naar sexquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af op wat voor manier je moet stinken om er hitsig van te worden...
Ik doelde op dat hokje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekker met dikke tieten ook niet? Zit je bij Evie
Hoiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef cafpow het volgende:
Goedenmiddag...alles goed hier met iedereen?
Alleen als jij degene bent met wie hij dan net seks heeft gehad, naar andermans seks stinken is niet sexyquote:
Voor jou een vraag voor Evie een weetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
oh, dan zet ik je in t hokje dat je mij snaptquote:
Duidelijk. Maar ik kan me er niks bij voorstellen... Hoe kan iets wat stinkt je hitsig maken, iets wat stinkt is niet lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor Evie een weet
Misschien verwart Snuit de lucht van haar zure sloot met haar zure zweet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen als jij degene bent met wie hij dan net seks heeft gehad, naar andermans seks stinken is niet sexy
zure slootquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien verwart Snuit de lucht van haar zure sloot met haar zure zweet.
Achtergesteld gebied!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, dan zet ik je in t hokje dat je mij snapt
strak huizen voor een euro?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig gaat het goed met de nieuwbouwprojecten in glanerbrug..
[ afbeelding ]
Mag ook, maar dan zit ik er straks wel permanent bij!quote:
Daar wil je toch ook niet wonenquote:
Ik wil gewoon niet in een hokje, ik ga wel hokjes-hoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ook, maar dan zit ik er straks wel permanent bij!
Ik woon er al m'n hele leven met veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet wonen
wat snap je er niet aan dat ik je ergens in stopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet in een hokje, ik ga wel hokjes-hoppen
+ schattig dat niet beter wetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon er al m'n hele leven met veel plezier
Dat is omdat je niet beter weetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |