Dat is eerlijk van jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan helemaal voor iemands uiterlijk vallen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik dacht dat een mooie snor het voor je deed.
*gaat maar zijn beginnende snor afscheren*
Ik ben heel erg als het op uiterlijk aankomt. Dan dwing ik mijzelf om diegene leuk te vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan doet ze d'r mond open en komt er alleen zinloos ge bla bla uit
dan is het wel leuk voor de sex maar verder wil je daar niks mee hoor
Wat is er gebeurd met je Nietzsche snor adoratie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is eerlijk van je
[..]Dankje
Ik houd van geschoren mannen
Heb je borsthaar?
Daar houd ik dan wel weer van
![]()
Ik speel alles wat snaren en toetsen heeft maar viool is zo mooiquote:
Ja, ik kan ook mensen mooi vinden die ik niet ken, maar dat vind ik wel wat anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan helemaal voor iemands uiterlijk vallen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je Nietzsche snor adoratie?En wat een persoonlijke vraag, ja, ik heb borsthaar.
Ja, ik snap ook wel wat jullie bedoelen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook mensen mooi vinden die ik niet ken, maar dat vind ik wel wat anders.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent dan ook een hele mooie vrouw
*knuff*quote:
klopt, ik kan best op iemands uiterlijk vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:43 schreef Stuart het volgende:
Uiterlijk is toch het eerste dat je ziet natuurlijk. Ik kan iemand helemaal te gek vinden zonder ooit een woord te hebben gewisseld
Bij mij gaat dat niet zo snel wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik kan best op iemands uiterlijk vallen
maar dat kan binnen 1 minuut weg zijn als ik ermee gesproken heb
Dank, maar serieus.. Soryquote:
dan zou het in mijn geval meer denkem met m'n p*k zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat niet zo snel weg
Morgen is de eerste knuffel gratis (en alle opvolgenden ookquote:
Gewoon vragen of ze de wet van Archimedes kunnen uitleggen. Dan weet je of je goed gezelschap hebt of niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik kan best op iemands uiterlijk vallen
maar dat kan binnen 1 minuut weg zijn als ik ermee gesproken heb
Oeh, jeujquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen is de eerste knuffel gratis (en alle opvolgenden ook)
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk tot op hedenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zou het in mijn geval meer denkem met m'n p*k zijn
kan bij jou heel anders zijn however
quote:
ik kan dat niet eens meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zou het in mijn geval meer denkem met m'n p*k zijn
kan bij jou heel anders zijn however
Eureka!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze de wet van Archimedes kunnen uitleggen. Dan weet je of je goed gezelschap hebt of niet.
Jij bent goed gezelschap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |