Kweetnie, lijkt ze een beetje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Zien jullie me nou als een Patsy?
Neehee, als een..Laura. Zuchtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Zien jullie me nou als een Patsy?
Lauquote:
quote:
quote:wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
>>Voor een langere periode vrijwilligerswerk doen in het buitenland
wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord![]()
quote:
Vreetzakquote:
Ik moet mijn standaard vraag nodig eens aanpassen, misschien helpt datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord
[..]
slaat dequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat wil je altijd nog een keer doen, maar heb je nog niet gedaan?
>>Voor een langere periode vrijwilligerswerk doen in het buitenland
[..]
het antwoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
slaat deop mijn vraag of mijn antwoord?
Veel origineler als ze zou zeggen dat ze graag een keer door 18 negers compleet uit elkaar getrokken wil worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Mijn standaard vraag in paiq en dit is echt een standaard antwoord
[..]
Ik heb nieteens alle koekjes en chips op vandaag! Al ben ik morgen wel m'n koekjes kwijt want dan heeft m'n broertje ze gevondenquote:
Ik heb niet eens koekjes en chips op vandaag!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nieteens alle koekjes en chips op vandaag! Al ben ik morgen wel m'n koekjes kwijt want dan heeft m'n broertje ze gevonden
In jouw geval weet ik niet of het nou een goed of een slecht iets is...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens koekjes en chips op vandaag!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb honger, dadelijk maar eens een noodlesoepje makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieder z'n ding tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel origineler als ze zou zeggen dat ze graag een keer door 18 negers compleet uit elkaar getrokken wil worden.
Maar ja dat schept meteen weer zo'n raar beeld
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb honger, dadelijk maar eens een noodlesoepje maken
Ja, best wel. Die hiervoor had een leuker antwoord (namelijk: met de motor de Route 66 rijden), maar zij was lelijk en had geen sociaal levenquote:
Goed natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In jouw geval weet ik niet of het nou een goed of een slecht iets is...
Ik ben een grote jongen in de groeiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Honger? Je hebt een shoarmaschotel op chubby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |