Heel af en toe zit er een pareltje tussen jaquote:
DM gekregen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:25 schreef Viro het volgende:
[..]
hij kan niet luisteren op zijn werk
Ik ben blij dat jij niet aanvraagtquote:
Die had ik vannacht al een keer aangevraagd.quote:
Ik zit in een t shirt....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:28 schreef utopie het volgende:
Frishe het is fris he? HhahaHHAHh !!!!!!1111111111111111111einsss
Het is gebeurd...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij niet aanvraagt![]()
1 ragboer is voldoende
nee.. nee.. o... dit word een lange nacht denk ikquote:
Leuk toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. nee.. o... dit word een lange nacht denk ik
Hahaha! Ik moet thuis ONZ radio opzetten... Ik heb het al in de gaten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. nee.. o... dit word een lange nacht denk ik
wat heb jij in de gaten ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:31 schreef Frishe het volgende:
[..]
Hahaha! Ik moet thuis ONZ radio opzetten... Ik heb het al in de gaten.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:32 schreef utopie het volgende:
ik ga er vandoor. atjeufijne avond/ochtend nog
Dat zei ik ook al op facebook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:32 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat ik die shit moet gaan checken.
dromenland is te bereiken binnen een half uur.. niet zeuren.. slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:35 schreef utopie het volgende:
dromenlandnet of ik daar nog tijd voor heb, voor mijn wekker weer gaat
slapen is voor mietjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dromenland is te bereiken binnen een half uur.. niet zeuren.. slapen
oke.. zucht....quote:
vrouwen die fappen zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. zucht....
niet zeuren.. ga fappen
Je naam staat er niet bij, zeker geen bericht bijgezet ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:37 schreef utopie het volgende:
[..]
vrouwen die fappen zeggen________
bij geen naam, flikkert koelkast de request eruitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bij het aanvragen moet wel een naam en een bericht worden ingevuld![]()
anders kan de boel gaan flippen ofzow.. weet ik veel.. t moet iig
Als er geen bericht staat laat die je naam ook niet zien namelijk.quote:
Sorry, maar dat kan ik niet serieus nemen met eenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
die smiley... ok.. ben zat van je.. ga weg ... nu
Ja, die kan je kiezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:38 schreef Frishe het volgende:
Staan Ronnie en de Ronnies in de tracklist Met Beestjes? Fucking geniaal!
doeiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan ik niet serieus nemen met eenPI
meer is eigelijk niet nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:39 schreef Frishe het volgende:
Ik kan mijn username, of skypenaam invullen en dan houdt het op.
Welke link gebruik jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:39 schreef Frishe het volgende:
Ik kan mijn username, of skypenaam invullen en dan houdt het op.
je vraagt er zelf om.. moet je maar sorry zeggen... je ging te lang doorquote:
sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je vraagt er zelf om.. moet je maar sorry zeggen... je ging te lang door
idd vorige link werk inmiddels niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De link word elke dag veranderd.. dus je hoeft hem niet te bewaren en niet door te geven aan anderen.. vandaag als koelkast uit bed is gedonderd veranderd hij waarschijnlijk weer
okequote:
sry moest ff, kon het niet latenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:41 schreef Ragboer het volgende:
Verzoekje
Aangevraagd door:
Viro
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Viro
test test
quote:Aangevraagd door:
Knetter
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Knetter
Kusje
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
merel kwam net slaperig naar beneden.. kijkt me aan.. vraagt : wat doe jij nou nog dan? ik kijk haar aan.. zegt ze : ooooh shaggy en radio onzin zeker... veel plezier ik ga verder slapen
was net door de huiskamer aan het dansen
neeee.. mijn huisgenootje heet ook merelquote:
ah okequote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeee.. mijn huisgenootje heet ook merel
waar luister jij op het moment naar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:51 schreef Frishe het volgende:
Heerlijke muziek ja.... Echt een verademing voor mijn oren.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:51 schreef Frishe het volgende:
Heerlijke muziek ja.... Echt een verademing voor mijn oren.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar luister jij op het moment naar?
oke. het zalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:53 schreef Frishe het volgende:
Heerlijk als ie in het Engels en Chinees gaat.
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 04:45 uur
01. 151 Knetterkrankjorum
02. 106 Viro
03. 105 Ragboer
04. 085 djkoelkast
05. 084 Huppelmuts
06. 075 utopie
07. 060 Frishe
08. 019 Zokunen
09. 017 Rockiejj
10. 013 Snuf.
11. 013 BBQSausage
12. 010 dragems
13. 010 Popje-popje
14. 009 Monopoly
15. 008 Nitrouz
16. 007 stevenmac26
17. 006 Ezechielk
18. 005 ViezeFreddiey
19. 005 Patje1987
20. 001 Dromenvangertje
Meer gepost in de afgelopen 2 dagen dan heel vorig jaarquote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 04-02-2011
01. 610 Ajacied422
02. 400 djkoelkast
03. 335 Knetterkrankjorum
04. 214 Snuf.
05. 211 Huppelmuts
06. 176 PiRANiA
07. 172 dragems
08. 161 Spouwerranger
09. 147 Viro
10. 146 Nitrouz
11. 132 ViezeFreddiey
12. 121 Patje1987
13. 100 Gelebadeend
14. 100 Monopoly
15. 099 SperzieboonToon
16. 094 Doppiepoetspoetter
17. 089 Ezechielk
18. 083 Ragboer
19. 080 JApieman
20. 078 Goudvis_
echt iets voor hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
we houden het even straat![]()
ragboer echt....
ik wacht ff tot er rukmuziek komt.. dan luister ik hemquote:
Beloven!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wacht ff tot er rukmuziek komt.. dan luister ik hem
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:56 schreef Frishe het volgende:
Ik sta er gewoon tussen als Radio ONZ newbie.
is goed.. ik beloof niet dat ik hem helemaal afluister... maar als er rukmuziek komt ga ik hem luisterenquote:
klopt.. doe maar nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:57 schreef Ragboer het volgende:
Ik kan wel hardcore aanvragen maar daar wordt niemand nu echt blij van.
ik wou dat jij nu draaide... wanneer ga jij weer draaien?quote:
jawelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:59 schreef Ragboer het volgende:
En vind je het goede muziek knetter?
Verzoekje
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
er stond bij summersoundsben drama met titels en artiesten... gok er gewoon op dat ik het leuk vind
morgen nacht weer, eerst ff kijken of er overdag ook ruimte isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou dat jij nu draaide... wanneer ga jij weer draaien?
?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:04 schreef Frishe het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even die van frishe luisteren
Dankjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:05 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Ragboer jij bent een baas door alleen maar dit nummer aan te vragen
Baas dat je bentquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Ragboer
Bericht van Ragboer
Als we toch op die tour gaan...
Ga ik sowieso doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:09 schreef Viro het volgende:
Ragboer als je dit soort nummer goed vind moet je zeker luisteren naar mij wanneer ik mijn reggae/dancehall set ga draaien
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:08 schreef Frishe het volgende:
[..]
Nog nooit voorbij zien komen op dit schitterende forum>?
Ragboer
Bericht van Ragboer
Frishe laten we het over sex hebben. buk jij of buk ik?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hij was leuk! en dat dialect
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:12 schreef Ragboer het volgende:
Beetje mijn naam gebruiken grappenmakers.
wat gehoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:12 schreef Ragboer het volgende:
Heb je wel Kevin Little gehoord Knetter?
sorry schat, kon het niet latenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:12 schreef Ragboer het volgende:
Heb je wel Kevin Little gehoord Knetter?
Toen was je zeker met dat joetjoeplinkje bezig?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen was je zeker met dat joetjoeplinkje bezig?
Ragboer
Bericht van Ragboer
Frishe laten we het over sex hebben. buk jij of buk ik?
quote:
quote:
jammer dat hij er niet op ingingquote:
De ontvanger kan het gelijk zien en beantwoordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:16 schreef Frishe het volgende:
Wat is het voordeel van die DM zooi ten opzichte van PM?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ragboer! is maar goed dat ik ze toen niet kon lezen
idd, was het nog grappiger geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer dat hij er niet op inging
weinig.. als ze normaal in je scherm opkomen dan kun je daarmee bezig en het topic in de gaten houden... maar dat werkt bij mij nog niet.. dus pm is voor mij nu hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:16 schreef Frishe het volgende:
Wat is het voordeel van die DM zooi ten opzichte van PM?
Ik bekijk mijn dm geschiedenis... kon 2 weken ofzo geen dm's lezen.. en zie heel wat over mijn buurman erin staanquote:
bij mij niet.. ik moet via die link kijken.. krijg ook geen bericht dat ik dm of pm hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:17 schreef Viro het volgende:
[..]
De ontvanger kan het gelijk zien en beantwoorden
Maar toen leefde die nog schat...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik bekijk mijn dm geschiedenis... kon 2 weken ofzo geen dm's lezen.. en zie heel wat over mijn buurman erin staan
raar, misschien staat er iets niet goed bij je instellingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij niet.. ik moet via die link kijken.. krijg ook geen bericht dat ik dm of pm heb
Klopt.. maar als ik dat toen gelezen had.. had je me flink de kast mee op gekregenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar toen leefde die nog schat...![]()
er is ook niemand die een oplossing weetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:19 schreef Viro het volgende:
[..]
raar, misschien staat er iets niet goed bij je instellingen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:22 schreef Viro het volgende:
kom terug van drinken pakken, hoor nummer en begin gelijk mee te zingen.
Mambo nr 5
Je hoorde net Kevin Lyttle nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
die boer heeft af en toe verzoekjens dat ik denk.. zal het dan toch een geschikte vent zijn
sta niet echt verbaasd te kijken, zie sigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
die boer heeft af en toe verzoekjens dat ik denk.. zal het dan toch een geschikte vent zijn
gelijk zo boos...... ik moest die Frishe ook even luisteren.. en was dat wassenaar gedoetje op...quote:
Ik krijg een jambers gevoel! overdag... kut muziek.. maar snachts ontpopt hij zich tot iemand met goede oren en smaakquote:
omg, ik moet huilen van het lachenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:27 schreef Frishe het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niet op mijn werk kan luisteren!
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Ragboer
Bericht van Ragboer
Doekoes, money is de pocket allesssssss.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:43 schreef Ragboer het volgende:
Kut, ik wilde eigenlijk Viben aanvragen
ik heb al hun nummers op mijn pc staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:43 schreef Ragboer het volgende:
Kut, ik wilde eigenlijk Viben aanvragen
als ik erop kon dan was het een ander verhaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog nooit op onz radio zoveeeel muziek gehoord waar ik op kan dansen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb zin om zo maar iets uit die database te kiezen, iets dat ik niet ken
Ik moet even wachten, zit op het limiet nuquote:
Cquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
noem eens een letter van het alfabet
Doe jij P?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik moet even wachten, zit op het limiet nu
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik zie carlo en irene pittige tijden
Jantje zag eens pruimen hangen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga wat nederlands uitkiezen
Ik ben klaarwakker, heb van 7 tot 17 geslapen.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben klaarwakker, heb van 7 tot 17 geslapen.
maakt ons niet uit hoor, zolang het maar nummers zijn die wij hebben gekozenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zie een heel mooi liedje.. maar zal hem niet doen ... hou rekening met jullie![]()
* viro meld zichquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
ik heb nog niet geslapen.. en slaap de hele week al behoorlijk kort
nee die gaan jullie echt verschrikkelijk vinden...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:53 schreef Viro het volgende:
[..]
maakt ons niet uit hoor, zolang het maar nummers zijn die wij hebben gekozen
Ik heb al gekozen.. het is Nederlandstaligquote:
Aangevraagd door:
knetter
Bericht van knetter
Ik vind jullie lievvv
quote:
aaaaaaaaaawquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:55 schreef Viro het volgende:
[..]
k ga straks sizzla met thank you mama opzetten en flink huilen
je hebt iets gekozen wat je niet kent ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:57 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb het ingevuld, maar daarvoor komen er nog 2 van mij.
quote:
Viro
Bericht van Viro
om knetter weer eens bezig te houden
doet gewoonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:00 schreef Ragboer het volgende:
Rechts hoor ik niks, hebben jullie dat ook?
ik hoor het van links en rechts uit mijn headset komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:00 schreef Ragboer het volgende:
Rechts hoor ik niks, hebben jullie dat ook?
haha je hoeft echt niet speciaal voor mij aan te vragen hoorquote:
ik ook niet.. staan nog genoeg klaar tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga nu geen verzoekjes meer invullen.
hmm vind beetje een zeiknrquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Ragboer
Bericht van Ragboer
Goed hé?!
Ik vond deze vroeger baasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm vind beetje een zeiknr
ik vind alles leuk, dat is geen probleem voor mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha je hoeft echt niet speciaal voor mij aan te vragen hoorvermaak me sowieso best... je moet vragen wat je zelf leuk vind
hoe oud was jij ook alweer?quote:
22 (1988)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe oud was jij ook alweer?
De helft van de komende spierpijn heb ik dan aan jou te dankenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:05 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vind alles leuk, dat is geen probleem voor mij
ojaquote:
Jij dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oja
zal t nu proberen te onthouden
dat is kutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:08 schreef Ragboer het volgende:
Het is mijn koptelefoon die kapot is...
Aan één kant dan, ik kan nog wel luisteren.quote:
Ben toch ouder dan jullie!quote:
ik heb een nichtje, die is 10 maanden, ze liep al toen ze 8,5 maand oud was. Mama, papa, naam van dr zus en mij naam kan ze al uitsprekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben toch ouder dan jullie!
ik liep al toen jullie nog in de luiers zaten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb een nichtje, die is 10 maanden, ze liep al toen ze 8,5 maand oud was. Mama, papa, naam van dr zus en mij naam kan ze al uitspreken
de c was nederlandstalig hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:11 schreef Ragboer het volgende:
Heb je dit aangevraagd met de C? Of heb je er twee met de C aangevraagd?
later, ik spreek je van de week wel op xbl ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:12 schreef Frishe het volgende:
Sorry.... Ik ga huiswaarts! Later mensen!
Doe voorzichtig.. wel thuisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:12 schreef Frishe het volgende:
Sorry.... Ik ga huiswaarts! Later mensen!
denk het ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:13 schreef Ragboer het volgende:
9 luisteraars nu, volgens mij zijn er 6 mensen die gewoon slapen maar hun computer aan hebben laten staan.
Daar kon je wel eens helemaal gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:13 schreef Ragboer het volgende:
9 luisteraars nu, volgens mij zijn er 6 mensen die gewoon slapen maar hun computer aan hebben laten staan.
Nou... ahum... Ik zou dit niet zelf kiezenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:16 schreef Viro het volgende:
ik zet ff de laptop bij mijn broertje in de kamer, zal hij leuk vinden
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:21 schreef Viro het volgende:
ik heb al 1097 keer gepost in dit reeks, meer gepost in 1 maand bij elkaar dan de afgelopen 2 jaar
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Ja waar is de liefde?
niet goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
Ik ben pas op fok sinds 26 december... net 3 weken ofzo bij deze reeks... vanaf topic 112... en heb er : 7.948![]()
![]()
best kansloos eigenlijk... en ik ben nog een newby ook.. en een noob...quote:
Stiekem heb jij gewoon geen leven...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
best kansloos eigenlijk... en ik ben nog een newby ook.. en een noob...
eigenlijk ben ik helemaal kansloos.. scheelt dat ik zo'n verpletterende persoonlijkheid heb
Klopt.. stiekem leef ik voor fok....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem heb jij gewoon geen leven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja als het goed is welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast komt straks zijn bed ook uit rollen ofnie
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt.. stiekem leef ik voor fok....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was voor onz radio niet zo actief, heb je geluk dat ik dat nu wel ben
oh en sry![]()
Aangevraagd door:
Viro
Bericht van Viro
omdat het gewoon kan
sry? wrom?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel
[..]
was voor onz radio niet zo actief, heb je geluk dat ik dat nu wel ben
oh en sry![]()
mijn gemiddelde is ziekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:29 schreef Ragboer het volgende:
Ben van een gemiddelde van 1 per dag naar 13 per dag gegaan.
ik van 1 naar 4quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:29 schreef Ragboer het volgende:
Ben van een gemiddelde van 1 per dag naar 13 per dag gegaan.
198quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn gemiddelde is ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |