Daar heb ik hem niet vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet de enige lul die kan Googlen op 'tieten' en 'animated gif' en het eerste resultaat op FOK! te posten.
Ja, en ik mooi klikken want er stond geen waarschuwing bijquote:
waar blijft dat adres in m'n pm-box dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, zo vaak is joe niet in zo'n bui he
De spoiler an zich is een waarschuwing, sweetiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ik mooi klikken want er stond geen waarschuwing bij
Blij dat er verder niemand in de buurt was.
Er hard ook een tekst kunnen staan, dus ik vind van niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
De spoiler an zich is een waarschuwing, sweetie
Grijp je kans en rock his worldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, zo vaak is joe niet in zo'n bui he
Daar post jij niet zulke foto's.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waar blijft dat adres in m'n pm-box dan?
Mensen die spoilers misbruiken voor tekstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er hard ook een tekst kunnen staan, dus ik vind van niet...
Ohnee. Goed punt. Het was wel leuk geweest als je was gaan zoeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar post jij niet zulke foto's.Niet onder je eigen nick in ieder geval.
puber is toch pleitte?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ben morgen niet alleen he..
Mensen die te lame zijn om een waarschuwinkje te typenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen die spoilers misbruiken voor tekst
Ja ws wel. Maar niet de hele dag.quote:
*aandacht verlegt*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ben morgen niet alleen he..
JIJ!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
HALLOOOO!!! Ik kom ook mijn neus weer eens laten zien
Dat wordt dan vroeg opstaan, Joequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ws wel. Maar niet de hele dag.
Het was leuk geweest als ik ook daadwerkelijk wat had gevonden van je.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
Ohnee. Goed punt. Het was wel leuk geweest als je was gaan zoeken.
Ja daag, ik ga niet bij elke spoiler NSFW zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die te lame zijn om een waarschuwinkje te typen
Zo ineens is het een slettebakje hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |