Hoe moet ik dat nu weten?quote:
Teveel gezopen?quote:
Leuk als jij de enige vrouw bent in het gezelschapquote:
Collega zal het wel niet wordenquote:
Mja, dat is wat ik zeg, dat komt omdat je hem kent en dus weet hoe biggel is en hoe sprekend hij getekend is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beide, maar vooral biggel, het is 'm gewoon zo sprekend.
alcohol vrije weekquote:
Nee, meer had ie nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is wat ik zeg, dat komt omdat je hem kent en dus weet hoe biggel is en hoe sprekend hij getekend is.
Voor de hond geldt 't zelfde, die lijkt ook echt en die ogen zijn echt heel goed gelukt (waar ik heel blij mee ben). Dus ik ben benieuwd wat de opdrachtgeefster straks zegt.
Heb jij nog wat van E. vernomen over de foto's?
Hmmmm... Hij kon ook niet meer lospeuteren? Want die foto is niet echt geschikt.quote:
He gets nee he!quote:
Damnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alcohol vrije week
maar ik zit stil en ga toch een meter heen en weer
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... Hij kon ook niet meer lospeuteren? Want die foto is niet echt geschikt.
Wtf doe jij hierquote:
T is maar 1,43% beweging, dus valt nog meequote:
*tilt*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.
Will doquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.
Oh dat is het niet ergquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is maar 1,43% beweging, dus valt nog mee
Doet ie 'viet view'?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
De wind fluit hier gewoon langs 't huis.
Zelfs de wind fluit naar jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
De wind fluit hier gewoon langs 't huis.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laten we het werk noemen
Dussss welke straat woon jij? Heb wel zin in een bakkie pleurr
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Rob Geus-werkzaamheden
Jammer dat je er niet bent...
hoe? Hoe! ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef Yuki het volgende:
Mister Stranger heeft gereageerd op mijn bericht
Haha, zal vast wel goed zijn tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rob Geus..
Ja he, hoewel, zo kun je het droombeeld wat je van me hebt wel mooi in stand houden
Nu echt weg
Ik had een "Ken ik jou?" berichtje gestuurdquote:
Omdat diegene nieuwsgierig is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef vencodark het volgende:
Op mijn stage had ik laatst mijn eigen potje jam mee, daarmee besmeerde ik mijn crackers. Nu waren mijn crackers op dus ik snoep nog lekker een beetje jam uit mijn potje. Vraagt mijn semi-collega (die later binnenkwam): "Is dat jouw eigen potje jam"?![]()
Waarom vraag je zoiets!?
Misschien dacht ie dat het potje jam van het werk was. Dan zou ik het ook raar vinden als iemand er uit zit te snoepen. Vies zelfs, als je het met je vingers gedaan zou hebben ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef vencodark het volgende:
Op mijn stage had ik laatst mijn eigen potje jam mee, daarmee besmeerde ik mijn crackers. Nu waren mijn crackers op dus ik snoep nog lekker een beetje jam uit mijn potje. Vraagt mijn semi-collega (die later binnenkwam): "Is dat jouw eigen potje jam"?![]()
Waarom vraag je zoiets!?
Tja, ik kan me niet voorstellen dat als ik iemand uit een potje beleg zie snoepen, om te vragen of dat zijn of haar eigen potje is.quote:
Vast, maar ik vind het best vanzelfsprekend dat je dat niet uit een gezamenlijk potje doet. Of ben ik zo raar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat het potje jam van het werk was. Dan zou ik het ook raar vinden als iemand er uit zit te snoepen. Vies zelfs, als je het met je vingers gedaan zou hebben ofzo.
Zoiets?
ik vond je eerder bedachte berichtje leukerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had een "Ken ik jou?" berichtje gestuurdNooit verwacht dat hij zou reageren. Maar nu stuurde hij een berichtje terug over eventuele vriend(inn)en die ons zouden kunnen "verbinden".
Ben nu toch wel verdomd nieuwsgierig hoe ik hem zou moeten kennen
Uhhhh... Have you met me?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vond je eerder bedachte berichtje leuker
Ik zou dat ook niet doen nee. Maar ja, je weet niet wat je collega denkt he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast, maar ik vind het best vanzelfsprekend dat je dat niet uit een gezamenlijk potje doet. Of ben ik zo raar?
Nee, ik denk er hetzelfde overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast, maar ik vind het best vanzelfsprekend dat je dat niet uit een gezamenlijk potje doet. Of ben ik zo raar?
Ik zou het best apart vinden als ze denkt dat een volwassen vrouw van 25 jaar, zo onvolwassen of vies is om uit een gezamenlijk potje jam te snoepen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen nee. Maar ja, je weet niet wat je collega denkt he?
ja, t verbaatste me al dat je überhaupt iets had gestuurdquote:
Je wilt er niet eens over nadenken hoeveel klapjosti's er ongegeneerd uit jouw potje jam zouden snoepen als ze de kans kregen. Er lopen meer ongemanierde mensen rond dan dat je zou denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |