Ach,die komt vanzelf wel weer terug. Die is er vandoor met die slet van een sneeuwwitjequote:
Ik ook niet, maar besteed wel veel aandacht aan onderhoud enzo..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het er zelden over, kan oa yuki beamen
RAUS!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Yuki het volgende:
Ik kom niet op datingsites.
Moet ik nu weg hier?
Rot opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Yuki het volgende:
Moet ik nu weg hier?
Welke auto zou je kiezen als geld geen bezwaar was?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Yuki het volgende:
Moet ik nu weg hier?
Zou wel een oude mustang willenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een oude amerikaan ofzo, of een mooie oude bmw
Nee, want dit is niet het DSE topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef Yuki het volgende:
Moet ik nu weg hier?
Honda accord station, gewoon lekker burgelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke auto zou je kiezen als geld geen bezwaar was?
Hmm, cadillac, mustang ofzo.. vind zoveel mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat versta je onder een oude amerikaan? Zo'n Musclecar a la Dodge Charger, Mustang and the likes?
quote:
veel plezierquote:
Ik heb ook nog wel een lijst van die oude amerikanen die ik nog eens zou willen bezitten, alleen is geld helaas wel een bezwaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, cadillac, mustang ofzo.. vind zoveel mooi
Wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, cadillac, mustang ofzo.. vind zoveel mooi
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een treurnis! Auto's > vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |