oh echtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hobo's is een typvout in de titel
bij "nu live"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar zien jullie wie het aangevraagd heeft?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef Viro het volgende:
Ik vind dat het echt heel goed gaat, meerdere users die aanvragen. Geen gekke dingen, verzoekjes automaat doet het geweldig.
Wettelijk gezien onmogelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
push me, and then just touch me, till i can get my SATISFACTION
De link is verboden te plaatsen maar wel te horen in een jingle.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:31 schreef Pizzalucht het volgende:
Is de automaat eigenlijk al public?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De link is verboden te plaatsen maar wel te horen in een jingle.
Voor jou ookquote:
Omdat ie in de testfase zit enzo.quote:
Wil je hem hebben?quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef Viro het volgende:
Kan langer in mijn bed blijven liggenwerd net gewhatsapped dat wedstrijd training niet doorgaat.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
Luilak hang je jas op is het moraal van dit lied
IK! Vol mama appelsapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
Keizermuziek![]()
wie heb deze aangevraagd
wanneer is dat? ik heb het echt nog nooit gehoordquote:
Baasquote:
Huppel met dr ATCquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef Ragboer het volgende:
Wes, ATC, xtc wat is met deze korte namen allemaal?
Dat is uit een ander liedje. Maar al deze liedjes samen heten mama appelsap liedjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wanneer is dat? ik heb het echt nog nooit gehoord
Ik hoor het nu ookquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Ben ik te horen?![]()
En zo ja, hoe is het geluid (heb er een filter overheen gegooid voor een breder en voller geluid)?
ah, Ik heb eht vast gemistquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is uit een ander liedje. Maar al deze liedjes samen heten mama appelsap liedjes.
Zo hoor je hier;
lena pak je jas op, lena pak je zakdoek
Ik ga voor jou Alizee moi lolita aanvragenquote:
kan ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Saab, ik hoor luilak hang je jas op
T ZIT AAN MIJN VOETENquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga voor jou Alizee moi lolita aanvragen
Dat fits joe laaik a gloof
Titel zegt me niksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga voor jou Alizee moi lolita aanvragen
Dat fits joe laaik a gloof
Cultuurbarbaar, Alizee is een heel lief schattig meisje...quote:
Misschien als ik het hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, Alizee is een heel lief schattig meisje...
Huh?quote:
je bent er alweerquote:
Heb ik dat aangevraagd?quote:
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef Pizzalucht het volgende:
Kan ik ook zien hoeveel verzoekjes erin staan?
Klopt dit is een tijdelijke link. Dit is een automaatverzoekjesmachinequote:
Hoe durf je DIT af te zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even buren pesten met mijn eigen muziek
Ik heb de hele stream niet aanstaanquote:
En ik maar allemaal liedjes voor jou aanvragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb de hele stream niet aanstaan
Welke?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik maar allemaal liedjes voor jou aanvragen
Ghehe ik maakte een grapjequote:
Jij, luisteren tussen 15:00 en 16:00 morgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even buren pesten met mijn eigen muziek
quote:
Checkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij, luisteren tussen 15:00 en 16:00 morgen.
Alles kan worden aangepast. Dit is nog altijd een testversie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan jij de PHP aanpassen van de verzoekjes?
Jaquote:
Oke, kunnen zien hoeveel er nog voor je zijn(en misschien welke) zou wel handig zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles kan worden aangepast. Dit is nog altijd een testversie.
Die hebben pech want de machine staat gewoon ingepland vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgens mij is het enige puntje van kritiek dat een last minute dj het niet kan overnemen.
Dat is niet zo leuk, ik vind die 2 juist wel spannendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oke, kunnen zien hoeveel er nog voor je zijn(en misschien welke) zou wel handig zijn
Dat idee van die knop had ik alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hebben pech want de machine staat gewoon ingepland vandaag.
Er gaat ooit een knop komen om hem uit te schakelen (achter een wachtwoord) maar zolang ik hem inplan is dat niet nodig.
Ja maar zometeen moet ik 2 uur wachten op mijn verzoekjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk, ik vind die 2 juist wel spannend
Nee hou het op 2. Zet je de hele lijst erin dan krijg je dat mensen toch maar niet aanvragen omdat het nog heel lang duurt enz.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oke, kunnen zien hoeveel er nog voor je zijn(en misschien welke) zou wel handig zijn
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar zometeen moet ik 2 uur wachten op mijn verzoekjes
Dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hou het op 2. Zet je de hele lijst erin dan krijg je dat mensen toch maar niet aanvragen omdat het nog heel lang duurt enz.
Er kunnen er maar 2 de man worden gedaan, dus dat valt ook wel weer mee. Sowieso moet er nog een hoop gecustomized worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar zometeen moet ik 2 uur wachten op mijn verzoekjes
Dat mag, maar ik kan het ook via de shoutcast admin, dus wellicht moeite die nu niet direct nodig is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Zal ik die "Kick DJ" knop alvast in de admin maken?
ja maar, ik moet zometeen weg .... hoe weet ik nu of mijn verzoek nog gedraaid wordt voor die tijd?quote:
Dat moet je aan mij vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ja maar, ik moet zometeen weg .... hoe weet ik nu of mijn verzoek nog gedraaid wordt voor die tijd?
Nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ja maar, ik moet zometeen weg .... hoe weet ik nu of mijn verzoek nog gedraaid wordt voor die tijd?
Ja dat is waar, maar is max 10 minuten werkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik kan het ook via de shoutcast admin, dus wellicht moeite die nu niet direct nodig is.
bij deze danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat moet je aan mij vragenIk kan de lijst wel helemaal zien
aha.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een verzoekje om m'n vrouw van haar luie reet af te krijgen.
Dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef mash_ het volgende:
Is er ook iets dat je niet meer dan 1 nummer per 15min ofzo kan aanvragen? anders krijg je mensen die leuk gaan zitten doen en expres allemaal kut muziek achter elkaar aanvragen
voor je het weet zit je een uur naar k3 te luisteren
Oh nu ben ik wel benieuwdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.
2 nummers per kwartier.
1 artiest per uur
1 nummer per uur ofzo
Ja?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:00 schreef Viro het volgende:
@koelkast: die machine van jou zou pas om 5.25 aangaan? Ik verloor 5 sec verbinding (dhcp werd vernieuwd) en hij zat er al op.
@huppel
Geniale rickroll welquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
12:22 verstuurd
Toen we ge rickrolld werden
Ik realiseer me net dat jij net zo oud bent als de zoon van Huppelmuts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn hond komt altijd als we gerickrolld worden die met die hond met zijn laptop
Klopt, hij stond voor de zekerheid op autoconnect. Volgende keer wordt hij op tijd gezet, sorry man.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:00 schreef Viro het volgende:
@koelkast: die machine van jou zou pas om 5.25 aangaan? Ik verloor 5 sec verbinding (dhcp werd vernieuwd) en hij zat er al op.
pffquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat jij net zo oud bent als de zoon van Huppelmuts.
Ze had gewoon je moeder kunnen zijn.
Lolitaquote:
Diegene die dat niet doen , schamen zich diep , ze willen niet dat WIJ allemaal weten wat een bagger wordt aangevraagdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens zet wel je nick en een berichtje erbij als je een verzoekje doet
Logisch wel, wie wil dit nou horenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Diegene die dat niet doen , schamen zich diep , ze willen niet dat WIJ allemaal weten wat een bagger wordt aangevraagd
juist daarom !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel, wie wil dit nou horen
request van Swj ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel, wie wil dit nou horen
zo hoort hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb netjes m'n nick ingevuld
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hihiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef Viro het volgende:
@huppel: telefoon fliptmaare alsnog bedankt voor het inroosteren. Jij bent de onz radio bazin
![]()
@koelkast: lijkt mij ook handig. Voor de rest moet ik zeggen dat de verzoekmachine het geweldig doet. Dimg draait al vanaf 3.58uur
Braaf !! Ook een berichtje erbij? Volgens mij doet ie het niet op alleen nickquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Braaf !! Ook een berichtje erbij? Volgens mij doet ie het niet op alleen nick
Blijven luisteren, dan komt de url voorbij, of even via DM met iemand regelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef BONG4002 het volgende:
Waar kan ik iets in de verzoekmachine gooien?
Ja anders ben je een draak 's ochtendsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lievje, dankjewel
Goed zoquote:
Dankjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijven luisteren, dan komt de url voorbij, of even via DM met iemand regelen.
url niet posten want ik wil geen spam/fakeverzoeken etc., het script is nog niet klaar.
Nee vandaag nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja anders ben je een draak 's ochtends
[..]
Goed zo
Aangevraagd door:
Stokstaart
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Stokstaart
Omdat Alizee geil is punt
Vanavond wordt mijn computer ook voor uur in beslag genomen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:14 schreef Viro het volgende:
@ajacied: jij wil echt weer het dagrecord verbreken of nie?
Ik let op, maar ik ken dit numer nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:14 schreef Stokstaart het volgende:
Goed opletten droom . Dit gaat over jou
faalquote:
Koelkast is bezig alle muziek die hij maar kan vinden erin te gooien, waarschijnlijk staat hij er volgende week wel inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef BONG4002 het volgende:
Heb de verzoekmachine bekeken, helaas staat mijn verzoek er nog niet tussen, is een beetje alternatieve muziek
23981 tracks al hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef BONG4002 het volgende:
Heb de verzoekmachine bekeken, helaas staat mijn verzoek er nog niet tussen, is een beetje alternatieve muziek
Kutlijstquote:
Wat een werk moet dat zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelkast is bezig alle muziek die hij maar kan vinden erin te gooien, waarschijnlijk staat hij er volgende week wel in
Mogguhquote:
A day to remember ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kutlijst
Haatmeneer staat er niet in
Toen zat ze nog in de luiersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:18 schreef Viro het volgende:
@ajacied: voor 1 hele uur maar.
@dromenvangertje: hoe ken je het nummer niet? Het werd 6a7 jaar geleden overal gedraaid. Zelfs op madagaskar kennen ze alize
Iets met luiers 6/7 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:18 schreef Viro het volgende:
@dromenvangertje: hoe ken je het nummer niet? Het werd 6a7 jaar geleden overal gedraaid. Zelfs op madagaskar kennen ze alize
Ik was 6 a 7 jaar geleden nogmaar 6 of 7 héquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:18 schreef Viro het volgende:
mogguh gozertquote:
Leg eens uitquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
Jeugdjournaal
Onder haatmeneer ga je hem niet vinden nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kutlijst
Haatmeneer staat er niet in
Headhunterz ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onder haatmeneer ga je hem niet vinden nee.
Want?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onder haatmeneer ga je hem niet vinden nee.
Kloptquote:
Ik zag het. Ga niet iedereen beantwoorden. Jullie merken het welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:21 schreef Dalando het volgende:
* Dalando eet z'n ontbijt onder het genot van heerlijke muziek.
@ Huppelmuts, ik heb je lijstje ingevuld en teruggestuurd.
quote:Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Oh xtc you, you got what i need. To make me feel alrigt and to make me ....
Slecht hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, hij staat er nog niet in, maar het nummer heet niet haatmeneer.
Deze is geniaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat.
Wel een minder nummer van 'm vind ik.
Ik heb me gisteren rotgezocht naar fuck martinequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef 8108139dpths het volgende:
Eigenlijk moet 'fuck the macarena' hier achteraan.![]()
Mc Ragequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren rotgezocht naar fuck martine
Nee fuck martinequote:
Of DM's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed luisteren, je hoort 't omgeroepen worden.
Aangevraagd door:
Pizzalucht
Bericht van Pizzalucht
Aight deze voor sharr dikka playa je weetz kom chille veenendaal west ellekoot streetz
geen problemen mee hoorquote:
Volgende keer maar zoeken op "Fuck Martina"?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren rotgezocht naar fuck martine
Oh, daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef OhLaLa het volgende:
DJ Rob Gee - XTC You Got What I Need <---bagger nummer
The Source Ft Candi Staton - You got the love
Ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende keer maar zoeken op "Fuck Martina"?
http://www.discogs.com/Body-Lotion-Ik-Wil-Hakke/master/2260
Verwachte reactie: FF wegdoen en opera nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens Koelkast af en toe werkt een request niet goed.
Dat wil zeggen dan klik je erop maar komt er geen reactie vanuit je browser. Maar dan is je nummer wel aangevraagd.... Zonder naam en zonder commentaar.
FF4 draaien we hier. Enig idee?
Chrome.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwachte reactie: FF wegdoen en opera nemen
Jij vroeg de verkrachtte versie van One aan dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef OhLaLa het volgende:
DJ Rob Gee - XTC You Got What I Need <---bagger nummer
The Source Ft Candi Staton - You got the love
touchéquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vroeg de verkrachtte versie van One aan dus
Euhm nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwachte reactie: FF wegdoen en opera nemen
Met MJB is gewoon kut.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vroeg de verkrachtte versie van One aan dus
ja nou weet ik het wel ...get over itquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met MJB is gewoon kut.
Ken je de liveversie van One @ Slane Castle Huppel?
U2 Go Homequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met MJB is gewoon kut.
Ken je de liveversie van One @ Slane Castle Huppel?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit is 1 van de traagste topics overdag?
quote:
Fijn he als zo goed als alle reacties ontopic zijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit is 1 van de traagste topics overdag?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn he als zo goed als alle reacties ontopic zijn!
Of heb je liever weer 80 topics per dag met hoofdzakelijk "ik wil dv schenken" posts?
Ik vind het zeer fijn jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of heb je liever weer 80 topics per dag met hoofdzakelijk "ik wil dv schenken" posts?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat de sfeer weg is. Met of zonder die posts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat er meer sfeer isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat de sfeer weg is. Met of zonder die posts.
En daar ging de sfeer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat er meer sfeer is![]()
Ben SwJ dan ook dankbaar dat hij zo streng was![]()
Nu weer ontopic.
Dat kind is 15 manquote:
Heldin.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best knap trouwens dat ze zó'n slechte foto uit een Canon 1000D weet te toveren.quote:
ben benieuwd ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Oeh, zometeen komt mijn verzoekje
de Wormquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best knap trouwens dat ze zó'n slechte foto uit een Canon 1000D weet te toveren.
VOF de kunst?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
de Worm
Lees mijn laatste note eens.
Hoe kan jij nou weer zien wat er aangevraagd isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Whaha mash heeft ook een nummer aangevraagd
Baasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef SuperwormJim het [quote]
[b] Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Playlist results
1 HeadHunterz - Dit is niet mijn winkel
Hij staat er in
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Playlist results
Hij staat er in
Nu Don diablo - Animale nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Playlist results
Hij staat er in
Nog niet goedquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Playlist results
Hij staat er in
Tuurlijk heb ik chase the sun. Dit is alleen wel de 8 minuten versie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Planet Funk aangevraagd, dacht serieus dat koelkast 'm niet zou hebben
Bij nu live kan je de volgende 2 verzoekjes zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weer zien wat er aangevraagd iskryptonite
Planet Funk ken ik van het dartnummer als een set afgelopen isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik chase the sun. Dit is alleen wel de 8 minuten versie.
De hele top 40 van 1965-2010 staat er in + hitzone + damn + dance smash + arrow classic 500 + id&t 500 + nog een heleboel meer.
Verkleinen kan jij veel netter dan dit. Maar je gezicht heeft nogal een konijn-in-de-koplampen uitstraling. Ruig opgeflitst.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik moest de foto toch verkleinen.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Planet Funk ken ik van het dartnummer als een set afgelopen is
Vof de kunst jaquote:
Heb er zin inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Binnenkort weer premier league
Ik ga even animale zoeken.
Aangevraagd door:
SuperwormJim
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van SuperwormJim
Misschien krijgt m'n vrouw het dan wel voor elkaar om met haar luie reet op te staan en kopje koffie te zetten.
Aangevraagd door:
SuperwormJim
Bericht van SuperwormJim
Misschien krijgt m'n vrouw het dan wel voor elkaar om met haar luie reet op te staan en kopje koffie te zetten.
Als stille hint heb 'r nog even een flinke por moeten geven, maar ze komt in beweging.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef OhLaLa het volgende:
En en en ...?
Komt ze van d'r luie reet af ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |