Als het deurtje maar niet dicht gaat, dat vind ik eng.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef xFriendx het volgende:
Singles in hokjes.....is dat goed of slecht?
Dat zou inderdaad kunnen maar ik ga er vooralsnog vanuit dat jij gek bent en ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ik heb daarmee je ongelijk bewezen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zolang het maar aan deze kant van mn voordeur is
quote:
Eenheidsworsten jech!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee van een hokje... Bepaalde dingen negeren zodat een persoon beter bij de eenheidsworst past?
Gelukkig ging het hier totaal niet over mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor ZeelandOh wacht jij woont daar nog
Het hokje van mensen die jou snappen? Zit ik daar in m'n eentjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz snapt mijmisschien moet ik je naar dat hokje verplaatsen
Deed ik dat ooit?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:57 schreef Evie het volgende:
[..]
je doet mn karakter verstand en verdere kenmerken geen eer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik kom af en toe wel bij je kruipenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hokje van mensen die jou snappen? Zit ik daar in m'n eentje
Toch wel met plaastvervangde schaamte? Hoop ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
Ik haat 'My super sweet 16'En toch blijf ik het kijken
Ik stink alleen omdat ik het zelf zeg.. denk niet dat jij dat zou vinden stinkenquote:
Wtfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Kreator het volgende:
Samzz, ik had trouwens nog een leuk huisje gezien aan de Semarangstraat.
...blijkt dit de badkamer te zijn. Check dat bad..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar daar zou ik maar 1x in lopen, met een moker en er pas uit komen als er niks meer in stondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat er nog een aantal kilometer tussen ons in zit, maar anders was ik erbij gesprongen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik stink alleen omdat ik het zelf zeg.. denk niet dat jij dat zou vinden stinken
Maar denk meer dat je er hitsig van zou raken...dus ga ik toch maar snel douchen ja!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deed ik dat ooit?
Zijn MIJN JETSERS peuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Wat heb ik daar nu aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom af en toe wel bij je kruipen
Je stinkt. Op een hitsige manier. Maar omdat SB er óók hitsig van zou worden, ga je douchen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef Evie het volgende:
Ik stink
Maar denk meer dat je er hitsig van zou raken...dus ga ik toch maar snel douchen ja!
keuze is overratedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nu aanIk eis dat ik m'n eigen hokje mag kiezen!
quote:
Gooi mij maar in 't 'achtergesteld gebied' hokje, in die andere vind ik mezelf niet passenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
keuze is overrateden dan zit je niet alleen. Wel tof dat je t niet erg vind om in een van mn hokjes te zitten, misschien dat ik je toch laat kiezen als ik er bij mag.
[..]en nu heb ik ze.
Ik vraag me af op wat voor manier je moet stinken om er hitsig van te worden...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je stinkt. Op een hitsige manier. Maar omdat SB er óók hitsig van zou worden, ga je douchen.
Nee, logisch.
lekker met dikke tieten ook niet? Zit je bij Eviequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gooi mij maar in 't 'achtergesteld gebied' hokje, in die andere vind ik mezelf niet passen
Jazeker, en met u?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef cafpow het volgende:
Goedenmiddag...alles goed hier met iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |