Ik heb er een account jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, dat ookjij zit ook op paiq?
Geen, ik ben alleen aan paiq begonnen omdat het geen echte datingsite is, daar hoef je het iig niet voor te gebruiken als je het niet wilt. Dr loopt trouwens wel een hoop triest volk rond, maar dat is op de rest van de wereld ook zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
Welke datingsite zitten jullie nog meer?
Ik doe niet aan sexy jurkjes, weet je wel hoe freaking koud het buiten is?? Ik heb zwarte laarzen aan met een zwarte legging, spijkerrokje en een zwarte hemdje met kort vestje erboven. Hatseflats!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dan niet hé, anders had je gewoon een sexy jurkje aan kunnen doen in plaats van als een non alles bedekken![]()
ik zie dat het ondertussen ook echt groot is. Toen het begon kreeg je elke keer dezelfde weer voor jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er een account ja
Vind het concept op zich wel leuk. Dat chatten gaat wat natuurlijker, dan van die voorprogrammeerde berichtjes sturen en ontvangen.
Jammerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sexy jurkjes, weet je wel hoe freaking koud het buiten is?? Ik heb zwarte laarzen aan met een zwarte legging, spijkerrokje en een zwarte hemdje met kort vestje erboven. Hatseflats!
Ik sprak op m'n werk een nieuwe collega en die had het erover dat ze een eigen dating site had.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie dat het ondertussen ook echt groot is. Toen het begon kreeg je elke keer dezelfde weer voor je
De meesten relaties onstaan via werk/sport en dat soort dingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen, ik ben alleen aan paiq begonnen omdat het geen echte datingsite is, daar hoef je het iig niet voor te gebruiken als je het niet wilt. Dr loopt trouwens wel een hoop triest volk rond, maar dat is op de rest van de wereld ook zo.
Jammer?! Ziek in je hoofd ben je. Ik zie er prima uit, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer![]()
Koud, koud, gewoon denken dat je op een warm strand staat! Het is ook gewoon boven 0 dus valt allemaal wel mee
Omdat jij daadwerkelijk datequote:
Ik ken mijn exman via internet en hij kent zijn nieuwe vriendin via lexaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meesten relaties onstaan via werk/sport en dat soort dingen
Damn, I'm screwedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meesten relaties onstaan via werk/sport en dat soort dingen
Jammer van dat jurkje he!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jammer?! Ziek in je hoofd ben je. Ik zie er prima uit, al zeg ik het zelf
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik sprak op m'n werk een nieuwe collega en die had het erover dat ze een eigen dating site had.
Op basis van Feng ShuiAan de hand van je sterrenbeeld, wordt je daar in een bepaald profiel ingedeeld
Ach ja, voor ieder wat wils
quote:
cat & pig ladyquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook best wel het principe achter een datingsite
Jurkjes staan mij niet ben ik bang. Te tuttig. En foto's kun je natuurlijk mooi op je buik schruivenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer van dat jurkje he!![]()
Dat vraagt om fotos natuurlijk
Mijn zusje haar verloofde uit de kerk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken mijn exman via internet en hij kent zijn nieuwe vriendin via lexa
Me tooquote:
Wie er nu daten met iemand zoals mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook best wel het principe achter een datingsite
quote:
En de term exman laat geen belletjes rinkelen??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken mijn exman via internet en hij kent zijn nieuwe vriendin via lexa
Meh, heb ik het toch maar mooi 10 jaar mee uitgehouden, dus zo onsuccesvol vond ik het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
En de term exman laat geen belletjes rinkelen??
Weet je, ik help je wel op afstandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eindig echt in een krakkemikkig huisje in het bos, met 15 (?) varkentjes die alle nare exen oppeuzelen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eindig echt in een krakkemikkig huisje in het met bos, met 15 (?) varkentjes die alle nare exen oppeuzelen
Dan hoop ik dat je nooit mijn ex wordt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eindig echt in een krakkemikkig huisje in het bos, met 15 (?) varkentjes die alle nare exen oppeuzelen
Als je van die evil gedachten blijft houden wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, misschien kom je zo iemand nog een keertje tegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
lang leve facebookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jurkjes staan mij niet ben ik bang. Te tuttig. En foto's kun je natuurlijk mooi op je buik schruiven
quote:
Ciaoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Lieverds, ik ben er weer vantussen. De kroeg roept!
Sorry dat ik het zeg hoor,maar het lijkt mij dat je iemand zoekt om oud mee te worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meh, heb ik het toch maar mooi 10 jaar mee uitgehouden, dus zo onsuccesvol vond ik het niet
Doe de kroeg de groetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Enjoyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Beetje afwisseling is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jurkjes staan mij niet ben ik bang. Te tuttig. En foto's kun je natuurlijk mooi op je buik schruiven
Sow, dat is vanaf vrij jong geweest danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meh, heb ik het toch maar mooi 10 jaar mee uitgehouden, dus zo onsuccesvol vond ik het niet
en toch heb ik foto's van jequote:
Dat was ook niet de insteek he lekker ding. Maar we zijn gewoon uit elkaar gegroeid, shit happens. De persoon die je bent als je 17 bent is niet echt meer vergelijkbaar met 27... Dusss... Ach jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor,maar het lijkt mij dat je iemand zoekt om oud mee te worden.
Niet om het na 10 jaar voor gezien te houden toch
Of zo eentjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, misschien kom je zo iemand nog een keertje tegen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |