ga je ook een x 1 naar mij vernoemen?quote:
het is wel fok waar we het over hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je ook een x 1 naar mij vernoemen?![]()
heb al wel wat gehad.. maar dat ging over naakt pics
idd.. en dat was draakje die het had gedaan .. maar wil wel een keer lieve tt over mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:34 schreef Viro het volgende:
[..]
het is wel fok waar we het over hebben
Behoorlijk levend hier hoorquote:
ben blij dat ik hem dan niet in de tt heb gezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:35 schreef Ragboer het volgende:
Nee koelkast wordt niet wakker, hij had de automaat zo ingesteld dat ie automatisch aanging als er niks op was ofzo.
ik nietquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Herkansing van de C
Wat niet?quote:
Dat meeeeeeeeeeeeeeen je niet!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat meeeeeeeeeeeeeeen je niet!![]()
![]()
mijn goeien smaak bevalt je ?quote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Knetterkrankjorum
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Knetterkrankjorum
Ik hou van Nederlandstalig.
Aangevraagd door:
Nitrouz
Bericht van Nitrouz
Omdat ik een Turk wil zijn.
quote:Aangevraagd door:
Nitrouz
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Nitrouz
Omdat ik een Turk wil zijn.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
worden jullie ook zo heet van onzin radio?![]()
![]()
Houdt me lekker bezig toch.quote:
dat is waar, ik duik mijn nest inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wij zouden naar bed gaan als frishe weg ging he..... in mijn hoofd is hij nog niet weg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:43 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is waar, ik duik mijn nest in
eerst mijn 2 verzoekjes afluisteren
Nou...quote:
dat was ik, alleen in firefox kan je geen username en bericht invoerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iemand is te bang om er voor uit te komen dat tie dit leuk vind....staat niks bij
ik ook hoorquote:
ik heb ook ff.. kan het ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:46 schreef Viro het volgende:
[..]
dat was ik, alleen in firefox kan je geen username en bericht invoeren
hmmm ligt aan mijn instellingen danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb ook ff.. kan het ook
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
had je serieus zin aan dit liedje?
ik ga met het zelfde gemak door tot maandag ochtendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maaruh viro... je gaat straks nog niet op bed... ik ook niet... dus jij ook niet..
hier lukte het wel?quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Viro
Bericht van Viro
Ook een lekker nummer dat men is vergeten
heb ie tab add-on toen gedownload voor ffquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier lukte het wel?![]()
is idd wel een heeeeel erg lekker nummer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:51 schreef Viro het volgende:
[..]
heb ie tab add-on toen gedownload voor ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Voor Ragboer
Kom je daarna weer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:55 schreef Viro het volgende:
oke ik ben nu echt ff weg, zou al een tijdje geleden gaan douchen
sollyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ragboer.. jij wou toch niet meer aanvragen?
Morgen. We zijn de nieuwe automaat aan het testen.quote:
Morgen. We zijn de nieuwe automaat aan het testen.quote:
Nog steeds de verzoekjesautomaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Morgen. zijn de nieuwe automaat aan het testen.
Ja, kies wat als je zelf wiltquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds de verzoekjesautomaat?
Okee werkt het? Moet ik opdoeken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Morgen. We zijn de nieuwe automaat aan het testen.
Oooooh broek af tetten bloot!quote:
Het werkt hier, kies zelf wat uit de database.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Okee werkt het? Moet ik opdoeken?
Ik DM je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:01 schreef trolololo het volgende:
En waar moet ik mijn verzoek neerpleuren?
dag ziek jochiequote:
IS IE NOG IN BETAquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bij het aanvragen wel je naam en een bericht neerzetten
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Is ook zo... is niet nodig
weeknie maar t moet gewoonquote:
Dit heeft koelkast allemaal zo ingesteld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:03 schreef trolololo het volgende:
En mag ik vanaf morgen mijn zendtijd weer terug?
waar staat die link, gisteren werd ik er helemaal geil vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weeknie maar t moet gewoon
huppel of koelkast pm enquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:03 schreef trolololo het volgende:
En mag ik vanaf morgen mijn zendtijd weer terug?
Dan PM ik mono wel evenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dit heeft koelkast allemaal zo ingesteld.
Niet iedereen heeft hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar staat die link, gisteren werd ik er helemaal geil van
Een breezah denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:07 schreef Ajacied422 het volgende:
en welke belchinees heeft het topic gerespekt
Die Tarkan/Nitrouz was ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een turk of een wannabee turk
quote:
ik nietquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan nog niet aanvragen.. en vind dit wel dikke bagger eerlijk gezegd.. wie vraagt er een mooi lief.. meisjes liedje speciaal voor mij aan?
In een jingle wordt ie toch ook genoemd, de url??quote:
Dit. Hier kan ik dus niet mee wakker wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind iedereen lievvvvvv... maar deze muziek niet
ja maar die hoor je de hele tijd al niet .. gek he.. dat komt omdat alles nog in de testfase isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In een jingle wordt ie toch ook genoemd, de url??
Heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het topic staatNu allemaal lief goedemorgen zeggen
plaats de link ff danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het topic staatNu allemaal lief goedemorgen zeggen
Slaapzequote:
alweer? dat word dan de 3e keerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
broek af tetten bloot is aangevraagd
ik bedoel afgespeeldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alweer? dat word dan de 3e keer
Goed bezigquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
He bha.. straks in een kaal leeg bed stappen
Ik ga neussprayenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed bezig
ik ga koffie halen
hij is ziekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:24 schreef Ragboer het volgende:
Maar ajacied moet je werken ofzo dat je zo vroeg op bent?
mijn moeder en zus zijn zo weg en mijn vader is weg + keelpijn + snotneusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:24 schreef Ragboer het volgende:
Maar ajacied moet je werken ofzo dat je zo vroeg op bent?
Hoezow? omdat er niemand in ligtquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezow? omdat er niemand in ligt
En dan wel op de computerquote:
ik ga dan op de 360 spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan wel op de computerAls ik ziek ben verrot ik de hele dag in mn nest.
ik ben niet zo erg ziek dat je in je bed ligt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe ziek ik ben.. ik lig meestal op de bank met laptop of tv.. anders ga ik me alleen maar zieker voelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Viezequote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Pas echt ziek was ik voor het laatst in 2009 Januari. Kotste mn hele kamer onder
ik doe hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe ziek ik ben.. ik lig meestal op de bank met laptop of tv.. anders ga ik me alleen maar zieker voelen
welke record ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het record van vorige zondag gaat verbroken wordenik zie het
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Hallow wereld, Hallow Fokkers, Hallow lieverds, Hallow stommerds, Hallow Iedereeeeen, en Hallow Ik
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
omdat er prutmuziek aangevraagd werd
ik kom eraanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:33 schreef Viro het volgende:
knetter, ragboer en ik hebben bij elkaar al bijna 700 posts
quote:
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
[u]omdat er prutmuziek aangevraagd werd[/u]
quote:Aangevraagd door:
Viro
Bericht van Viro
wakker worden!!!
whahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:33 schreef Viro het volgende:
knetter, ragboer en ik hebben bij elkaar al bijna 700 posts
Maar geen gespam, en wel over de radio.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha
we kunnen samen een boek schrijven
het zou mij niet verbazen als het ons ook echt luktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar geen gespam, en wel over de radio.
quote:
spice girls vond ik niks aan, backstreet boys waren toen homo's, five was de bom in mijn ogen vanwege hun videoclipsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij was dat na de spice girls.. maar weet t niet zeker meer...
ik was echt zo'n hopeloos figuurspice girls, backstreetboys, five
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:37 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Komt mijn zus zeiken dat ik een wc rol moet pakken van beneden. waarom komt ze er niet zelf achter dat ze de wcrol alvast beneden pakt. moest ik in een stinkende badkamer een wcrol komen brengen
welke jingle is met jouw stem? en wat zeg je in de jingle ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie vind mijn stem allemaal geil?![]()
ben toe aan complimentjes
spice girls vond ik helemaal fantastisch.. vooral geri want die was sexyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:37 schreef Viro het volgende:
[..]
spice girls vond ik niks aan, backstreet boys waren toen homo's, five was de bom in mijn ogen vanwege hun videoclips
word jij ook zo heet van onzinradio?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:38 schreef Viro het volgende:
[..]
welke jingle is met jouw stem? en wat zeg je in de jingle ?
victoria was lelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spice girls vond ik helemaal fantastisch.. vooral geri want die was sexy
backstreetboys vonk ook leuk.. maar five vond ik leuker
mel c die sporty spice ook.. niks geen vorm aanquote:
ik zal opletten als ie langskomtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
word jij ook zo heet van onzinradio?
whaha je bent de enige die reageert.. ga straks wel ff voor de spiegel mezelf ophemelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha vooral door die handyman tekst erachteraan hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren, je zal met water in je mond zitten![]()
flauw hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha je bent de enige die reageert.. ga straks wel ff voor de spiegel mezelf ophemelen
trolololoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke imbeciel vraagt kerstliedjes aan![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:41 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
1,3 en 5
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
Ach ja, dit is voor 1x dat het zogaat toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:42 schreef Viro het volgende:
[..]
hij is niet blij met de komst van het verzoekjesmachine
bubbelbadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het zwembad deed ik zovaak.
ik moet nog slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Knetter heb jij niet geslapen ofzo vannacht?
ragboer van 7 tot 17.00 dacht ikquote:
die was lam iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ragboer van 7 tot 17.00 dacht ik
quote:
dat heeft huppelmuts ook liever, die is van het rooster.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:46 schreef Ragboer het volgende:
Maar die automaat moet niet te vaak aan, ik heb liever toch een echte dj.
ik ook.. liefst met mic.. ik hou van stemmenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:46 schreef Ragboer het volgende:
Maar die automaat moet niet te vaak aan, ik heb liever toch een echte dj.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat heeft huppelmuts ook liever, die is van het rooster.
Volgens het rooster nu to 1400 uur... Vind ik te lang om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. liefst met mic.. ik hou van stemmen
Welke dj vind jij het geilst dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. liefst met mic.. ik hou van stemmen
Dan moet er maar een dj zijn hé,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Volgens het rooster nu to 1400 uur... Vind ik te lang om eerlijk te zijn.
ja dat is waar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet er maar een dj zijn hé,
zijn er wel meerdere hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke dj vind jij het geilst dan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:48 schreef Ragboer het volgende:
Zie je, hij zegt die URL gewoon op hoor.!!!!!
Inderdaad, ik dacht al. Waarom moet al die geheimzinnigheid terwijl iedereen het kan horen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag 'm nu betreden, anders plaatst hij die jingle niet
Tja, anders krijg je mensen die constant spammen.quote:
ja, zei ik gisteren ook al, zet er een limiet op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, anders krijg je mensen die constant spammen.
Mop, pics van die boomquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er dondert net een dikke tak op de weg voor mijn huis.. schrok me de pleuris
of wanneer een dj wil inloggen dat de verzoekmachine er automatisch vanaf gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, zei ik gisteren ook al, zet er een limiet op.
Ik was hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:52 schreef Ragboer het volgende:
De baas die Frans Duijts heeft aangevraagd
dat is ook de bedoeling...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:53 schreef Viro het volgende:
[..]
of wanneer een dj wil inloggen dat de verzoekmachine er automatisch vanaf gaat.
In dit geval wanneer de dj een seconde of 5 verbinding verliest met de stream
Speel 'm vaak op JamLegendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan deze tekst wel dromen
idd en het is nog niet helemaal afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Radio onzin is weer iets geweldigs rijker
Er komt nog een uploadmogelijkheid op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Radio onzin is weer iets geweldigs rijker
koelkast is druk bezigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zocht ook nog iets van de blues brothers.. maar daar kon ik niks van vinden
Yvonne heeft vandaag de slotjes gezetquote:
database is nog niet af, moet nog veel bij komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zocht ook nog iets van de blues brothers.. maar daar kon ik niks van vinden
ik dj niet eens en bewijs toch mezelfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Viro
![]()
Met je geweldige muzieksmaak
![]()
![]()
ik aanbid je
Je hebt er geen naam of berichtje bijgezet. En dan zie je dus alleen dat het een verzoekje is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Condoom jezelf! Geen piiiiiijjjjn
Ik hoor dit serieus
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:58 schreef Viro het volgende:
[..]
ik dj niet eens en bewijs toch mezelf![]()
moest ff
respect voor leidenarenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat terwijl je uit het westen komt... mijn ogen zijn geopend.. dacht dat ze daar allemaal stom waren
![]()
Kom eens je dorp uit...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat terwijl je uit het westen komt... mijn ogen zijn geopend.. dacht dat ze daar allemaal stom waren
![]()
quote:
Tja, zo zie je maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik wel eens gedaan.. maar baseerde het vooroordeel op de westerlingen die hier komen wonen
en was garpjen hoorn
Zo praat ik ook ongeveer, maar dan meer "bekakt"...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind deze muziek wel om te janken....![]()
dat accent
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo praat ik ook ongeveer, maar dan meer "bekakt"...
Ik kan wel Utrechts praten, maar niet uit mijzelf.quote:
had deze op een cd staan toen ik 7 wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oooooooooh nu komt een mooien![]()
lang niet gehoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als een vent dat nou ook eens voor mij zou zingenik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik met plat drents..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kan wel Utrechts praten, maar niet uit mijzelf.
Jouw request dit?quote:
Ik weet het..maar het is zooo gezellig.. en leuk.. en goeien muziek.. en leuke mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:03 schreef Viro het volgende:
het is inmiddels 8.03, we zouden om 7.30 onze nest induiken
Bedankt hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet het..maar het is zooo gezellig.. en leuk.. en goeien muziek.. en leuke mensen![]()
eenmaal op fok en je komt nooit meer wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet het..maar het is zooo gezellig.. en leuk.. en goeien muziek.. en leuke mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |