Met jou altijd tochquote:
Evie had een verjaardag... de stomme, we zouden maar huel even hebben... ik kan der niet in 5 min. klaar likken hoor, wil der iets meer tijd voor hebben.quote:
Evie heeft een gebruiksaanwijzing en tegen mij zei ze niet te gaan drinken omdat jij had afgezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Evie had een verjaardag... de stomme, we zouden maar huel even hebben... ik kan der niet in 5 min. klaar likken hoor, wil der iets meer tijd voor hebben.
jaaah, die gebruiksaanwijzing snap ik nog niet helemaal, moet ik nog op oefenenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie heeft een gebruiksaanwijzing en tegen mij zei ze niet te gaan drinken omdat jij had afgezegd
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dusquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dus
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dus
Ach, er zijn ook mannen die met knuffel slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapen
En voor die zonder knuffel slapen ook toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapen
Jij? Ik zelf niet, maar als er iemand bij me in bed slaap, heb ik wel altijd de neiging die vast te pakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mannen die met knuffel slapen
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij? Ik zelf niet, maar als er iemand bij me in bed slaap, heb ik wel altijd de neiging die vast te pakkenAnders hou ik mn kussen vast
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdt
Coolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdt
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ik gaan echt zo hard seks hebben
Nee hoor, ik ben tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zit ik de hele tijd met Abel in mijn hoofd
is best een leuk liedje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zit ik de hele tijd met Abel in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopen
Ik vind het accent zo schattigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is best een leuk liedje.
Maar niet als hij blijft hangen
van die bergschoenen onder een korte broek met hoog opgetrokken witte sportsokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sexy ook, op wandelschoenen.
je moet in je boxer rondlopen, dan praat ze er dagen later nog overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet in je boxer rondlopen, dan praat ze er dagen later nog over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |