En daar zit je dan in zo'n hokjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jawel, want ik kan mensen niet in een hokje plaatsen tot ik ze ken
Gezellig wie zitten daar nog meer?quote:
Ja dat was ie welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan heel goedEen van de grotere roofvogels, zo'n meter groot ongeveer.
Ah, het hokje 'mensen die ik niet ken'.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Ook wel 'overig' genaamd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, het hokje 'mensen die ik niet ken'.
Jij zit dicht bij een natuurgebied, dus dat kan heel goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was ie welJe ziet altijd veel roofvogels hier.
Als jij het zegt, klinkt het weer vies.quote:
Is meer een wachtruimtequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, het hokje 'mensen die ik niet ken'.
Die hokjes zijn best tof hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar zit je dan in zo'n hokjeNee, dan heb ik liever vooroordelen die weerlegd kunnen worden.
Ik ben geen Baby hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij het zegt, klinkt het weer vies.
Heb je mij ook al in een hokje geduwd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is meer een wachtruimte
[..]
Die hokjes zijn best tof hoorde mensen die er in zitten kunnen het altijd met elkaar vinden.
Zinloos, het heeft geen nut om een gek te overtuigen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen is gek behalve ik. Zo weerleg dat maar eens
Je wilt je tenslotte niet verlagen tot zijn niveau.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zinloos, het heeft geen nut om een gek te overtuigen.
Dan nog...quote:
Dus de pvv-stemmende telegraaf lezende, sbskijkers zitten bij elkaar in een hokje? Dan hoop ik wel dat het een luchtdicht hokje isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is meer een wachtruimte
[..]
Die hokjes zijn best tof hoorde mensen die er in zitten kunnen het altijd met elkaar vinden.
ik twijfel nog tussen "lekker met dikke tieten" en "achtergesteld gebied"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je mij ook al in een hokje geduwd?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof alles uit mijn mond vies is..
Plaats mij maar in een hokje,. Succes!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste is wel grappig, komende van jou, hij die uit de Achterhoek komtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen "lekker met dikke tieten" en "achtergesteld gebied"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |