Pee, ik ben benieuwd naar de foto's! Smaakt het net als de gekochte?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffff...operatie Krakeling misluktSowieso was het deeg onhandelbaar. Dat ging plakken aan mijn handen
Dus toen maar op krakelingen geinspireerde koekjes geprobeerd maar die waren niet gaar na 12 minuten en ik moet echt het brood zo in de oven gooien dus helaas
Maar de Jan Hagel zag er tof uit
Volgens mij wel. Ze zijn alleen iets lichter dan gekochte. En ik had geen greinsuiker dus er zit uiteindelijk kandij op. Maar ik heb al drie stukjes op en ze zijn maar wat lekker dus ik zie verder geen probleemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pee, ik ben benieuwd naar de foto's! Smaakt het net als de gekochte?
toch later geworden qua trein?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Goh station Naarden Bussum... Ooit nog met een ex vriendinnetje vaak afscheidszoenen gehad
Ik heb een LieLie-doosjequote:
Ik weet niet hoe allergisch je bent, maar ik heb had een hele scheidingszone en ik kon geen amandeltje meer ontdekken op jouw koekjes dusseh...ik hoop dat het goed gaatquote:
Oh, helemaal goed joh! Mij overkomt niks van een stukje amandel hoor. Maar dan doet het gewoon zeer en smaakt het niet meer lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe allergisch je bent, maar ik heb had een hele scheidingszone en ik kon geen amandeltje meer ontdekken op jouw koekjes dusseh...ik hoop dat het goed gaat
Komt goed danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, helemaal goed joh! Mij overkomt niks van een stukje amandel hoor. Maar dan doet het gewoon zeer en smaakt het niet meer lekker
Die had even geen internet zei ze toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goed danMaar no way dat ik hier om half 2 weg rij denk ik
Ik zal Krak eens ff PM-en. Die heb ik nog niet zien posten
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die had even geen internet zei ze toch?
Ja, dat schreef ze gisteren, met de toevoeging "tot morgen"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat zo?Nee toch? Nou ja, dan merkt ze het wel
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:35 schreef Duderella het volgende:
Veel plezier vandaag meeters!
eet-ze!
Ok. Hmmm...nou ja. Komt goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ze gisteren, met de toevoeging "tot morgen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |