Je hebt gelijk, bedankt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Je schrijft strafrechtadvocaat aan elkaar.
Weet je dat ook weer.
Je dient eerst rechten te hebben afgerond (op WO-niveau); dat is inc. master. Daarna toegang tot de advocatenopleiding.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En die advocatenopleiding he, je bedoelt daar toch niet stiekem gewoon rechten mee he?
Dus als een date tegen jou zegt dat hij/zij strafrecht advocaat wilt worden, dan is het voor jou over?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef RemcoDelft het volgende:
http://brainden.com/lawyer-jokes.htm
Dit heeft een reden...
Wat een lelijke taal is dit toch geworden..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Je schrijft strafrechtadvocaat aan elkaar.
Weet je dat ook weer.
Wat je doet is grotendeels wie je bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef floorjeno het volgende:
Het zou mij niet uitmaken,
het gaat mij niet om wat je doet maar om wie je bent.
Dat is hoe ik er naar kijk
Groetjes Floorjeno
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat je doet is grotendeels wie je bent
"It's not who I am underneath, but what I do that defines me"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat je doet is grotendeels wie je bent
Niemand verplicht je hem te spreken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een lelijke taal is dit toch geworden..
Tsunade die advocaat wil wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:38 schreef Tsunade het volgende:
Apart dat ze er meteen een oordeel over heeftdan zou het van MIJ al niet meer hoeven. En dat ze niet verder komt dan 'criminelen verdedigen' wat een standaard opmerking.
Heb zelf hetzelfde toekomstplan trouwens
In mn vrije tijd jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Tsunade die advocaat wil worden
Tsunade beukt toch ninjas hard enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |