Uiteraard!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Sjechov het volgende:
Wil je de lengte en breedte opmeten (zool) zodat ik weet of hij mij ook niet te klein is?
Dat is de dikte (gok ik zo).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Jethee het volgende:
[..]
Uiteraard!
Er zit geen los zooltje in, dus heb de onderkant moeten meten:
Lengte: 31 cm.
Breedte: 3,25 cm
Is het handig dat ik je de zoolafmetingen even PM?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef NiGeLaToR het volgende:
Best lastig dit, tis in principe ongeveer wel m'n maat. Kan ook wel een paar knappe bruine stappers gebruiken, maar met schoenen is het wel een kwestie van hij past, of niet.
Ai, je komt uit Arnhem zie ik? Das pcies andere kant van het land...
Het is een maat: 8.5. Wijdte H, Artikel 6201 in Kleur 26 (bruin). Een beetje half-hoog (=voordeel, dit past vaak wel).quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Sjechov het volgende:
Ik zit ook in dubio.
WIl even kijken of ik morgen hier in de buurt kan passen.
Heb je een naam of een nummer van dit type schoen?
Heb even gekeken, maar tis net niet m'n maat. Ik heb een 9 nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Jethee het volgende:
[..]
Is het handig dat ik je de zoolafmetingen even PM?
1. 90 euro in een winkel kan, maar dan wel met flinke korting zoals je aangaf in je PM. Dit is dus niet voor iedereen mogelijk. Normaal zijn dit soort schoenen 119,00quote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef Sjechov het volgende:
Ik haak af.
TS wil 90 hebben terwijl ze nieuw (in de winkel) ook 90 kosten.
TS succes.
Mocht je er alsnog af willen dan hoor ik het wel.
Gloednieuw zonder eventueel garantie (ik begreep dat als ze binnen een jaar na aankoop stiksel problemen hebben ze met bon gemaakt worden (door van Lier zelf).quote:Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef Jethee het volgende:
[..]
1. 90 euro in een winkel kan, maar dan wel met flinke korting zoals je aangaf in je PM. Dit is dus niet voor iedereen mogelijk. Normaal zijn dit soort schoenen 119,00
2. Bij mij zijn ze ook gloednieuw.
Ik bood hem al 60 incl, maar hij wil 90.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef Sosa het volgende:
Mooie stappers. Ik kom uit Arnhem en heb wel interesse voor 5 tienen.. laat maar weten.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:41 schreef Sjechov het volgende:
Ik ben bij Nijhof in Enschede (Denekamp Gronaussestraat) geweest.
Daar stond hij in de uitverkoop voor 90 euro (119,- - 30%).
Daarom wil ik je 60 euro incl. bieden.
Of je moet hier in de buurt wonen (Hengelo/Enschede)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |