Ik lust geen koffiequote:
Ik hou wel van een kopje thee ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Wel een theeleut zeker?
Pas maar op straks komt er ook een monster langslopen net zoals in cloverfieldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
phoe, wat een stormnu voel ik de flat wel heen en weer gaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op straks komt er ook een monster langslopen net zoals in cloverfield
Theequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou wel van een kopje thee ja.
Psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken cloverfield niet. maar ik ben t gewend dat die bij stormen heen en weer gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op straks komt er ook een monster langslopen net zoals in cloverfield
*brits accent*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou wel van een kopje thee ja.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
PsstJe moet me wel hebben he vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Oh, shut up!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef STING het volgende:
[..]
*brits accent*
Oh really. Well, I think it's totally fabulous you like a cup of tea, my dear
absolutely fabulous past beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef STING het volgende:
[..]
*brits accent*
Oh really. Well, I think it's totally fabulous you like a cup of tea, my dear
quote:
Uhu, doe er eens wat mee!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben he vandaag
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Zien jullie me nou als een Patsy?
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Kweetnie, lijkt ze een beetje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Neehee, als een..Laura. Zuchtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Lauquote:
quote:
quote:wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
>>Voor een langere periode vrijwilligerswerk doen in het buitenland
wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord![]()
quote:
Vreetzakquote:
Ik moet mijn standaard vraag nodig eens aanpassen, misschien helpt datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord
[..]
slaat dequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
[..]
het antwoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
slaat deop mijn vraag of mijn antwoord?
Veel origineler als ze zou zeggen dat ze graag een keer door 18 negers compleet uit elkaar getrokken wil worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord
[..]
Ik heb nieteens alle koekjes en chips op vandaag! Al ben ik morgen wel m'n koekjes kwijt want dan heeft m'n broertje ze gevondenquote:
Ik heb niet eens koekjes en chips op vandaag!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nieteens alle koekjes en chips op vandaag! Al ben ik morgen wel m'n koekjes kwijt want dan heeft m'n broertje ze gevonden
In jouw geval weet ik niet of het nou een goed of een slecht iets is...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens koekjes en chips op vandaag!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb honger, dadelijk maar eens een noodlesoepje makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieder z'n ding tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel origineler als ze zou zeggen dat ze graag een keer door 18 negers compleet uit elkaar getrokken wil worden.
Maar ja dat schept meteen weer zo'n raar beeld
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb honger, dadelijk maar eens een noodlesoepje maken
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal levenquote:
Goed natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In jouw geval weet ik niet of het nou een goed of een slecht iets is...
Ik ben een grote jongen in de groeiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Honger? Je hebt een shoarmaschotel op chubby
Oeh die lijkt op iets wat ik nog eens wil doen, roadtrip makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal leven
ik doe dan niet op die icebreaker dingen, want daar staat niks bij mij, dat vind ik zo sneuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet mijn standaard vraag nodig eens aanpassen, misschien helpt dat
Mijn vraag is iets over auto's.. En ik heb al de meeste rare antwoorden voorbij zien komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal leven
Je kent me slechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan alles toch gisteren op gegeten hebben dat je vandaag niks meer over had
Dat wil ik met een maat van me ooit nog eens gaan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen in de groei
Die doe ik ook niet, nee..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doe dan niet op die icebreaker dingen, want daar staat niks bij mij, dat vind ik zo sneu
quote:wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
Wat over auto's dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag is iets over auto's.. En ik heb al de meeste rare antwoorden voorbij zien komen
toen ik t typte dacht ik nog, zoiets zie ik jou ook wel doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh die lijkt op iets wat ik nog eens wil doen, roadtrip maken
Neuh, doe mij maar een autoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toen ik t typte dacht ik nog, zoiets zie ik jou ook wel doenook nog wel op de motor misschien
Nee!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
En dan hebben we natuurlijk ook nog Lyndsy Fonseca
De kans is kleinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee ik doe ook maar een gok! Maar het zou zomaar eens kunnen
Mijn vraag gaat over welke de persoon wil hebben, mocht geld geen rol spelen.. Dan zie je dingen als Smartjes voorbij komen, Golfjes, Opel Manta en dat soort dingen..quote:
waarom ken ik haar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat over welke de persoon wil hebben, mocht geld geen rol spelen.. Dan zie je dingen als Smartjes voorbij komen, Golfjes, Opel Manta en dat soort dingen..
aha, is dat die dochter in HIMYM? Daar ziet ze er minder leuk uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ze speelt in het voorstukje van veel HIMYM afleveringen en ze speelt in de nieuwe Nikita
En dan raar vinden dat je single bent? Die vraag is zo spannend als het breiwerk van mijn grootmoeders vader! En die breide met twee stompen na de Boerenoorlog!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat over welke de persoon wil hebben, mocht geld geen rol spelen.. Dan zie je dingen als Smartjes voorbij komen, Golfjes, Opel Manta en dat soort dingen..
Vertel eens, jij hebt vast smaak, wat zou jouw keus zijn?quote:
Je UIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat van die motor had ik eigenlijk ook wel verwacht...
Das die slet uit Desperate Housewives toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
Tjah, ik heb niets met vrouwen die weinig tot niets met auto's hebben.. Sue me.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan raar vinden dat je single bent? Die vraag is zo spannend als het breiwerk van mijn grootmoeders vader! En die breide met twee stompen na de Boerenoorlog!
Jah, daar is ze ook nog maar 15 of 16 ofzo (2003).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aha, is dat die dochter in HIMYM? Daar ziet ze er minder leuk uit
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ja!
Vertel es, wie vind jij nou mooi dan? Van de vrouwelijke beroemedheden that is
why? Ik heb veel met auto's, maar als een vrouw er niks mee heeft, is dat geen probleem. Dr zijn altijd andere dingen waarop je wel kan matchen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik heb niets met vrouwen die weinig tot niets met auto's hebben.. Sue me.
IMDB zegt zo te zien van welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
Das die slet uit Desperate Housewives toch?
In 2010 speelt ze ook nog in HIMYMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, daar is ze ook nog maar 15 of 16 ofzo (2003).
Een oude amerikaan ofzo, of een mooie oude bmwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vertel eens, jij hebt vast smaak, wat zou jouw keus zijn?
Jij gaat je na een tijdje niet ergeren aan opmerkingen als "Weer die auto?"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
why? Ik heb veel met auto's, maar als een vrouw er niks mee heeft, is dat geen probleem. Dr zijn altijd andere dingen waarop je wel kan matchen.
Ben ook een autogek, maar eventuele partner hoeft dat niet te zijn hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik heb niets met vrouwen die weinig tot niets met auto's hebben.. Sue me.
2500CSquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een oude amerikaan ofzo, of een mooie oude bmw
Beter dan dat tutje waar jij mee aan kwam hequote:
Nee, want ik heb het er zelden over, kan oa yuki beamenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat je na een tijdje niet ergeren aan opmerkingen als "Weer die auto?"
nicequote:
Je weet ze wel te vangen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat je na een tijdje niet ergeren aan opmerkingen als "Weer die auto?"
Oh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het er zelden over, kan oa yuki beamen
Echt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef STING het volgende:
[..]
Maar al die 2030 scenes zijn opgenomen in 2003
Wat versta je onder een oude amerikaan? Zo'n Musclecar a la Dodge Charger, Mustang and the likes?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een oude amerikaan ofzo, of een mooie oude bmw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |