Je bedoelt mn borsten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sinds de eerste keer dat ik in je ogen keek
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Met haar ogen is niks mis mee, nee. Nou ja, figuurlijk dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
En ook jij bedoelt mijn borsten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met haar ogen is niks mis mee, nee. Nou ja, figuurlijk dan.
ah, je bent bekend met Air z'n sig, zie ik?quote:
Doe nou gewoon even mee zeg.. funspoilerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik had het over vrouwen in het algemeen
kijksequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef vencodark het volgende:
En toen kwam ik nog op het idee om de dvd op mijn ouders computer te testen. Daar doet ie het wel.![]()
* gaat kijken.
Wat voor kerels date jij eigenlijk dat je denkt dat het tonen van 1 centimeter decolleté gelijk is aan het pontificaal showen van je tieten?quote:
Nee, die snapte ik eigenlijk nooit tot nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ah, je bent bekend met Air z'n sig, zie ik?
That's mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon even mee zeg.. funspoiler
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef vencodark het volgende:
En toen kwam ik nog op het idee om de dvd op mijn ouders computer te testen. Daar doet ie het wel.![]()
* gaat kijken.
Wat heeft dat met mijn dates te maken dan? Ik zie de link niet helemaal... maar dat kan omdat mn lens zo lastig doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor kerels date jij eigenlijk dat je denkt dat het tonen van 1 centimeter decolleté gelijk is aan het pontificaal showen van je tieten?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, die snapte ik eigenlijk nooit tot nu![]()
maar of het nou heel slim is om dat nu toe te geven...
Ik houd daar niet zo van, ik ben altijd bang dat er van alles naar beneden komtquote:
Ik vind het lekker knus. Net als regen en onweerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd daar niet zo van, ik ben altijd bang dat er van alles naar beneden komt
mn huisgenootje klaagt al de hele avond op Facebook dat de flat beweegt, k voel niksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, heb al een keer een halve boom moeten ontwijken, dus dan is de engheid er wel vanafquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je metquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het lekker knus. Net als regen en onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |