tot straks manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Tot morgen liefjes
Waarom? Niet doen hoorquote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem je nou bewust de leeftijden van pgr en gf?
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij maakt veel grapjes zonder pi![]()
I seequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben best fysiek ingesteld, dat geef ik gerust toe. Dus ja, uiterlijk telt best enigszins voor mij mee. En ja, ik scharrel wel eens. Maar dat gebeurd enkel als de dame dat ook wil en als het echt duidelijk is voor beiden dat dat ook het enige is wat we willen. Als één van de twee met andere gedachtes / gevoelens erin zou stappen zou ik mij daar heel rot over voelen.
Nee nee nee, gooi het er uitquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:33 schreef Koen66 het volgende:
meeste mannen mensen zijn toch wel fysiek ingesteld?
Stiekem wil jij echt wel zo'n makke lam als vrouw die je eten kookt en voor je zorgtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dit natuurlijk.![]()
Zoals de SGP-opmerkingen, ik denk niet dat die denkbeelden vallen te verenigingen met zoals ik mijzelf net heb omschreven.
ik absoluut nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:33 schreef Koen66 het volgende:
meeste mannen zijn toch wel fysiek ingesteld?
Hoezo?quote:
weet ikquote:
Nee, niet bepaald neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dit natuurlijk.![]()
Zoals de SGP-opmerkingen, ik denk niet dat die denkbeelden vallen te verenigingen met zoals ik mijzelf net heb omschreven.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Denk aan je fijne dag
Truste strax whis, knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |