Gun mij straks dan maar de lapoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat heb ik toch met die lapo's? nou is er nog geen tt ter ere van mij
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Viro
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Viro
Ik ben baas in mijn kasteel !!!
ik heb altijd post 299, nooit 300. lijkt wel vloek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat heb ik toch met die lapo's? nou is er nog geen tt ter ere van mij
ik heb juist de schurft aan lapo.. ben altijd bang dat ik wat fout doequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb juist de schurft aan lapo.. ben altijd bang dat ik wat fout doehelemaal na die leuke scheldpartij van jou toen
ben die avond gewoon 3 x hoer genoemdquote:
heb ik niet gedaan... ik was alleen boos maar heb je geen hoer genoemd...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben die avond gewoon 3 x hoer genoemdlaatste keer was tijdens wh show.. toen was ik echt booooooooooooooooos
quote:
klopt.. jij was wel de aanleiding... paul deed het toen.. en later deed wh het in het algemeen en stokstaart specifiek tegen mij.. toen nam wh het voor me opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
heb ik niet gedaan... ik was alleen boos maar heb je geen hoer genoemd...
Want de .... staat op springenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu moet ik denken aan guus
guus kom noar huus
haha had je ff de titel moeten vragen.. had hem zo kunnen gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
was zo benieuwd naar de jingle van knetter dan ik bijna alle jingles heb gedownload.
Heb 'm eindelijk gevonden, kan maar 1 ding zeggen :
Heb respect voor André, hij zit nu hoog de mensen te vermakenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
andere hazes... dat heb ik gewoon nog nooit mooi kunnen vinden..
sorry vind het echt klinken als een kat die gemarteld word met een kip in zijn kont ofzo![]()
Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
andere hazes... dat heb ik gewoon nog nooit mooi kunnen vinden..
sorry vind het echt klinken als een kat die gemarteld word met een kip in zijn kont ofzo![]()
Als iemand dood gaat dan hoef je zijn muziek niet ineens mooi te gaan vinden...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb respect voor André, hij zit nu hoog de mensen te vermaken
quote:
ik moest toch een keer alle jingles downloaden, heb nu een groot gedeelte binnen. Ik maak er later op de dag een hele rar/zip bestand van die ik dan op mijn Megaupload account gooi. Is makkelijker downloaden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha had je ff de titel moeten vragen.. had hem zo kunnen geven
Aangevraagd door:
ajacied422
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van ajacied422
jwz
haha oke.. maar dat is dus mijn jingle.. het was de eerste ingesproken door een foksterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:16 schreef Viro het volgende:
[..]
ik moest toch een keer alle jingles downloaden, heb nu een groot gedeelte binnen. Ik maak er later op de dag een hele rar/zip bestand van die ik dan op mijn Megaupload account gooi. Is makkelijker downloaden.
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
Het is een pluis nummer. En omdat de topicpraters lief zijn verdienen ze dit
Blijkbaar vinden veel dj's het een onwijs goeie jingle. geef ze eens ongelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha oke.. maar dat is dus mijn jingle.. het was de eerste ingesproken door een fokster![]()
vind hem leuk.. maar hoor hem af en toe te vaak.. en tis echt verrot om jezelf terug te horen
whaha vooral koelkast en toonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden veel dj's het een onwijs goeie jingle. geef ze eens ongelijk
teek? Pak um beetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Teek on meeeeeeeeeee, Teeek mee ooooon
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
teek? Pak um beet
had ik gisteren in mijn nederlands toets.. allemaal vragen over de informatie over teken
goed, kan ie eindelijk vliegen. Volgende stap in evolutiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had bij biologie een vraag over een kip die je meeneemt in de ruimte, is dit goed of slecht? geef je redenering
Ik heb een Amerikaanse vlag op mijn kamer hangen...quote:
ik heb een erg sociale leven, fok doet het tegenover gestelde. Het is in balans bij mij iigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het waait echt vies hard... het fluit gewoon om het huis heen...
en dan knus met een dekentje bij de laptop![]()
met mijn cybervrienden praten![]()
kan het sneuer![]()
![]()
![]()
![]()
haha.. bij mij gelukkig ook.. ach en ik haal mijn vriendinnen gewoon over om te fokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb een erg sociale leven, fok doet het tegenover gestelde. Het is in balans bij mij iig
uitdagingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. bij mij gelukkig ook.. ach en ik haal mijn vriendinnen gewoon over om te fokken
is me bij rietjesterreur al gelukt..nu de rest nog
ik heb een vlag van Jamaica, Suriname, NL en een vlag van ferarri. Moet ze weer ophangen, niet meer gedaan na de verbouwing in mijn kamer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb een Amerikaanse vlag op mijn kamer hangen...
Margen!quote:
allowtjesquote:
Ik heb geen skaip.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey maar ragboer... heb jij wel eens bij iemand in de uitzending gebeld ofzo?
zo nee.. wanneer ga je dat doen? ben wel benieuwd naar het bekakte
ja heurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allowtjes![]()
lekker geslapen?
nu nog slapen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:31 schreef Viro het volgende:
mensen ik ga na mijn laatste request echt slapen, wil wel ff een beetje uitgerust zijn.
Ik ga om 9 uur slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:31 schreef Viro het volgende:
mensen ik ga na mijn laatste request echt slapen, wil wel ff een beetje uitgerust zijn.
van koelkast.. verzoek masjienquote:
Bazenmachine.quote:
je doet een verzoek aanvragen en de automaat speelt 'm. het is voornamelijk bedoeld om lege slots in het rooster op te vullenquote:
verzoekmasjien, verzoekmasjien, laat maar lekker draaienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van koelkast.. verzoek masjien
Gaan we samen naar bed om 9 uur?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:34 schreef Viro het volgende:
[..]
je doet een verzoek aanvragen en de automaat speelt 'm. het is voornamelijk bedoeld om lege slots in het rooster op te vullen
Anders zouden we het niet zeggen hé maat, we maken zelf radio door requestenquote:
ik ga de bed alvast opwarmenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gaan we samen naar bed om 9 uur?
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Met wie heb ik stiekem gedanst?
Het is nog vroeg hequote:
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Gewoon omdat.
duidelijk toch
quote:
Ik vier in mijzelf carnavalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is ook bijna carnaval.. en ben in feest stemming
![]()
Vieren ze daar bij jou carnaval dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is ook bijna carnaval.. en ben in feest stemming
![]()
Ik vier al feest.. heb ook een goeden reden.. Ga niet alleen naar bed om 9 uurquote:
whahah ja een paar dorpen welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vieren ze daar bij jou carnaval dan?
haha vetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahah ja een paar dorpen wel
Waar luistert gij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
zit hier delay ofzo? ik hoor hem nu pas.
hoorde hem net alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
zit hier delay ofzo? ik hoor hem nu pas.
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
een lekker liedje
Denken dat je populair bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou kan ik eindelijk op een omslachtige manier mijn dm's zien.. en dan krijg ik ze gewoon haast niet
lol.. daar al die moeite voor gedaan
je zegt give it up boysquote:
Toontjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denken dat je populair bent![]()
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
ziek lied
was ik ook... vroegahquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denken dat je populair bent![]()
welke smiley?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was ik ook... vroegah
wat heb ik nou gezegd over die smiley... tsssssssssssssssssss beetje jammerrrrrrrrrrr
Ninja edit, ik zag hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:45 schreef Stokstaart het volgende:
Die comments er ook bij... zeg dan niets
bewijs maarquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was ik ook... vroegah
wat heb ik nou gezegd over die smiley... tsssssssssssssssssss beetje jammerrrrrrrrrrr
dezequote:
Kmetter die dingen denktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dezedaar heb ik echt gewoon een gigantische pleurishekel aan.. als die gebruikt wordt tegen mij... dan moet ik er gewoon altijd wat van zeggen... dwangneurose ofzo
carnaval jongen jeweetzquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er stond een g inplaats van de b
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kmetter die dingen denkt
Knetter die niet van deze smiley houdt
mooizo doei hequote:
bent u hiervoor verantwoordelijk ajaksied?quote:
quote:Aangevraagd door:
Ragboer
Bericht van Ragboer
Kom we gaan een schaap slachten.
Ragboerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
bent u hiervoor verantwoordelijk ajaksied?
Ragboerquote:
antwoord hoor je in een jingle langskomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:53 schreef Stokstaart het volgende:
Uhm moet je gewoon requesten via DM?
dit dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot 15:30 de requestbak
http://www.onzinradio.nl/verzoek/playing.php
hoe zou dat komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb het gevoel dat het later is dan 9 uur
Die database is nog lang niet klaar. Het is maar een opzetje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:55 schreef Stokstaart het volgende:
Dat liedje van fc utreg staat er niet bij
Iemand enig idee hoe het heet?
Mijn verzoekjes kwamen nog.. en vond jullie gewoon even zwaar stomquote:
nee maak niet uit gozert maar wilde hem ff aanvragen snap jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die database is nog lang niet klaar. Het is maar een opzetje.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde serieus in dit lied:
Teunie ik mis je nog
jij hoort geloof ik wel vaker dingen in liedjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde serieus in dit lied:
Teunie ik mis je nog
even zoeken op mama appelsapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hoort geloof ik wel vaker dingen in liedjes![]()
haha jij bent goedquote:
quote:
Jouw request?quote:
Paultje!quote:
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
heb blind gekozen..
Aangevraagd door:
Viro
Bericht van Viro
Voor degene die straks gaan slapen
quote:
samen met viroquote:
Ja man. Fokking hard hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:06 schreef Stokstaart het volgende:
Stormt het bij jullie ook zo belachelijk
ja onwijs, woon aan de kustquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:06 schreef Stokstaart het volgende:
Geniaalquote:
ja en ik moet straks tegen de wind in fietsenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:06 schreef Stokstaart het volgende:
Beter ga je gewoon niet. Reden voor absentie lijkt me duidelijk als ze zeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ja en ik moet straks tegen de wind in fietsen
dag moppiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dus.. daag mensen.. welterusten.. fijne dag nog
viro, ragboer, ajacied, elmo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kentutstisquote:
trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dus.. daag mensen.. welterusten.. fijne dag nog
viro, ragboer, ajacied, elmo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
usenet FTWquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:10 schreef Stokstaart het volgende:
fucking irritante utorrent met zn kan element niet vinden.
het moet niet, ik wil het wel. Ik ga en xbox van en vriend overnemen en die wou ik vandaag halenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon niet. Reden voor absentie lijkt me duidelijk als ze zeuren
Vet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
het moet niet, ik wil het wel. Ik ga en xbox van en vriend overnemen en die wou ik vandaag halen
dan moet je betalequote:
ik moet hem eerst repareren, hij leest geen discs meer, waarschijnlijk moet ik de laser vervangen. Maar dat soort dingen vind ik juist leukquote:
Die ene is "M C Hammer" de andere is "MC Hammer". Dat leest hij af als twee verschillende artiesten.quote:
ahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die ene is "M C Hammer" de andere is "MC Hammer". Dat leest hij af als twee verschillende artiesten.
Leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik moet hem eerst repareren, hij leest geen discs meer, waarschijnlijk moet ik de laser vervangen. Maar dat soort dingen vind ik juist leuk
waar zit ie op welke subforaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Nja ieder zn hobby![]()
Heb gisteren een Nintendo DS van een FOK!er gekocht in Breda. Echt de typische FOK!er was dat. Half 3 in de middag lag iedereen nog te maffen daar
Toen was ik ook nog aan het maffen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Nja ieder zn hobby![]()
Heb gisteren een Nintendo DS van een FOK!er gekocht in Breda. Echt de typische FOK!er was dat. Half 3 in de middag lag iedereen nog te maffen daar
als ik hem kan repareren heb ik week een heel goedkope xboxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Nja ieder zn hobby![]()
eetze mopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
als ik hem kan repareren heb ik week een heel goedkope xbox
K ga even eten
Is geen bekende volgens mij.quote:
Dan Harrington boeken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is geen bekende volgens mij.
Wel aardige gozer though want k kreeg nog 2 pokerboeken er gratis bij
2 dingen voor 1 prijsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is geen bekende volgens mij.
Wel aardige gozer though want k kreeg nog 2 pokerboeken er gratis bij
Eentje is een guide van Barry Greenstein en die andere is een verhaal over poker. Fictief.quote:
Dat heb die knetter ongetwijfeld gedaanquote:
We zullen zo zien wie het wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat heb die knetter ongetwijfeld gedaan
Heb je vrouwen uitgenodigd in je bed?quote:
Die staat niet in de database, Herman Berkien...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
Ragboer doe nou eens dat liedje van Utreg man. Met je rickroller![]()
nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je vrouwen uitgenodigd in je bed?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:33 schreef ElmoFan het volgende:
Volgens mij klikte ik deze net per ongeluk aan
Goeie keuzequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:33 schreef ElmoFan het volgende:
Volgens mij klikte ik deze net per ongeluk aan
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:33 schreef OhLaLa het volgende:
Één hele goedemorgen mensjens van Onzin Radioooooooooo
Iedereen ook zo lekker kut geslapen vanacht ?
Wassup ...
Bakje koffie erbij ....
Mogguhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:33 schreef OhLaLa het volgende:
Één hele goedemorgen mensjens van Onzin Radioooooooooo
Iedereen ook zo lekker kut geslapen vanacht ?
Wassup ...
Bakje koffie erbij ....
haha, heb je touchscreen? kan je stokje toch doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik wou thunderstruck doen, maar ik zat op ipod dus was een beetje lastig klikken
altijd , hij is masterquote:
ipod touch niet, dat is capacatief schermquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
haha, heb je touchscreen? kan je stokje toch doen
Echt welquote:
Smilies mogen niet meer na 10 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef OhLaLa het volgende:
zeg zijn er nog veranderingen ofzo die ik moet weten ?
nieuwtjes ...regeltjes ...whatever
pleazzzze tell me
ik was gisteren om 6 uur wakker, vandaag om 7 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Wrom heb je kut geslapen?![]()
Last van die klote storm?
Ja last van die storm ja , maar m'n puppies moeten 'snachts nog naar buiten om hun behoefte te doen , dus was klaarwakker door die storm ...grrrrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Wrom heb je kut geslapen?![]()
Last van die klote storm?
serieus?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Smilies mogen niet meer na 10 uur
In de ochtend of de avond?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik was gisteren om 6 uur wakker, vandaag om 7 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |