ff.. ik kan helaas niet blijven luisteren.. dan moet ik de laptop de heel tijd meeslepen... en merel vind onzinradio stom
Moet zij niet klagenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Pfff, wat een moeilijk jong!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt dat hij het wel leuk vindt
schop merel onder de kontquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag niet.. maar zal wel ff zeggen dat jullie haar stom vindenquote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Pfff, wat een moeilijk jong!
weetje wat je moet leren!quote:
Maar dat klopt nietquote:
Ken je bandsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan gaat ze meer haten,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag niet.. maar zal wel ff zeggen dat jullie haar stom vinden![]()
ik ben weg.. nu echt.. kusssssssssssssss
Sabine die haar date afzegt.quote:
Zelfontspannerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan moet ik de gitaar vasthouden en ook nog de camera
Niks dusquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan moet ik de gitaar vasthouden en ook nog de camera
Is mij ook geluktquote:
De date was met graseterquote:
He watquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kom wel onder je raam spelen net als die ene kerel
Aha.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, toons 1/2 lynyrd skynyrd uur
Die ene je weet wel, waar ik het een keer met je over had. Ofnee die had z'n gitaar NIET meegenomen, maar stond alleen voor je raamquote:
Om half 2 snachts. jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die ene je weet wel, waar ik het een keer met je over had. Ofnee die had z'n gitaar NIET meegenomen, maar stond alleen voor je raam
bazen nummerquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om half 2 snachts. ja
Nu weer ontopic/
Leef je uit hoor, ik ben weer weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
ontopic want huppelmuts is er weer
Hoestdrank en ONZ Radio luisterenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
Ja blafhoest. Bloedirritant en ik krijg ruzie met m'n moeder als ik nog meer hoest. JA WAT KAN IK ER AAN DOEN
Fixedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
Ja Rokershoestje. Bloedirritant en ik krijg ruzie met m'n moeder als ik nog meer hoest. JA WAT KAN IK ER AAN DOEN
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
ontopic want huppelmuts is er weer
Mijn vader deed dat ook altijd: "niet zo aanstellen, he" zei hij dan, maar dat deed ie expres om te pestenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
Ja blafhoest. Bloedirritant en ik krijg ruzie met m'n moeder als ik nog meer hoest. JA WAT KAN IK ER AAN DOEN
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leef je uit hoor, ik ben weer weg.
ik hoef neit te klagenquote:
Ja inderdaad, ik ben vet misselijk ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn vader deed dat ook altijd: "niet zo aanstellen, he" zei hij dan, maar dat deed ie expres om te pesten
Blafhoest is wel vet irritant allemaal van dat vieze spul komt dan in je mond
Ja, en dan krijg je er ook nog hoofdpijn vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben vet misselijk ook
Waarom?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik maak trouwens wel even een TR voor ik ga
Ja en maagpijn ofzo van dat hele tijd dubbel liggen van het hoestenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je er ook nog hoofdpijn vanalles krijg je daarvan.
Geen lucht meer krijgen omdat je zo veel moet hoestenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en maagpijn ofzo van dat hele tijd dubbel liggen van het hoesten
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leef je uit hoor, ik ben weer weg.
Ik maak een tr op jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef JApieman het volgende:
Oo TR = Topic Report
Ik dacht Topic Response
kusje op je uche uchequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Gitaren uche uche muziek blijft uche uche leuk
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Dalandoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef sharr het volgende:
Hoelaat draait de volgende? Zeventien uur?
Ik 17:00quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef sharr het volgende:
Hoelaat draait de volgende? Zeventien uur?
Ik wens ze veel succesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar de knaller wordt Mono's marathon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |