Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, als het gaat om blond en dikke tieten misschien, maar ik vind ook uitstraling onder fysiek vallen, en daar gaat het mij om
quote:
Dankjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste lieverd en veelplezier morgen!!![]()
![]()
![]()
Slaap lekker mevrouw.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapenIk val om en anders lig ik morgen zelf vet vroeg te pitten
![]()
Slaap lekker Liebchenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ja, dat is het ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus, ik vind dat schoonheid echt iets persoonlijks is
Dankjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
truste en als ik je niet meer spreek veel plezier morgen
het is zo'n fantastisch lied om te spelen, m'n ouders zijn helemaal fan van mequote:
Tot straks lieverdjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Lekker slapen en tot morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Liebchen!
Bis morgen![]()
![]()
![]()
*knuff*
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook.
En ik kan iemand pas echt mooi vinden als ze dat in hun koppie en hun hart ook zijn
QFTquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook.
En ik kan iemand pas echt mooi vinden als ze dat in hun koppie en hun hart ook zijn
Ik niet. Ik kan helemaal voor iemands uiterlijk vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook.
Ik dacht dat een mooie snor het voor je deed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen en tot morgen
[..]
Ik ook
wat speel je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is zo'n fantastisch lied om te spelen, m'n ouders zijn helemaal fan van me
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is zo'n fantastisch lied om te spelen, m'n ouders zijn helemaal fan van me
Je bent dan ook een hele mooie vrouwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook.
en dan doet ze d'r mond open en komt er alleen zinloos ge bla bla uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan helemaal voor iemands uiterlijk vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |