mooiquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef OhLaLa het volgende:
Wie schreef nou over dat er geen smileys mogen na 10.00 uur , dat is toch wel crap mag ik hopen
tot 15:30, en niet overnemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef ElmoFan het volgende:
hoe lang gaat de automaat door? Anders ga ik wel even jullie wakker maken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tot 15:30, en niet overnemen![]()
Dit is even lekker voor me zelf.
Ja en Nee , met die achterlijke regels af en toequote:
Volgens het schema komen er straks toch DJ's die willen draaien?quote:
Nee joh zit je te fucken smilies mogen (vooralsnog) gewoonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:40 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ja en Nee , met die achterlijke regels af en toe
maar dat gaat echt te ver dan hoor ...waar staat dat dan , dat dat niet meer mag ?
na 15:30 jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens het schema komen er straks toch DJ's die willen draaien?
check het draaischemaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens het schema komen er straks toch DJ's die willen draaien?
Luister naar de jingles, de link mag ik niet plaatsen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:41 schreef OhLaLa het volgende:
Ja zeg , hoe plaats je een verzoekje ?
Was gisteren nog in beta ..maar ben daarna offline gegaan , zou iemand me willen vertellen?
Hehehehe ,goede garpquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh zit je te fucken smilies mogen (vooralsnog) gewoon
jingles ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Luister naar de jingles, de link mag ik niet plaatsen.
en daarom is dit zo gepland?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit even lekker, zelf muziek produceren, en ik ben al niet zo actief vandaag
Even de link weghalen aub.quote:
was het neit dat lege plekken op worden gevuld door de automaat, dus je moet nu alles voor 15:30 beschouwen als leegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, maar het rooster = het rooster vind ik
van 10 vanavond tot 12:00 morgen mono marathonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:45 schreef Stokstaart het volgende:
Nou mag van mij vanmiddag wel iemand komen draaien hoor. Beetje saai anders
Pffffquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van 10 vanavond tot 12:00 morgen mono marathon
dan moet ik wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we een deal sluiten, jij gaat om 10:45 draaien Elmo?
nee, moet morgen weer vroeg op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pffff![]()
Ga jij daarvoor wakker blijven dan?
is goed, Kan ik mijn requestjes nog even horen,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dan moet ik weg, ik wil wel een half uurtje om 10 uur, kan dat?
ik denk eht, en anders draai ik ze wel voor jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is goed, Kan ik mijn requestjes nog even horen,
posts per maand nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:48 schreef Stokstaart het volgende:
ajaksied staat straks overal op nummer 1 behalve dagrecords
knetter al 400quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:49 schreef Stokstaart het volgende:
wie heeft eigenlijk het dagrecord in ONZ Radio
oh laat maar heb al zo'n vermoeden
ja dat win je niet van koelkastquote:
quote:
is goed johquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:49 schreef ElmoFan het volgende:
hoe lang mag ik na 10 uur?, ik kan opzich wel wat langer dan een half uur
Ok tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
er is kans dat ik iets eerder weg meot maar die kans is klein
ja hequote:
ik weet het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ja heKan ik straks dan gewoon inloggen? Of meot er nog iets uitgezet worden?
ik heb haar dit live horen zingen , nou echt kippenvel .quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
beste nummer na make you feel my love
Playbackquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ik heb haar dit live horen zingen , nou echt kippenvel .
Live hoor je geen verschil van opgenomen op plaat
goed ideequote:
Hahhaha nee was geen playbackquote:
ze zat gewoon te hijgen in de microfoonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:55 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Hahhaha nee was geen playback, je hoorde haar wel ademhalen zeg maar
Ja togquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ze zat gewoon te hijgen in de microfoon
ja dat vindt ik dus ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
zulke keizerlijke nummers maken ze de laatste jaren dus niet meer
heb ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:02 schreef OhLaLa het volgende:
Maar dit is wel een nummertje , die moet je echt kei en keihard zetten
dat je de bass in je botten voelt
Echt wel. Was erbij toen dat nummer uitkwam op de danceparade in Berlijn. Mensen gingen he-le-maal lossssssssquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:02 schreef OhLaLa het volgende:
Maar dit is wel een nummertje , die moet je echt kei en keihard zetten
dat je de bass in je botten voelt
Nee helaas ,daar was ik niet bij ..was vast super vetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel. Was erbij toen dat nummer uitkwam op de danceparade in Berlijn. Mensen gingen he-le-maal lossssssss
quote:
verschrikkelijk man !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:11 schreef Ragboer het volgende:
Zat ff onder de douche, konden jullie lekker genieten van Neophyte.
quote:
Nee, ik ga niet.quote:
watskeburt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut ik had allang in mn flat moeten/willen zijn
Huppeltjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe zet je die automaat uit?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Verslapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar Utrecht gaat winnen, als ze gewoon net als tegen Ajax goed voetballen heb ik er vertrouwen in, ook zonder Silberbauerquote:
Welke automaat moet uit dan?quote:
Die verzoekmachine bedoelt iequote:
Geen ideequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
Mogge Huppel.
Lekker klussen met Stevie de hele dag?
Elmo fan wil draaien/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom moet die uit dan Elmofan?
[..]
Geen idee
Eerder inschrijven hé.quote:
komop we gaan toch neit tot 15:30 naar de3 verzoekjesautomaat luistern?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom moet die uit dan Elmofan?
[..]
Geen idee
Ik denk dat het geen nut meer heeft om te draaien als je om 11:00 weg moet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:21 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
komop we gaan toch neit tot 15:30 naar de3 verzoekjesautomaat luistern?
Op zich niet maar wel als ik net mn ogen open hebquote:
Mag toch hopen van niet want dan ben ik wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:21 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als ik hier vraag wie de open slots wil invullen en niemand antwoord dan is dit het resultaat!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:21 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat deze dame zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef OhLaLa het volgende:
Het is ook leuker als er gewoon Dj's draaien , beetje gepraat en gekkigheid er tussendoor.
Nou lijkt het SkyRadio , aan 1 stuk alleen maar muziek .
Hij heb het om half 10 al gevraagd hoor. En toen mocht het nog van ajaksiedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hier vraag wie de open slots wil invullen en niemand antwoord dan is dit het resultaat!
Wees blij dat we iets hebben!! Anders had je nu stilte gehad
nee klopt, maar ik zeg het alleenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen nut meer heeft om te draaien als je om 11:00 weg moet.
daarom heet het toch last minute dj's? het is vaak zo dat ik me niet op een vaste tijd kan inplannen dan is zo'n last minute wel handig, maar dat kan dus neit meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu?
Ja verdomme laat mij gewoon even rustig wakker worden![]()
Elmo ik raad je aan om mij te pmen met een tijdstip en dag in de nabije toekomst dan plan ik je in.
Die automaat blijft aan, je kan hooguit koelkast aanspreken als die online komt.
Die automaat is nog in testfase. Die blijft aan tot koelkast er is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee klopt, maar ik zeg het alleen
[..]
daarom heet het toch last minute dj's? het is vaak zo dat ik me niet op een vaste tijd kan inplannen dan is zo'n last minute wel handig, maar dat kan dus neit meer
Jij hebt gewoon je eigen belangetjes man.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
We vinden het fijner als je een dag van te voren meldt dat je wilt draaien dan dat je op het laatste moment gaat zeiken.
Koelkast ligt nu te slapen en wil zich voorbereiding voor zijn show van 6 tot 8quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die automaat is nog in testfase. Die blijft aan tot koelkast er is.
Op zich kan last minute nog wel. Maar nu moet je dan toch echt koelkast hebben. Ik wil je best op het rooster zetten maar als koel die automaat niet uitzet gaat het hem niet worden
Die automaat werkt trouwens wel goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die automaat is nog in testfase. Die blijft aan tot koelkast er is.
Op zich kan last minute nog wel. Maar nu moet je dan toch echt koelkast hebben. Ik wil je best op het rooster zetten maar als koel die automaat niet uitzet gaat het hem niet worden
't is gewoon zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon je eigen belangetjes man.
ik ga nu niet zeiken dat ik neit kan, daar kan ik heel goed mee leven hoor, ik zeik dat er nu geen mogelijkheid meer is om een dj te laten draaien tot 15:30.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
We vinden het fijner als je een dag van te voren meldt dat je wilt draaien dan dat je op het laatste moment gaat zeiken.
Hij wil gewoon z'n eigen nummertjes horenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon je eigen belangetjes man.
Ja maar daar heb je niks aan he als die automaat niet van ajacied isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heb het om half 10 al gevraagd hoor. En toen mocht het nog van ajaksied
Man als iemand wil draaien is dat toch sowieso beter dan luisteren naar 1 of andere non stop langspeelplaat.quote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Huppelmuts
Net wakker jonge, laat me
Graagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kap wel als je het toch niet met je eens bent
Vorige week zondag stond de automaat van trololo aan en toen wilde ook iemand anders erop kon dat ook niet. Volgens mij dragemens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je niks aan he als die automaat niet van ajacied is
Die mogelijkheid is er welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik ga nu niet zeiken dat ik neit kan, daar kan ik heel goed mee leven hoor, ik zeik dat er nu geen mogelijkheid meer is om een dj te laten draaien tot 15:30.
[..]
Hij wil gewoon z'n eigen nummertjes horen
Ja ik vind een half uur voor tijd wel extreem last minute hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorige week zondag stond de automaat van trololo aan en toen wilde ook iemand anders erop kon dat ook niet. Volgens mij dragemens.
Echte DJ gaat toch voor een automaatof zie jij dat anders?
Nee hoor, nothing can get me downquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:31 schreef OhLaLa het volgende:
nou mensen , laat huppel effe met rust joh
die heeft gelijk nu een ochtendhumeur door je gezeik !
Het extreems is 1 seconden ervoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik vind een half uur voor tijd wel extreem last minute hoor
goed zo !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, nothing can get me down
/care je ben toch geen autist?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik vind een half uur voor tijd wel extreem last minute hoor
Die automaat heeft het al vanaf 3:30 volgehoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, nothing can get me down
Viro was er nog?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die automaat heeft het al vanaf 3:30 volgehouden
Is Viro er zo snel mee opgehouden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die automaat heeft het al vanaf 3:30 volgehouden
Ja maar Viro verliet zijn stream even en toen kwam gelijk die automaat erop, Viro kon er niet meer op, toen hebben we maar via de automaat muziek geluisterd.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja maar Viro verliet zijn stream even en toen kwam gelijk die automaat erop, Viro kon er niet meer op, toen hebben we maar via de automaat muziek geluisterd.
pwndedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja maar Viro verliet zijn stream even en toen kwam gelijk die automaat erop, Viro kon er niet meer op, toen hebben we maar via de automaat muziek geluisterd.
Je kan er maar 2 aanvragen per kwartierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
wie heeft er zoveel aangevraagdHeb 10 min geleden Ramses Shaffy aangevraagd en nog een ander
weet ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan er maar 2 aanvragen per kwartier
Ik zie je Ramses nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
ik word echt gek van die wind, Gisteren stond het dakraam van mijn ouders wijd open, waren allemaal foto's van de tv afgevallen
Gister viel er bijna zon dikke tak op m'n kop in Amsterdam, gelukkig kwam ie op de auto naast me, niet zo'n klein deukje in dat ding.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
ik word echt gek van die wind, Gisteren stond het dakraam van mijn ouders wijd open, waren allemaal foto's van de tv afgevallen
M'n request faalde, zag niet dat ik al een window geopend had. Daardoor ging ie zonder redeneringquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
er zit geen redenering bij dit lied, volgende keer wel doen mop
Oké, let je er wel op mop?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:41 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
M'n request faalde, zag niet dat ik al een window geopend had. Daardoor ging ie zonder redeneringGebeurd zo nog een keer.
Ik vind Oh met luda toch een lekkerder nummerquote:
die ken ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Oh met luda toch een lekkerder nummer
Geef mij maar Christina Millian dan.quote:
lekker nummer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:44 schreef Stokstaart het volgende:
Alles kan een mens gelukkig maken aangevraagd
Speciaal voor jou Huppel
quote:
dan is het wel bijna eetpauze hé?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin eindelijk wakker te worden![]()
Dus over een uurtje mogen jullie weer bitchen tegen me over de radio
je smaak is niet verrotquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geef mij maar Christina Millian dan.
ja das ook een mooie meid jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he dat Nick Cannon van Christina naar Mariah Carey is gegaan hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
ben het aan het luisteren , maar heb heel dat nummer nog nooit gehoord , klinkt wel lekker jaquote:
Luda is er ook geweldig in, clip is ook wel geil. Is ciara die auto aan het droogneukenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:46 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ben het aan het luisteren , maar heb heel dat nummer nog nooit gehoord , klinkt wel lekker ja
ik zie het , ze kan wel lekker dansen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luda is er ook geweldig in, clip is ook wel geil. Is ciara die auto aan het droogneuken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk & bewonder
dj korsakoffquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:47 schreef Ragboer het volgende:
Maar Ida Engberg blijft de mooiste DJ
Ze heeft ook een nummer met chamillionaire (die gast van ridin dirty) die is ook wel goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:47 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ik zie het , ze kan wel lekker dansen hoor
vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft ook een nummer met chamillionaire (die gast van ridin dirty) die is ook wel goed.
En waarom weet ik dit allemaal
DAt ik het niet weet ...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft ook een nummer met chamillionaire (die gast van ridin dirty) die is ook wel goed.
En waarom weet ik dit allemaal
Ex is hipsnop luisteraar. Na 4 jaar pik je dan best wel wat opquote:
Ghehequote:
Blub ik ben een vis?quote:
Ik vind heel veel muziek goed hoor , ik hoor graag vanalles , maar urban en r&b vind ik wel heel lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:49 schreef Ragboer het volgende:
Ah ik merk het, OhLaLa is van de urban. Hou je ook van slowjams?
Ik heb serieus geen ideequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, Ik geef je een tip: welke dag is het vandaag
bloody sundayquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, Ik geef je een tip: welke dag is het vandaag
Jullie praten in raadselsquote:
Stokstaartke dacht ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:55 schreef Ragboer het volgende:
Rene Froger. Wie heeft die gerequest?
En is het het nummer: een eigen huisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:55 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:55 schreef Ragboer het volgende:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En is het het nummer: een eigen huis
Speciaal voor mij?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En is het het nummer: een eigen huis
Speciaal voor mij?
Dat zou niet moeten kunnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Volgens mij nog 2x ook want ik kreeg een java error en heb toen 2x geklikt per ongeluk![]()
sorry
Artiest kan niet 2x binnen een half uur worden aangevraagd dacht ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Volgens mij nog 2x ook want ik kreeg een java error en heb toen 2x geklikt per ongeluk![]()
sorry
laten we het hopen. meteen een goeie testquote:
Koelkast wordt boos als hij dan 2 zelfde artiesten in een straal van 6 nummers bij elkaarl iggenquote:
En zelfde nummer niet 2 keer binnen uur ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Artiest kan niet 2x binnen een half uur worden aangevraagd dacht ik.
nou ik dacht dat het mislukt was dus browser opnieuw opgestart en toen kreeg ik die mededeling dat je max 2 request per kwartier kan doen. Terwijl ik alleen op dat nummer heb geklikt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Artiest kan niet 2x binnen een half uur worden aangevraagd dacht ik.
Misschien per ongeluk op "2 Boys" geklikt? Dat is de volgende plaat en die staat op de eerste pagina van alle nummers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nou ik dacht dat het mislukt was dus browser opnieuw opgestart en toen kreeg ik die mededeling dat je max 2 request per kwartier kan doen. Terwijl ik alleen op dat nummer heb geklikt.
k weet het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Waar kan ik nummers aanvragen? Gewoon op onz-radio.nl??
Sharr, schatjequote:
Ken ik niet maar het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk op "2 Boys" geklikt? Dat is de volgende plaat en die staat op de eerste pagina van alle nummers.
Als het goed is komt de jingle nog wel voorbij, goed luisteren dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Waar kan ik nummers aanvragen? Gewoon op onz-radio.nl??
Voor mij aangevraagdquote:
Hee weer te lang in t Hart blijven hangen gistere?quote:
Ik denk aan komkommers...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:01 schreef Ragboer het volgende:
Ik denk aan Huppelmuts als ik dit nummer hoor
Ik denk ook aan mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:01 schreef Ragboer het volgende:
Ik denk aan Huppelmuts als ik dit nummer hoor
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hee weer te lang in t Hart blijven hangen gistere?![]()
ja dat heb je in zo'n kutdorp he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Neemoest vriendje naar bus brengen en 12u ging de laatste bus al
Je hebt deze dus ook aangevraagdquote:
Niet bewustquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt deze dus ook aangevraagd![]()
I won't let you down either hoor
Ach joh heb donderdag op vrijdag fucking 3 kwartier naar huis moeten lopen om 5:30. In de regen en de wind.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Neemoest vriendje naar bus brengen en 12u ging de laatste bus al
sowieso, ik kan niet wachten om weg te gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja dat heb je in zo'n kutdorp he.
Me too!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:05 schreef sharr het volgende:
[..]
sowieso, ik kan niet wachten om weg te gaan
Zeur niet, je zit tenminste aan de goede kant van het landquote:
Tja dat zijn keuzes in je leven hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet, je zit tenminste aan de goede kant van het land
Jannes!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sharr is naakt...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Ik ga overigens even aankleden etc, tot latah![]()
Dit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon pure aidsquote:
Mijn ghetto isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Stokstaart het volgende:
eigenlijk verdienen mensen die verraad plegen het gewoon om op zulke plekken terecht te komen
Doeiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Was koelkast toen nog wakker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Viro het volgende:
@ragboer: iets voor 4uur verloor ik voor een seconde a 5 de verbinding, toen zat de verzoekmachine er al op; (
ga klussen dan geitquote:
Leef je uit! Wat ga je aantrekken vandaag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Viro het volgende:
@ragboer: iets voor 4uur verloor ik voor een seconde a 5 de verbinding, toen zat de verzoekmachine er al op; (
Mn rug is in stakingquote:
Ben je weer wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Viro het volgende:
goede moedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn rug is in staking![]()
Als ik niks van Steven hoor ga ik vandaag niet denk ik
kan niet slapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat bedoel ikBen je alweer wakker... sjongejonge
Hij was van de week wel fanatiek bezig met dat busje. Geloof alleen dat die weer e.e.a. aan afspraken vergeten was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn rug is in staking![]()
Als ik niks van Steven hoor ga ik vandaag niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |