quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, nu echt slapen, anders kom ik slaap te kort
Truste Peu![]()
Truste MissB![]()
Truste de rest
Wie zegt dat ik die van jou wilquote:
Ja ik weet wel hoe ik een ossenhaas moet bereiden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t begint bij de slager, koop daar de beste die die heeft. Vervolgens licht marineren met peper en op hoog vuur aanbakken voor 1 min per kant. Daarna 2-4 min per kant afbakken op laag vuur. Afhankelijk van hoe rood die moet worden en dik die is
Trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Truste Peu![]()
Truste MissB![]()
Truste de rest
Marineren met peper? Oh en beter is aanbakken en dan even in de oven en daarna even in aluminiumfolie laten staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t begint bij de slager, koop daar de beste die die heeft. Vervolgens licht marineren met peper en op hoog vuur aanbakken voor 1 min per kant. Daarna 2-4 min per kant afbakken op laag vuur. Afhankelijk van hoe rood die moet worden en dik die is
Te mooi om waar te zijn dat je een vrouw zou zijn.. ik ben een man. Misschien maar even profiel aanpassenquote:foto's mogen in mn pm box
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die van jou wilzie sig enzo
plus dat jij niet in de buurt bent
trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Truste Peu![]()
Truste MissB![]()
Truste de rest
Kan ik niet gewoon iets van de Mac meebrengen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Marineren met peper? Oh en beter is aanbakken en dan even in de oven en daarna even in aluminiumfolie laten staan.
quote:
Niet als je me 's nachts wakker wilt maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon iets van de Mac meebrengen?
iets met droog staan enzoquote:
Het gaat toch om het gebaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als je me 's nachts wakker wilt maken.
En voor wat anders?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als je me 's nachts wakker wilt maken.
quote:
Dat ligt er aan, wie het is.quote:
ik denk dat je dan beter down-under kan gaanquote:
Da's nu de zoveelste keerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met jouW slaapritme ben je waarschijnlijk toch al wakker
Maar bij de juiste persoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |