Ik vind het ook een boutnummer. Maar hij zingt You're amazing.quote:
Ja, dat is wel liefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook een boutnummer. Maar hij zingt You're amazing.
En tis voor mij aangevraagd dus
Toen was je 11?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
more
Deze ken ik al sinds Vorig jaar april.
Hit mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef sharr het volgende:
Ja ik ben in een bitchy bui omdat het vanavond niet doorgaat, mijn excuses
wat zou er vanavond gebeuren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef sharr het volgende:
Wil je er over pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef sharr het volgende:
Via pm dan wel he!!quote:
Huppel wil gewoon niet dat het topic verdwijnt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef Stokstaart het volgende:
Huppel denkt ook dat ze mod is of niet.
Ze gaat teveel met stevenmac26 om denk ik.
Leg eens uit, want ik snap het niet. Ik verwijder bagger, en vervolgens ben ik hypocriet?quote:
Daar heb je vast een stijfje van gekregenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
Zo, mijn midi controller is aangesloten, nu nog juist configureren
het vmbogehalte zakt diep.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap het niet. Ik verwijder bagger, en vervolgens ben ik hypocriet?
Darten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken dit van darten, vind ik zo prachtig
Aha, een kortere versie
Ja want je plaatst er eigen bagger voor terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap het niet. Ik verwijder bagger, en vervolgens ben ik hypocriet?
nee als er pauze isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Darten?Draaien ze dit bij opkomst dan
In alle pauzes van alle PDC toernooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Darten?Draaien ze dit bij opkomst dan
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want je plaatst er eigen bagger voor terug![]()
Snap wel dat je dat deed om duidelijk te maken dat fipohunten niet mag maar dat kon je ook per dm doen
Posten om te postenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat deed om duidelijk te maken dat fipohunten niet mag maar dat kon je ook per dm doen
Dat doe jij voornamelijk!quote:
Ik ben in newcastle geweest vorig jaar, Toen King helemaal dol gefloten werdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In alle pauzes van alle PDC toernooien.
omg ... als dat waar is ... wat is dit dan voor een uptight bende geworden heyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniale kutworm ben je toch ook zegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg ... als dat waar is ... wat is dit dan voor een uptight bende geworden hey
Acht ton?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij niet dan wil je zeggen met je bijna 8 ton posts?
Lol heb ik tong al ingehaald dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij niet dan wil je zeggen met je bijna 8 ton posts?
LOL!!quote:
ik bedoel 8.000,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol heb ik tong al ingehaald dan?
En ja doe ik ook. Maar deze reeks wil ik graag houden. Ik doe mijn best om het zoveel mogelijk ontopic te houden, jij niet.
Ik ben het eigenlijk ook wel weer zat, Nu maar Bruno Mars enzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Nog een faal![]()
Kusje lief jonkie
I JUST CAME TO SAYYYYY HELLOOOOOOOO
Stiekem kan ik het nummer niet meer horen hoor
Sorry die moet ik even quoten hoorquote:
't kan erger.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jezus hoeveel kun je falen achter elkaar dan?
Niet erg,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry die moet ik even quoten hoor
Hoiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
Don Diablo ft Dragonette
Welk nummer is dit dan weer?
Nog niet bepaald, is met ingebouwde geluidskaart, kan nog niet goede output selecteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar heb je vast een stijfje van gekregen
Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
@huppel: moest gewoon ff die nummer aanvragen. Zijn een paar users die het jou niet makkelijker maken terwijl je zoveel achter de schermen doet voor onz radio.
Dit is niet mijn winkel vrindquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: HeadHunterz, Don Diablo ft Dragonette
je loopt voornamelijk al de hele ochtend te bitchen op mensen die een andere mening hebben of dingen anders zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol heb ik tong al ingehaald dan?
En ja doe ik ook. Maar deze reeks wil ik graag houden. Ik doe mijn best om het zoveel mogelijk ontopic te houden, jij niet.
ANIMALEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
Don Diablo ft Dragonette
Welk nummer is dit dan weer?
Trolo stond niet ingepland, deze automaat gaat alleen volgens het rooster draaien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je loopt voornamelijk al de hele ochtend te bitchen op mensen die een andere mening hebben of dingen anders zien.
zo was dragems vorige week nog boos omdat trololo de automaat aan had laten staan omdat hij wilde draaien. Deze week stelden mensen dus voor om ook ff te draaien en ging je meteen flippen als een of andere dominatrix
Kerel ik had net mn ogen open. Kreeg meteen kritiek over die automaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je loopt voornamelijk al de hele ochtend te bitchen op mensen die een andere mening hebben of dingen anders zien.
zo was dragems vorige week nog boos omdat trololo de automaat aan had laten staan omdat hij wilde draaien. Deze week stelden mensen dus voor om ook ff te draaien en ging je meteen flippen als een of andere dominatrix
Oke.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
Ik wil jullie graag iets leren.
De kip (Gallus gallus domesticus) is een zeer bekende gedomesticeerde vogel uit de familie van de fazantachtigen.
ANIMALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Moet je dat lerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
Ik wil jullie graag iets leren.
De kip (Gallus gallus domesticus) is een zeer bekende gedomesticeerde vogel uit de familie van de fazantachtigen.
ANIMALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ElmoFan ging als een haas spreekwoordelijk op je zitten springen om zijn zin te krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel ik had net mn ogen open. Kreeg meteen kritiek over die automaat.
Ik heb helemaal NIKS met die automaat te maken.
Ik zei vanochtend ook al dat ook ik liever een dj heb als een automaat. Maar als die automaat er is dan kan ik er weinig aan doen.
Ik doe mn best, meer niet.
Ik laat de automaat nu alleen volgens rooster lopen, als dj's willen moeten ze gewoon optijd inplannen, want ik plan de automaat alleen last minute in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel ik had net mn ogen open. Kreeg meteen kritiek over die automaat.
Ik heb helemaal NIKS met die automaat te maken.
Ik zei vanochtend ook al dat ook ik liever een dj heb als een automaat. Maar als die automaat er is dan kan ik er weinig aan doen.
Ik doe mn best, meer niet.
- Lastminute dj's terwijl de automaat bezig is? dan zit je goed misquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat de automaat nu alleen volgens rooster lopen, als dj's willen moeten ze gewoon optijd inplannen, want ik plan de automaat alleen last minute in.
Top!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat de automaat nu alleen volgens rooster lopen, als dj's willen moeten ze gewoon optijd inplannen, want ik plan de automaat alleen last minute in.
Ja dat was even niet leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ElmoFan ging als een haas spreekwoordelijk op je zitten springen om zijn zin te krijgen
Ik snap het.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was even niet leuk![]()
Jammer wel.
Echt we doen zo ons best om het JULLIE naar de zin te maken, het is gewoon nooit goed.
Mwoah niet veel. Maar toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef Viro het volgende:
@huppel: dat is idd wel balen. Zijn het er nog veel die niet hebben geantwoord?
Doe je het weer .quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was even niet leuk![]()
Jammer wel.
Echt we doen zo ons best om het JULLIE naar de zin te maken, het is gewoon nooit goed.
vannacht is Mono met zijn marathonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb vannacht wel een extra lange ingepland om de stabiliteit te kunnen testen en die is goed.
Vanmiddag ga ik het crossfaden en automatiseren verder verbeteren
Ik hou wel op.quote:
Afgelopen nacht lieverdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vannacht is Mono met zijn marathon
Lees: afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vannacht is Mono met zijn marathon
Jij ook niet fipohuntertje. Er gewoon was een test aan de gang. Als je dat dan ff meteen zegt...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
jij leest het echt niet helmaal
Ligt eraan hoe druk het is en hoeveel er voor je zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoelang duurt het voordat je request komt?
Maar ajacied kan hem niet uitzetten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij ook niet fipohuntertje. Er gewoon was een test aan de gang. Als je dat dan ff meteen zegt...
Krijg je ook niet een heel gezeik tussen dat gappie dat wilde draaien en jou.
Je zegt eerst 10 uur mag je draaien en zou je hem uitzetten en vervolgens laatste moment weer niet.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
Aangevraagd door:
djdarcli
Bericht van djdarcli
Nog 1 plaatje speciaal voor Dj.Koelkast van Dj.Darcli! Hoplelijk hoor je hem dit keer wel
haha, baasquote:
Testje van een gratis nieuwsservicequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nieuws?
Wie heeft het ingesproken?
In normaal nederlands graag, want jij zit onzin te vertellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij ook niet fipohuntertje. Er gewoon was een test aan de gang. Als je dat dan ff meteen zegt...
Krijg je ook niet een heel gezeik tussen dat gappie dat wilde draaien en jou.
Je zegt eerst 10 uur mag je draaien en zou je hem uitzetten en vervolgens laatste moment weer niet.
Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ajacied kan hem niet uitzetten?
Misschien dat daar de misverstanden zijn ontstaan!
Wow dit gaat even misquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Testje van een gratis nieuwsservice
Awesomequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Testje van een gratis nieuwsservice
jij bent echt gesuckd bezig, Denken dat ik in de staff zit of ww hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg dat dan!
Je moet niet meteen boos worden of gefrustreerd gaan worden als mensen bijvoorbeeld de nieuwe regels niet kennen of niet weten wat de bedoeling is van de automaat op dat moment.
12 uur lang op de automaat is toch niet logisch als je niet weet wat de bedoeling is?
Laatst poste iemand een plaatje die werd ook bijna gelyncht. Omdat de dag daarvoor nieuwe regels waren ingesteld
lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ja echt nieuws, maar niet heel nieuw meer geloof ik
Ik ga me inschrijven en dan zendt de automaat elk uur nieuws uit mèt achtergrondmuziek
Je zei net iets over normaal Nederlands.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij bent echt gesuckd bezig, Denken dat ik in de staff zit of ww heb
normaal nederlands was even cynisch, want hij zat gewoon onzin te vertellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zei net iets over normaal Nederlands.
Nice!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ja echt nieuws, maar niet heel nieuw meer geloof ik
Ik ga me inschrijven en dan zendt de automaat elk uur nieuws uit mèt achtergrondmuziek
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
Is het nou niet eens klaar met dat gekut, gezeik en gejank? Want wat dat betreft is de sfeer ver te zoeken vandaag. Kijk gewoon in het rooster: om 15:30 krijgen we weer een vlees-dj en niet de minste. Toon
Waar bemoei je je dan meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij bent echt gesuckd bezig, Denken dat ik in de staff zit of ww heb
Maar ik was net wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg dat dan!
Je moet niet meteen boos worden of gefrustreerd gaan worden als mensen bijvoorbeeld de nieuwe regels niet kennen of niet weten wat de bedoeling is van de automaat op dat moment.
12 uur lang op de automaat is toch niet logisch als je niet weet wat de bedoeling is?
Laatst poste iemand een plaatje die werd ook bijna gelyncht. Omdat de dag daarvoor nieuwe regels waren ingesteld
Laten we dat maar doen iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
Is het nou niet eens klaar met dat gekut, gezeik en gejank? Want wat dat betreft is de sfeer ver te zoeken vandaag. Kijk gewoon in het rooster: om 15:30 krijgen we weer een vlees-dj en niet de minste. Toon
Je hebt het ook over mij, En hou eens op met dat postcounten er bij te betrekken, dat ging er toen niet omquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee![]()
Je zal op dat moment wel weer bezig zijn geweest om je aantallen op te krikken o.i.d.
Vleeslolly'squote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef Oceanview het volgende:
Dus de 'vlees-dj's' zijn nu alleen in de prime te vinden?
Die geur is zo geilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Fuckkk, mijn buurvrouw is wafels aan eht maken..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Fuckkk, mijn buurvrouw is wafels aan eht maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oke oke, sorry SwJ
1 plaatje omdat ik zo moest lachen ervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
of vult de verzoekjesautomaat lege plekjes op?
Ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik plan hem in op lege plekken die te lang leeg blijven (en ipv mijn ochtendshow als ik eens wil uitslapen)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow okeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik plan hem in op lege plekken die te lang leeg blijven (en ipv mijn ochtendshow als ik eens wil uitslapen)
Dit wordt de nachtautomaat en hij gaat last minute lege plekken opvullen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat met stappen vooruit, Heb je eigenlijk een doel met deze radio?
dat is even lekker als je soms thuis komtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit wordt de nachtautomaat en hij gaat last minute lege plekken opvullen.
Nu heb ik hem expres ingepland (net als morgen) zodat ik alles nog eens goed kan testen.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu heb ik hem expres ingepland (net als morgen) zodat ik alles nog eens goed kan testen.
Vandaar de lengte. En dit was toch leeg.
Je had diegene willen bashen? Of bedanken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
Helaas geen naam/bericht bij dit verzoekje
wie hebben een plekje ingevuldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots morgen
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
Wie?
Even voor de anderen: als deze morgen om 16:00u nog open staan dan plan ik daar de verzoekautomaat in. Tot die tijd kan iedereen die slots pakken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots morgen
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
Wie?
Ik wilde gewoon het berichtje hier plaatsen om weer wat sfeer te krijgen ipv dat gezeik en geuitleg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had diegene willen bashen? Of bedanken?
Lijkt me een geweldige oplossing zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even voor de anderen: als deze morgen om 16:00u nog open staan dan plan ik daar de verzoekautomaat in. Tot die tijd kan iedereen die slots pakken.
Oh in dat geval heb ik hem aangevraagd want Eddiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon het berichtje hier plaatsen om weer wat sfeer te krijgen ipv dat gezeik en geuitleg.
geen last minutes meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige oplossing zo
Volgende keer wel je nick en een berichtje erbij doen aubquote:
Ik heb mijn naam erbij gezet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer wel je nick en een berichtje erbij doen aub
Waar kan je die berichtjes zien?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer wel je nick en een berichtje erbij doen aub
Ik moet nog met Darcli bespreken wanneer we evt een show doen en of hij wel kan/wil.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende week is nog zo goed als leeg![]()
Jongens PM mij even wanneer jullie volgende week willen!!
Mijn fout, door het nieuws inplannen is de lijst gehusseld en ik weet niet meer wat wanneer hoortquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:15 schreef sharr het volgende:
Huh, mijn verzoekje van een half uur later komt eerder dan mijn andere verzoekje
Aah oke, is geen fout, ik heb meer zin in deze dan die anderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn fout, door het nieuws inplannen is de lijst gehusseld en ik weet niet meer wat wanneer hoort
Dit is een automaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Wat was er mis met het oude 'verzoekjes-systeem'. In de oude lijst kon -iedereen- nog zien wat er was aangevraagd. Zeker voor de DJ is het van groot belang de gehele lijst te kunnen zien.
Ik gebruik toch geen lijstenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Wat was er mis met het oude 'verzoekjes-systeem'. In de oude lijst kon -iedereen- nog zien wat er was aangevraagd. Zeker voor de DJ is het van groot belang de gehele lijst te kunnen zien.
Dat systeem staat los hiervan. Dit is een verzoekautomaat: die speelt wat er wordt aangevraagd en als er niks wordt aangevraagd speelt 'ie random. Hier kunnen dj's niet bij en die lezen dit niet uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Ook een berichtje aub. Alleen naam pakt ie als niksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb mijn naam erbij gezet.
Aanvragen heeft nu geen zin meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar kan je die berichtjes zien?
Of uberhaubt aanvragen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet nog met Darcli bespreken wanneer we evt een show doen en of hij wel kan/wil.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Watertornado
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Watertornado
Omdat dit nummer boemlauw is.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Wat is het nut van dat berichtje dan? Als ik mijn plaatje maar hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een berichtje aub. Alleen naam pakt ie als niks
Dat is voor het leuke, wordt weergegeven op de site.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat is het nut van dat berichtje dan? Als ik mijn plaatje maar hoor.![]()
Het systeem is tijdgebonden: om 15:30:00 PRECIES gaat het systeem offline, dus jij kunt (lees moetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Om 4 uur komt er een half uurtje Lynyrd Skynyrd
Als er nu nog verzoekjes zijn voor het komende half uur en het half uur daarna, dm me even
Gewoon een vraagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft nu geen zin meer, zit al helemaal vol tot na de uitzendtijd (over 8 min is Toon)
Het wordt omgeroepen, URL mag niet worden gepost zolang het in testfase is. Morgenochtend vanaf 10:00u heb je weer een kans.quote:
quote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
ajacied422
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van ajacied422
sla
Okeeyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het wordt omgeroepen, URL mag niet worden gepost zolang het in testfase is. Morgenochtend vanaf 10:00u heb je weer een kans.
Oja? Waar dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent zelf een stomme SwJ regeltjes
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent zelf een stomme SwJ regeltjes
Ik las hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]op je stomme SwJ regeltjes
Had je 't gelezen? 15:30:00 scherp kun je er in.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
Je mag echt geen enkele pic meer posten?
Behalve jij natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
Je mag echt geen enkele pic meer posten?
quote:Meest aangevraagd:
1. Kid Cudi vs. Crookers (3)
Day 'N' Nite
2. Hellogoodbye (3)
Here (In Your Arms)
3. Dingetje (3)
Kale kano (onzinradio monsterhit)
4. Maarten feat 101 TV (2)
Schat staat het bier al koud?
5. Frank van Etten (2)
Leef als 'n Zigeuner
6. Nickelback (2)
I'd Come For You
7. Shaggy Ft. Brian & Tony Gold (2)
Hey Sexy Lady
8. 10CC (2)
Dreadlock Holiday
9. DJ Cooske (2)
Broek af tetten bloot hollandse hoeren
10. Mannenkoor Karrespoor (2)
Lekker op de trekker
Ja hij doet hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben er net weerdus heb je niet gehoord.
Je hebt niks gemist hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben er net weerdus heb je niet gehoord.
Je gaat toch nog wel meer praten hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor
Ik heb hele verhalen getypt voor vandaag, ik ga straks een lezing houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je gaat toch nog wel meer praten he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa Toon moet praten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je gaat toch nog wel meer praten he?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb hele verhalen getypt voor vandaag, ik ga straks een lezing houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nam het serieus
Wat is dezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:37 schreef Dalando het volgende:
(-.-)
(-.- (-.-) -.-)
(-. (-.- (-.-) -.-) .-)
(- (-. (-.- (-.-) -.-) .-) -)
( (- (-. (-.- (-.-) -.-) .-) -) )
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Iemand nog meer verzoekjes?
Moet ik weer Radar Love gaan draaien ofzo?
Nogal hequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor un stem... wasdatnoutoon kan praten?
ja, zijn leeftijd is goed gevorderdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor un stem... wasdatnoutoon kan praten?
Ben ik blij dat ik net ff peukiepauze namquote:
Gewoon niet roken is het beste sgatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik net ff peukiepauze namanders had ik t nog gemist ook
als ik niet rookte, dan was ik nu niet aan het luisterenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon niet roken is het beste sgat
Ook de stoute?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik niet rookte, dan was ik nu niet aan het luisteren![]()
Ik hou van de slechte dingen des levens![]()
Waarvan schrik jij het meest danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik niet rookte, dan was ik nu niet aan het luisteren![]()
Ik hou van de slechte dingen des levens![]()
thanks skatquote:
quote:
Goede vinger oefeningquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef utopie het volgende:
[..]
thanks skat
ik word echt gek van deze touchpadik vinger dat pijltje alle kanten op en hij blijft telkens hangen of hij schiet weg
kut ding_______
ik schrik niet gauwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarvan schrik jij het meest dan
Mijn vader had vroeger een cd in de auto met alphaville, Boney m enzo. eerst was ik dol op dit nummer en wist niet welke zanger het wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goeien smaak heb jij toch af en toe
![]()
Die hebben we niet gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger een cd in de auto met alphaville, Boney m enzo. eerst was ik dol op dit nummer en wist niet welke zanger het was
Ik heb jouw genoemd in dat vetste usericon topicquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |