Hoezo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja, het is waar, ik kan niet normaal sporten
Nee jij moet weer zo nodig achterlijk veel gamenquote:
ow, je had het toch niet over mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee jij moet weer zo nodig achterlijk veel gamenDus dan moet ik het maar met deze woest aantrekkelijk, breed geschouderde, verschikkelijk lekkere man doen
![]()
... als hij er is.. heet dat..
Qua conditie wel, maar er is niets mis met lekker een lekker gespierde manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
Sporten. Ik vind 15 km per dag fietsen naar mijn werk meer dan genoeg
Alles meer dan 5km doe/deed ik altijd met de autoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
Sporten. Ik vind 15 km per dag fietsen naar mijn werk meer dan genoeg
quote:
Bij gebrek aan jou moet hij maar voldoenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ow, je had het toch niet over mij.
excuus geaccepteerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan jou moet hij maar voldoen
Zeikerdjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, laten we zelf regels gaan verzinnen! Daarom is de als/dan regel afgeschaft. Top, op naar meer taalverloedering!!
Gelukkig is een Engels woord verNederlandsen geen taalverloedering verder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, laten we zelf regels gaan verzinnen! Daarom is de als/dan regel afgeschaft. Top, op naar meer taalverloedering!!
Dan heb je mijn nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Qua conditie wel, maar er is niets mis met lekker een lekker gespierde man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik niet (meer) en zelfs toe gebruikten ik die alleen voor woon-werkverkeerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles meer dan 5km doe/deed ik altijd met de auto14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je mijn nog niet gezienik ben heel gespierd
ik van mij is eventjes zoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die heb ik niet (meer) en zelfs toe gebruikten ik die alleen voor woon-werkverkeer
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ben nogal een alles-of-niets type.. En ik heb een doel voor ogenquote:
Whut? Waar is je heilige koei?quote:
Ik vind het knap dat je het kan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben nogal een alles-of-niets type.. En ik heb een doel voor ogen
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben nogal een alles-of-niets type.. En ik heb een doel voor ogen
Damnit, nou voel ik me aangesprokenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals het hoort
Als je iets doet, moet je het goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |