Oeh die lijkt op iets wat ik nog eens wil doen, roadtrip makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal leven
ik doe dan niet op die icebreaker dingen, want daar staat niks bij mij, dat vind ik zo sneuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet mijn standaard vraag nodig eens aanpassen, misschien helpt dat
Mijn vraag is iets over auto's.. En ik heb al de meeste rare antwoorden voorbij zien komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal leven
Je kent me slechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan alles toch gisteren op gegeten hebben dat je vandaag niks meer over had
Dat wil ik met een maat van me ooit nog eens gaan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen in de groei
Die doe ik ook niet, nee..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doe dan niet op die icebreaker dingen, want daar staat niks bij mij, dat vind ik zo sneu
quote:wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
>>Voor een langere periode vrijwilligerswerk doen in het buitenland
Wat over auto's dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag is iets over auto's.. En ik heb al de meeste rare antwoorden voorbij zien komen
toen ik t typte dacht ik nog, zoiets zie ik jou ook wel doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh die lijkt op iets wat ik nog eens wil doen, roadtrip maken
Neuh, doe mij maar een autoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toen ik t typte dacht ik nog, zoiets zie ik jou ook wel doenook nog wel op de motor misschien
Nee!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
En dan hebben we natuurlijk ook nog Lyndsy Fonseca
De kans is kleinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee ik doe ook maar een gok! Maar het zou zomaar eens kunnen
Mijn vraag gaat over welke de persoon wil hebben, mocht geld geen rol spelen.. Dan zie je dingen als Smartjes voorbij komen, Golfjes, Opel Manta en dat soort dingen..quote:
waarom ken ik haar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef STING het volgende:
En dan hebben we natuurlijk ook nog Lyndsy Fonseca
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat over welke de persoon wil hebben, mocht geld geen rol spelen.. Dan zie je dingen als Smartjes voorbij komen, Golfjes, Opel Manta en dat soort dingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |