quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor het al ik moet snel een keer kleren gaan kopen
Wie, biggel of de hond?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Maar hij is wel echt heel mooi geworden
Beide, maar vooral biggel, het is 'm gewoon zo sprekend.quote:
Hoe moet ik dat nu weten?quote:
Teveel gezopen?quote:
Leuk als jij de enige vrouw bent in het gezelschapquote:
Collega zal het wel niet wordenquote:
Mja, dat is wat ik zeg, dat komt omdat je hem kent en dus weet hoe biggel is en hoe sprekend hij getekend is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beide, maar vooral biggel, het is 'm gewoon zo sprekend.
alcohol vrije weekquote:
Nee, meer had ie nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is wat ik zeg, dat komt omdat je hem kent en dus weet hoe biggel is en hoe sprekend hij getekend is.
Voor de hond geldt 't zelfde, die lijkt ook echt en die ogen zijn echt heel goed gelukt (waar ik heel blij mee ben). Dus ik ben benieuwd wat de opdrachtgeefster straks zegt.
Heb jij nog wat van E. vernomen over de foto's?
Hmmmm... Hij kon ook niet meer lospeuteren? Want die foto is niet echt geschikt.quote:
He gets nee he!quote:
Damnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alcohol vrije week
maar ik zit stil en ga toch een meter heen en weer
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... Hij kon ook niet meer lospeuteren? Want die foto is niet echt geschikt.
Wtf doe jij hierquote:
T is maar 1,43% beweging, dus valt nog meequote:
*tilt*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.
Will doquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.
Oh dat is het niet ergquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is maar 1,43% beweging, dus valt nog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |