Je hebt me door.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem wil jij echt wel zo'n makke lam als vrouw die je eten kookt en voor je zorgtGeen eigen mening, is lekker makkelijk
Geef maar toe, huh!
nja, als het gaat om blond en dikke tieten misschien, maar ik vind ook uitstraling onder fysiek vallen, en daar gaat het mij omquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ikmaar mannen hebben die naam nu eenmaal meer he
Tsja, mensenkennisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hebt me door.![]()
![]()
![]()
Ik ga nooit meer met je bellen, je komt veels te snel achter mijn ware persoonlijkheid.
uitstraling is een randgevalletje, hoort wel bij je appearance, dus fysiek inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, als het gaat om blond en dikke tieten misschien, maar ik vind ook uitstraling onder fysiek vallen, en daar gaat het mij om
Dat dus, ik vind dat schoonheid echt iets persoonlijks isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, als het gaat om blond en dikke tieten misschien, maar ik vind ook uitstraling onder fysiek vallen, en daar gaat het mij om
donker en dikke tieten mag ook hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus, ik vind dat schoonheid echt iets persoonlijks is
a b s o l u u tquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus, ik vind dat schoonheid echt iets persoonlijks is
Goed vasthouden danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lichtkoepel kraakt door de storm
Zulke vrienden heb ik ook nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
...
Ik zit hier te oefenen op Fields of Gold, van Sting,
komt ineens een vriendin binnen,
zegt: pak je jas en kom mee, we gaan feesten,
een half uur later zit ik aan de andere kant van de stad op een feest.
te fokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
...
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapenIk val om en anders lig ik morgen zelf vet vroeg te pitten
![]()
Fields of Goldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
...
neeeeeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Sweet dreams ijkequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
wou het even melden, ben over een paar uur weer terug, of eerder, als m'n moeheid mogelijk terugslaat.quote:
JAAAAAAAAAAquote:
Dankje darlingquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wou het even melden, ben over een paar uur weer terug, of eerder, als m'n moeheid mogelijk terugslaat.
Truste lieverd en veelplezier morgen!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |