Precies.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Laysa het volgende:
Fannnnnnn....ga nou niet weg...Coos gaat ff bangen dan is ie weer terug en de rest doet gezellig!
Wie heeft er ruzie? Moet ik iemand op zijn muil beuken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
zal ik dan maar eens heel mooi nieuws gaan vertellen hierof willen jullie nog steeds onderling ruzie maken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
zal ik dan maar eens heel mooi nieuws gaan vertellen hierof willen jullie nog steeds onderling ruzie maken
hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie heeft er ruzie? Moet ik iemand op zijn muil beuken?
Je mot je kop houwe...Ouwequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die de fipeaux maken in hun eigen SC topique_!_!_!_!
Iemand heeft zijn bezemsteel in je kruidenpotje gestoken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
Nee, aangezien jullie met jullie zure gelul alle mensen lopen weg te jagen die nog wel 's op meets kwamen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann zit te zeuren met haar verwijzing naar meets en BBQ's.versus gezelligheid. Dat is helemaal niet aan de hand, er zijn hier de hele dag geen mensen die bij voortduring meeten, integendeel.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MOE JIJ EEN KLATS VOOR DE BAKKES JONGE!?
Ojee!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
oke komt ieeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
ik wordt OMA voor het eerst in me leven en ja slaap slecht loop de hele dag blij te wezen en heb al teveel gekochtohhhhhhhh ben zo gelukkig
![]()
![]()
![]()
![]()
YAAAAAY EEN STINK KINDJE!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
ik wordt OMA voor het eerst in me leven en ja slaap slecht loop de hele dag blij te wezen en heb al teveel gekochtohhhhhhhh ben zo gelukkig
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, ouwe!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oma Heks!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
voel me nu wel heel oud hoor hahahaha maar ach wordt natuurlijk de beste, liefste, aardigste en vooral de gekste oma die er bestaatquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Haks is echt 140 jaar oud ofzeaux.
Er speelt toch al zoveel de laatste tijd hier, van die rare spanningen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ik snap niet zo goed wat er mis is gegaan, eigenlijk
Duh, ik heb die avond alleen maar zitten lachen over hoe jullie elkaar onderling in de haren vlogen over een fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, aangezien jullie met jullie zure gelul alle mensen lopen weg te jagen die nog wel 's op meets kwamen.
Daar heeft helemaal niemand wat aan, beter kan je een hele léuke oma worden... Maar daar heb ik alle vertrouwen in, bij jouquote:
Gomi komt gelukkig nog af en toe kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er speelt toch al zoveel de laatste tijd hier, van die rare spanningen.
Bepaalde users blijven ook weg..
Ik moest aan iemand denken die ook iedereen een klap voor de bats gaf..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gomi komt gelukkig nog af en toe kijken
Oma Haks die houwe we erin zo mag hij/zij me wel noemen, alleen oma vind ik zo oudbollig staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Haks is echt 140 jaar oud ofzeaux.
Je meent het! Gefeliciteerd! Dat wordt dus truitjes en sokjes breien voor jouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben het hier ook altijd over ''heksie''quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oma Haks die houwe we erin zo mag hij/zij me wel noemen, alleen oma vind ik zo oudbollig staan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heeft helemaal niemand wat aan, beter kan je een hele léuke oma worden... Maar daar heb ik alle vertrouwen in, bij jouHoewel ik je nog wel succes wens met het opruimen van alle zooi die zo'n kind achterlaat in je steriele Haksenhutsel
Maar die zit nog op de gesloten afdeling.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moest aan iemand denken die ook iedereen een klap voor de bats gaf..
Lavendel. Alles goed?quote:
...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie geen rel![]()
Taught you well, Yoda....Not
Zo zou ik het dus waarschijnlijk echt doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu gaan we te ver he, als het binnen komt slofjes aan, vastbinden in het maxi cosie en vooral geen geluid maken, spugen buiten de deur en de poepluiers krijgt het gewoon weer mee in het rugtasje richting huis naar zijn vader en moeder.
Ik zeg al maanden "Haks". Beter leren ze die baby het zeauxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben het hier ook altijd over ''heksie''![]()
Terwijl ik je altijd met je echte naam aanspreek
hahahha en nu nog WJ die steeds riep oma hahahaha nou genoeg ben en blijf gewoon Heks hoorquote:
Nee, niet om de foto's. Wel om de manier waarop er gereageerd werd, gok ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
Maar ff serieus...is dat nu echt de reden dat mensen wegblijven? om die meet?....en die foto's?
hahahah zie het ook wel voor me bij jou Mera hahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo zou ik het dus waarschijnlijk echt doen.
Foto's?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, niet om de foto's. Wel om de manier waarop er gereageerd werd, gok ik.
Google zei van welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...
Ik vind je wel een leuk pindaatje dus ik ga niet full-on nerdragen, maar dát is _GEEN_ correcte Yoda-speak.
Verwerk in ieder geval het woordje "did" er in.quote:
Ah....nah...tja...Tis uiteindelijk maar een forum...dus maak je niet dik...dat denk ik dan hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat was er dan mis met welke reacties en van wie kwamen die reacties dan? De meest zuigende reacties kwamen wat mij betreft een dag later hier in de SC, van diezelfde meeters.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
nee hoor, nooit wat voor de kids weggezet, zelf niet de flessen uit de keukenkastjes, gewoon met je klauwen er af blijven was het hier bij alle3, echt ga niet ombouwen omdat er nu een kleintje komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar dan moet heel je huis kind-proof zijn natuurlijk!
Klussen geblazen
ff denken...nee....you Yoda nerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verwerk in ieder geval het woordje "did" er in.
"Taught you well, Yoda did not..." <<< die accepteer ik
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah....nah...tja...Tis uiteindelijk maar een forum...dus maak je niet dik...dat denk ik dan hoor
Toedeledokie, we gaan dit niet wéér doen. HAKS/OMA <<< dáár gaat het over.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En wat was er dan mis met welke reacties en van wie kwamen die reacties dan? De meest zuigende reacties kwamen wat mij betreft een dag later hier in de SC, van diezelfde meeters.
Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, nooit wat voor de kids weggezet, zelf niet de flessen uit de keukenkastjes, gewoon met je klauwen er af blijven was het hier bij alle3, echt ga niet ombouwen omdat er nu een kleintje komt.
Sowieso, na een paar slokken chemiepacksap leert zo'n klein vreetzakje het echt wel af, heur.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, nooit wat voor de kids weggezet, zelf niet de flessen uit de keukenkastjes, gewoon met je klauwen er af blijven was het hier bij alle3, echt ga niet ombouwen omdat er nu een kleintje komt.
Je begint er zelf over Ian, maak het dan ook maar af.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Toedeledokie, we gaan dit niet wéér doen. HAKS/OMA <<< dáár gaat het over.
hey...ik had de pagina al geskipt heurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Toedeledokie, we gaan dit niet wéér doen. HAKS/OMA <<< dáár gaat het over.
TEH LULZ, er over beginnen, ik deed niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je begint er zelf over Ian, maak het dan ook maar af.
Film kijken, wij gaan doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TEH LULZ, er over beginnen, ik deed niet.
Lekker dan, gewoon voor het leven verminken die kleine teringlijerts!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Toverheks het volgende:
vroeger had ik een kachel, die jongen er steeds aan zitten ik roepen is heet, niet luisteren zo zijn handje er ff een sec tegen aan gehouden nooit meer gedaan, ja ja ik hou niet van dat koetsie koetsie gedrag, niet luisteren dan maar voelen, en mijn huis is super geschikt kleintje kan gewoon lekker kruipen en zo en boem is ho en au hoor.
jullie ook fijn weekend en dank je meraquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Filmtijd!![]()
Fijn weekend alvast allemaal en nogmaals gefeliciteerd Haksie
[RLS SC #1110] En wie niet weg is , is gezien......quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TEH LULZ, er over beginnen, ik deed niet.
Euh... da's een reactie van mij op een post waar in JIJ het erover hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[RLS SC #1110] En wie niet weg is , is gezien......
Deed mijn oma ook, en ook even aan het strijkijzer laten voelen. Je bleef er daarna echt wel af! Flessen met schoonmaakmiddel etc. had ik wel in een kastje met een kindveilig dingetje erop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Toverheks het volgende:
vroeger had ik een kachel, die jongen er steeds aan zitten ik roepen is heet, niet luisteren zo zijn handje er ff een sec tegen aan gehouden nooit meer gedaan, ja ja ik hou niet van dat koetsie koetsie gedrag, niet luisteren dan maar voelen, en mijn huis is super geschikt kleintje kan gewoon lekker kruipen en zo en boem is ho en au hoor.
Ja daaag, klets dan ook geen onzin. Ik heb het over vandaag, jij haalt er een meet bij van een paar weken geleden en dat members weggejaagd worden door zure figuren. De meest zure figuren waren op die meet (getuige het geneuzel over foto's). Eentje ervan zie ik nu niet posten, ik vind het prima.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh... da's een reactie van mij op een post waar in JIJ het erover hebt.
Maar: tijd voor dit gemierenneuk, ik heb niet.
3e week van augustus is ze uitgerekend en het is de oudste dus ook netjes gedaan, echt ben zo blij kan het gewoon niet uitleggen wat voor gevoel zoiets geeft, zo raar voel je je dan is gewoon ook wennen, loop helemaal te kwijlen tussen de babyspulletjes door en heb al teveel gekochtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef spuitje het volgende:
Maar Heksie, wanneer komt dat wereldwondertje?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wies de vader?
Ik ben het niet, want ik heb 2 ivoren biljartballen
Ga je wol kopen en leuke truitjes breien Heks? Voor het kleine beebjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
3e week van augustus is ze uitgerekend en het is de oudste dus ook netjes gedaan, echt ben zo blij kan het gewoon niet uitleggen wat voor gevoel zoiets geeft, zo raar voel je je dan is gewoon ook wennen, loop helemaal te kwijlen tussen de babyspulletjes door en heb al teveel gekochtmaar ja zal wel weer afnemen dat gevoel. Maar heb wel zoiets gelukkig dat ik het toch ooit eens mag meemaken al had ik nooit verwacht dat het ook zou gebeuren.
Zure figuren ? wat zeik jij nou, ik vind die Coos en WJ wel een leuk duo hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja daaag, klets dan ook geen onzin. Ik heb het over vandaag, jij haalt er een meet bij van een paar weken geleden en dat members weggejaagd worden door zure figuren. De meest zure figuren waren op die meet (getuige het geneuzel over foto's). Eentje ervan zie ik nu niet posten, ik vind het prima.
WJ zou een wijf moeten zijn, dan was ze de mijnequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zure figuren ? wat zeik jij nou, ik vind die Coos en WJ wel een leuk duo hoor
Dank je Jian, en laven ben al bezig hahahaha met een AJAX truitje en al wordt het een meisje aantrekken moet ze het al is het alleen voor de fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je wol kopen en leuke truitjes breien Heks? Voor het kleine beebje
vind jij Eerwaarde dan een leuke naam, nou oke zal het ff doorgevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het wordt toch wel naar mij genoemd he u moet de groetjes van Haks hebben?
Jij weet best dat ik Floris-Jan heet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind jij Eerwaarde dan een leuke naam, nou oke zal het ff doorgeven
Dat wordt oppasmoeder zijn Heks, vind je dat wel leuk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind jij Eerwaarde dan een leuke naam, nou oke zal het ff doorgeven
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik Floris-Jan heet!
ja hoor Teun, heb toch geen leven dus breng maar hier heenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt oppasmoeder zijn Heks, vind je dat wel leuk?
Wie weet hebben wij tegen die tijd wel een berg meisjes babykleding....zal mn schoonzusjes wel lief aan kijken mocht het een meisje wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je Jian, en laven ben al bezig hahahaha met een AJAX truitje en al wordt het een meisje aantrekken moet ze het al is het alleen voor de foto. (maar is meer een geintje hoor, had voor het neefje van me schoonzoon een AJAX trui gemaakt en stond zo stoer, dus me schoonzoon gaf een opmerking denk ach laat ik er maar eentje maken alleen piepklein.
En weet niet of me dochter gebreide truitjes wil, zelf had ze er vroeger een bloedhekel aan, en ik maakte mooie hoor met allemaal disneyfiguren erop en meer van die dingen, ze gruwelde ervan.
Maar vroeger was het heel normaal, al mijn vriendinnen breiden, maar ben zelf niet meer zo van het handwerken hoor dus het hoeft ook niet zonodig van mij.
maar tegenwoordig kan je zulke leuke dingen kopen en niet duur en alleen als me dochter het wilt dat ik iets brei, en ben de laatste tijd niet zo meer van het handwerken
je bent een schatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet hebben wij tegen die tijd wel een berg meisjes babykleding....zal mn schoonzusjes wel lief aan kijken mocht het een meisje worden
Als jij blij bent, ben ik dat ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor Teun, heb toch geen leven dus breng maar hier heen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij blij bent, ben ik dat ook
Graag gedaan, maar om eerlijk te zijn kan ik mij echt helemaal niets bij je gevoel voorstellen, hoezeer ik het ook probeerquote:
Nee, goh en volgens mij zou jij nou juist zo'n leuke Oma zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar om eerlijk te zijn kan ik mij echt helemaal niets bij je gevoel voorstellen, hoezeer ik het ook probeer
geeft ook niet hoor Teun hahaha had ik ook altijd als andere het erover hadden dan dacht ik echt ppfftt doe ff normaal enzo, maar dit was zo onverwachts en van haar had ik het nooit verwacht, had je me oudste gekend had je ook zoiets van zijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar om eerlijk te zijn kan ik mij echt helemaal niets bij je gevoel voorstellen, hoezeer ik het ook probeer
hahahaha ja dat ken ik en ga het nu eens zelf proberen het lukt je niet hahaha liev tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef Laysa het volgende:
Ik wel....en morgen ga ik denk ik weer naar mn nichtjes....en dan smelt ik ook weg![]()
Mn oudste nichtje heeft op het kinderdagverblijf geleerd hoe ze zelf dr jas aan moet trekken...Dan legt ze die met de binnenkant naar boven op de grond....zwiept ze hem over haar heen en dan floeps handjes inde mouen...en dan staat ze mega trots te glimmen![]()
ja en ipv dat ze dan trots naar mij kijkt....straalt ze glimmend naar DK zo van goed hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ja dat ken ik en ga het nu eens zelf proberen het lukt je niet hahaha liev toch
Geeft niks, beter dan kiften toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
En nu genoeg baby gepraat gehad en van dat koetsie koetsie gedoe weer gewoon over naar de orde van de dagal dat slappe geouwehoer over poepluiers en spuugdoekjes
![]()
maar allemaal
hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja en ipv dat ze dan trots naar mij kijkt....straalt ze glimmend naar DK zo van goed he
Ik kreeg ook gratis spullen uit haar winkel. Die had ze zelf gescand en afgerekend!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja en ipv dat ze dan trots naar mij kijkt....straalt ze glimmend naar DK zo van goed he
Je kreeg zelfs geld toequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg ook gratis spullen uit haar winkel. Die had ze zelf gescand en afgerekend!
dan heb je een streepje voor zoals ze dat zeggen, maar je bent in het echt toch ook heel lief dus ik begrijp dat welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg ook gratis spullen uit haar winkel. Die had ze zelf gescand en afgerekend!
ben jij ook zo beroerd van de griep als ik dat zo begrijp??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geeft niks, beter dan kiften toch?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb je een streepje voor zoals ze dat zeggen, maar je bent in het echt toch ook heel lief dus ik begrijp dat wel
Daar gaat hem omquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
ben gewoon heel tevreden met mijn leventje
Wordt je een beetje koekkoek dat je jain hoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaat hem om
Hoorde jij Jian ook iets roepen of verbeeld ik mij dat nu?
Is de kardinaal voorzien van een streepje voor?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb je een streepje voor zoals ze dat zeggen, maar je bent in het echt toch ook heel lief dus ik begrijp dat wel
Jian??Jian?? wie is nu weer Jianquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaat hem om
Hoorde jij Jian ook iets roepen of verbeeld ik mij dat nu?
Ah, nah, zal zo even kijken, eerst koffiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wordt je een beetje koekkoek dat je jain hoort![]()
Ik las hem alleen
Behoorlijk ja, hoop dat ik nu het ergste achter de rug hebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij ook zo beroerd van de griep als ik dat zo begrijp??
net mn 2e bakkie opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, nah, zal zo even kijken, eerst koffie![]()
Jij ook?
ja maar goed uitzieken he niet te snel denken ach gaat wel weer, hoor veel om me heen van zware griep enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, hoop dat ik nu het ergste achter de rug heb
Nog steeds in de lappenmandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, hoop dat ik nu het ergste achter de rug heb
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
![]()
moet nu hardop lachen, hier roepen ze ook tegen elkaar als ik weer eens, al gebeurd dat natuurlijk zelden
eens tekeer ga, dan roepen ze tegen elkaar oh ze is weer koekkoek en maken daar gebaren bij.
Ajax ook!quote:
zijn we toch eigenlijk, misschien in een vorig leven dat wij heel innig verbonden warenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog steeds in de lappenmand![]()
hopelijk knap je snel op meis![]()
[..]
ik zweer het je...we hadden familie kunnen zijn
dan wel een blind paard Teun, of tenminste aan een oog blind want ik zie Cc hier gewoon iedere dag posten. Of zijn dat wanen van de koorts?quote:
Hoor ik daar een Lama schijten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Zure figuren ? wat zeik jij nou, ik vind die Coos en WJ wel een leuk duo hoor
Weet het wel zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn we toch eigenlijk, misschien in een vorig leven dat wij heel innig verbonden waren
Rukwinden. Ik zou als ik jou was die Kardinaal effe buiten zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
net mn 2e bakkie op![]()
En het waait hier...niet normaal jonguh
Ja, maar het ging daar dan ook niet over wel of niet posten Coos.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef Coos het volgende:
[..]
dan wel een blind paard Teun, of tenminste aan een oog blind want ik zie Cc hier gewoon iedere dag posten. Of zijn dat wanen van de koorts?![]()
Nâh en die hijgere privéposts kwaliteitsposts 's ochtends daar mis je niks an.
Ja doei...dan kan ik naar beneden om hem van de straat te schrapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Rukwinden. Ik zou als ik jou was die Kardinaal effe buiten zetten.
we wachten af hondjes, straks is het een jankerd nou gelijk retour naar de oudersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef hondjes het volgende:
En het is nog veel leuker dan je denkt Heks..Oma zijn....
Dan snap ik het niet. Je moet er zeker bijgeweest voor de crux.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar het ging daar dan ook niet over wel of niet posten Coos.
zal eens even kijken voor je, zit nu via dat UPC kastje op History iets over crusadders wat het is ben ik nog niet achter iets van jezus enzo dacht ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet. Je moet er zeker bijgeweest voor de crux.![]()
Heks komt er nog wat op de buis vanavond???
De crux was zuur, men zou hier posters wegjagen met zuur gedrag. Ian bracht dat in verband met die uitspraak van Fann. Die laatste had het dan weer over dat het hier niet gezellig was vanwege meets en BBQ's. Daar bracht ik tegenin dat die mensen hier vandaag nauwelijks waren. Nou ja, lang verhaal, kort.....la maar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet. Je moet er zeker bijgeweest voor de crux.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oooh God, ze hebben elkaar gevonden hoor![]()
Mag er niet een apart topic komen voor die twee?
whutquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Coos het volgende:
Toen ik vannacht op bed lag schoot ik nog in de lach ivm Soury's mogelijke stappen in het onderwijs.
Het begrip PTSS krijgt dan weer een geheel nieuwe dimensie. Post Traumatisch Soury Syndroom.
dan gaat dat Topic heten.........quote:
Je bent zo enthousiast over het omaschap van Heks. Alsof je zelf ook een beetje in katzwijm viel.quote:
En wat is daar mis mee. Hoe cool is dat, oma wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je bent zo enthousiast over het omaschap van Heks. Alsof je zelf ook een beetje in katzwijm viel.
Iedereen is hier gek gewordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee. Hoe cool is dat, oma worden.
Dat is 1 manier om ernaar te kijkenquote:
Het gaat mijn verbeeldingskracht te bovenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje als oma! Dat zie ik meteen voor mij!
Je bent zelf een rotte vis!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
nou ik zei genoeg over poepluiers en babygekwijl ,laten we elkaar nu weer heerlijk lopen sneren, elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar ook weer heel lief vinden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[Upd] Van Gelder weigerde Derksen te feliciteren
quote:Update 20.55 uur
Jack van Gelder heeft Derksen vrijdagavond alsnog gefeliciteerd in de vrijdag-uitzending van Voetbal International. De NOS-presentator zei dat hij in Australië op vakantie was: "Men wilde een beeldopname maken. Klaarblijkelijk heeft RTL niet genoeg geld om gewoon een verslaggever over te sturen en bij mij op visite te komen. Daar lag het dus aan, Johan. Natuurlijk wil ik je feliciteren."
en ruiken ppffttttt 3 straten verder weten ze al als ik er aankomquote:
Ja, hier zitten we allemaal op te wachtenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[Upd] Van Gelder weigerde Derksen te feliciteren
Ze heeft naast al dat vlees ¤ 1.270,- gepakt, dat is een goed uurloonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef Coos het volgende:
Teun je hebt weer wat gemist.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jobs-in-12-uur.dhtml
Heb je hem weer, Coosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, hier zitten we allemaal op te wachten
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je hem weer, Coos! Is je scrollwiel stuk, is je ignore-functie tijdelijk bezet.
!
Ik had 'm d'r toch niet ingehangen. Nog niet voor die 1270 toe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze heeft naast al dat vlees ¤ 1.270,- gepakt, dat is een goed uurloon
We horen net dat dat Pietje isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat jij de allerliefste oma van de hele wereld wordt.
Kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja daaag, klets dan ook geen onzin. Ik heb het over vandaag, jij haalt er een meet bij van een paar weken geleden en dat members weggejaagd worden door zure figuren. De meest zure figuren waren op die meet (getuige het geneuzel over foto's). Eentje ervan zie ik nu niet posten, ik vind het prima.
heb ik er niet op zitten, heb gewoon digital starters pakket zitten genoeg zenders al heb ik al gekeken voor meer zenderpakket en eredivisie maar is gewoon zonde van het geld, heb namelijk in slaapkamer KPN met eredivisie enzoquote:
dank je wel deissyy maar of ik de liefste oma wordt is nog maar afwachten maar ga me best doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Heksje, je wordt oma!!![]()
Ik denk dat jij de allerliefste oma van de hele wereld wordt. Gefeliciteerd
Volgens mij was het drie meter rondom die dame glibberen en glijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had 'm d'r toch niet ingehangen. Nog niet voor die 1270 toe.
Vertel! Wie wie/hoeveel van de huidige aanwezigen interesseerd het ook maar een fluit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je hem weer, Coos! Is je scrollwiel stuk, is je ignore-functie tijdelijk bezet.
!
Wat? Je pijpt voor 5 euro bejaarden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was het drie meter rondom die dame glibberen en glijden![]()
En nee, ik vind het ook helemaal niets. Ik doe alleen boven de zeventig
Ik wist niet dat jij op oudere dames vielquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Teun, Jian, Scrut, Haks en Gert.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef Coos het volgende:
Vertel! Wie wie/hoeveel van de huidige aanwezigen interesseerd het ook maar een fluit.![]()
Hooguit Teun maar die reageert op alles wat beweegt.![]()
Ik schreef fluitdat heeft bijna iets met voetbal te maken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel! Wie wie/hoeveel van de huidige aanwezigen interesseerd het ook maar een fluit.![]()
Hooguit Teun maar die reageert op alles wat beweegt.![]()
Ik schreef fluitdat heeft bijna iets met voetbal te maken.
En dat het gebit uitgaat toch??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lezen Pietje, van de huidige aanwezigen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teun, Jian, Scrut, Haks en Gert.
Zo.
Het was ook een grapje Dees. Maar om eerlijk te zijn kijk ik zelden naar leeftijd. Al weet ik wel dat zo ongeveer alles beneden de 35 niet aan mij besteed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op oudere dames viel
Inderdaad, ik zat het nog even te lezen, wat laat die v. Gelder zich kennen zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teun, Jian, Scrut, Haks en Gert.
Zo.
/care, wie weet komen ze zo onlinequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Lezen Pietje, van de huidige aanwezigen!
Vraag het haar, niemand hier weet het (denk ik)(quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
En waarom was Fann boos?
Of was ze teleurgesteld?
Over dat kutvoetbalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
Waar gaat het nu weer over hier...ik volg jullie niet meer
Teun doet bejaarden voor een paar euro!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
Waar gaat het nu weer over hier...ik volg jullie niet meer
ja ik weet hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was ook een grapje Dees. Maar om eerlijk te zijn kijk ik zelden naar leeftijd. Al weet ik wel dat zo ongeveer alles beneden de 35 niet aan mij besteed is.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Teun doet bejaarden voor een paar euro!
Grapjasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Fann, waarom ben je boos cq. teleurgesteld?
Teun@fuck.fok.nlquote:
Ik denk alleen dat mijn vraag weinig nut heeft, want ze meldde zich in het vorige topic voor een tijdje afquote:
Ik begrijp nu waarom jij een arme sloeber bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Teun doet bejaarden voor een paar euro!
Ok.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom jij een arme sloeber bent
Die klini-kloons?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Jian het volgende:
Godsamme, ik vind dat X-factor werkelijk nog wel te pruimen ook op het moment
Dan heb jij het niet goed begrepen, de dochter van heks is vol van de kleinequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent vol van die kleine Heks, voor mij is er geen ruimte meer
Zou Heks dan misschien ook nog........quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb jij het niet goed begrepen, de dochter van heks is vol van de kleine
he mannen met pit staan nog steeds bij mij op nummer 1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent vol van die kleine Heks, voor mij is er geen ruimte meer
Ik heb meer pitt dan Brad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he mannen met pit staan nog steeds bij mij op nummer 1
Was van korte duur Heks, is een herhaling.quote:
Met zulke shit shit scoor je ook geen punten bij mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Jian het volgende:
Godsamme, ik vind dat X-factor werkelijk nog wel te pruimen ook op het moment
uuhhh, als dat van Coos mag natuurlijk, anders zet ik het uit![]()
oke nou gezellig dat je er weer bent coos, staat nu nieuwsuur op ach ja een echte RLS op AJE al wil ik dat er toch wel een eind aan komt, al denk ik dat op 12 uur vannacht als ultimatum op zijn eind loopt de pleuris daar uit breekt, en mis Rem met zijn analyses............ weet niet waar die weer uit hangt, zou hij echt met de trein richting Egypte snellen om op de barricade mee te brullen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Was van korte duur Heks, is een herhaling.
Remlof zal de revolutie wel in de kroeg aan het voeren zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mis Rem met zijn analyses............ weet niet waar die weer uit hangt, zou hij echt met de trein richting Egypte snellen om op de barricade mee te brullen.
Prima laatste zin. Die laat nog steeds zien dat Wilders niet serieus genomen wordt door 'de elite' waar zij zichzelf duidelijk bij vindt horen. En maar huilen straks.quote:
Pietje moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima laatste zin. Die laat nog steeds zien dat Wilders niet serieus genomen wordt door 'de elite' waar zij zichzelf duidelijk bij vindt horen. En maar huilen straks.
Wat een vreselijk, gezocht, gelegenheidsstukje van ons zure Linksmensch Jolequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Coos het volgende:
De Nederlandse Mubarak
In Egypte proberen ze de autocratie af te schaffen, in Nederland voert een listige politicus hem in
francisco van Jole
Dan nog kun je nu als politicus dat risico niet nemen. Maar een columnist van wat eigenlijk ?, kan zich zoveel domheid prima permitteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Coos het volgende:
Pietje moet nog veel leren
Pietje denkt dat de PVV een blijvertje is
Pietje vergist zich
Pietje kan met mij wedden dat er over 10 jaar niets of zo goed als niets van de PVV over is.
CPN!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Coos wat ben jij eigenlijk?
Ik ben van de KVP!
Roomsch-Rood!quote:
http://www.joop.nl/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar een columnist van wat eigenlijk ?, kan zich zoveel domheid prima permitteren.
Place your bets pleasequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Pietje kan met mij wedden dat er over 10 jaar niets of zo goed als niets van de PVV over is.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje heeft een jasje
en een dasje
en in zijn overhemd
is het een hele vent!
Drie werf hoezee!
Pietje stemt VVD!
Beetje simpel geredeneerd en ook niet onderbouwdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Pietje moet nog veel leren
Pietje denkt dat de PVV een blijvertje is
Pietje vergist zich
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef Coos het volgende:
Even intellectueel bijtanken met het Pow nieuws.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima laatste zin. Die laat nog steeds zien dat Wilders niet serieus genomen wordt door 'de elite' waar zij zichzelf duidelijk bij vindt horen. En maar huilen straks.
Ik denk dat je je vergist Coos....helaas. En als de PVV er niet meer is dan is het gedrocht dat er dan is nog groter.quote:
Staat ie op een barkrukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Remlof zal de revolutie wel in de kroeg aan het voeren zijn.
Bedrijfsleven, motor van de economie enzo , daar waar de centjes worden verdiend, zoiets .....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik vind dat ook onbegrijpelijk en heel erg triest.
Maar nog triester vind ik dat de belastingen voor het bedrijfsleven wederom naar beneden gaan met 500 miljoen. Er zijn tekorten, er was crisis, alles wordt afgewenteld op de burger die er geen moer aan kon doen.
Ja, maar wie kan het (de producten van die bedrijven) nog kopen als je de burgers uit zit te zuigen? Jij denkt ook niet verder dan je neus lang is Jianquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Bedrijfsleven, motor van de economie enzo , daar waar de centjes worden verdiend, zoiets .....
quote:
Dat doen ze bij Pow! Dan laten ze negers aan het woord en die turven ze dan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je het tegen mij, en wat is geturfd??? is het wat ik denk
Wat een kul, een goed draaiende economie zorgt voor werkgelegenheid en welvaart. Dat begint bij een sterk bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar wie kan het (de producten van die bedrijven) nog kopen als je de burgers uit zit te zuigen? Jij denkt ook niet verder dan je neus lang is Jian
En wat over "Eerlijk de lasten verdelen?"
dit ga je niet menen, echtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Pow! Dan laten ze negers aan het woord en die turven ze dan!
Prem - Rutgerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit ga je niet menen, echt![]()
![]()
![]()
![]()
maar ja is die rutger met zijn vriendjes he, vind dat zo een kwallebak een naar eng mannetje
Geen kul, het is een feit dat men nu met z'n tweeën moet werken om het hoofd boven water te houden en dat velen dan nog subsidies ontvangen. Zeg maar wat daar aan gelogen is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een kul, een goed draaiende economie zorgt voor werkgelegenheid en welvaart. Dat begint bij een sterk bedrijfsleven.
Wellicht moeten niet zoveel mensen boven hun stand willen leven. Veel te dure huizen, auto's en flatscreens van geleend geld. Mannen werken, vrouwen werken en levens worden daarop ingericht en dan moeten er kinders komen en moet het lieve leventje natuurlijk ongewijzigd worden voortgezet en dat gaat vaak niet, tsjaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen kul, het is een feit dat men nu met z'n tweeën moet werken om het hoofd boven water te houden en dat velen dan nog subsidies ontvangen. Zeg maar wat daar aan gelogen is.
Dat zeggen is pas kul. De oppervlakte van de grond en de woningen zelf (voor normale mensen) zijn alleen maar kleiner geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht moeten niet zoveel mensen boven hun stand willen leven. Veel te dure huizen, auto's en flatscreens van geleend geld. Mannen werken, vrouwen werken en levens worden daarop ingericht en dan moeten er kinders komen en moet het lieve leventje natuurlijk ongewijzigd worden voortgezet en dat gaat vaak niet, tsja
O ja, straks ga je verkopen dat mensen vroeger meer luxe hadden dan tegenwoordig, in termen van de productiemaatschappij dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zeggen is pas kul. De oppervlakte van de grond en woningen zelf (voor normale mensen) is alleen maar kleiner geworden.
Autó's hadden ze vroeger ook en groter dan tegenwoordig, net zoals er ook een TV in huis stond. En alles van één salaris en met minder schuld.
100 procent en volmondig "Ja" (jaren '80 en '90) Wat ze nu wel hebben is meer keuze, maar wat heb je daar over 20 jaar aan als je het niet meer kunt kopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, straks ga je verkopen dat mensen vroeger meer luxe hadden dan tegenwoordig, in termen van de productiemaatschappij dan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe wat origineels of ga anders naar je nest
jack white wears brown striped pantiesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Jian het volgende:
![]()
Kids wear Superman pajamas
Superman wears Chuck Norris pajamas
Chuck Norris wears Jack White pajamas
En ik word niet eens peetoom! Ik ga dat kindeke zelf wel dopen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik sta met mn baby nichtje op Facebook....volgens mij kan jij die foto ook zien
och....dan zijn we toch gewoon suikeroom en tantequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik word niet eens peetoom! Ik ga dat kindeke zelf wel dopen!
Schei toch uit huilie, je doet net als we de 1e "economische crisis" in de geschiedenis meemaken. Niks nieuws onder de zon, niets wat zich ook niet weer zal herstellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de ellende begint nu pas goed, vooral voor jongeren. Banken geven geen geld meer, omdat ze weten dat er steeds minder geld (lees salaris) terecht gaat komen bij de mensen. De producten worden daarentegen wel flink duurder. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er straks nog een huis kunnen kopen, zelfs met dubbel salaris. In de jaren '80 '90 kon gewoon (bijna) iedereen een woning kopen en met dubbels salaris kocht je simpelweg een villa of een huis op stand.
Ik begrijp werkelijk niet dat je dan zegt dat er nu meer luxe is.
Als Hitler hetzelfde had gezegdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei toch uit huilie, je doet net als we de 1e "economische crisis" in de geschiedenis meemaken. Niks nieuws onder de zon, niets wat zich ook niet weer zal herstellen.
Kon je dat zien dan in de Darkroom, tis toch donker daar ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jack white wears brown striped panties
![]()
[ afbeelding ]
van gert gehoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Kon je dat zien dan in de Darkroom, tis toch donker daar ?
Je gaat niet eens in op mijn argumenten, dat maakt dat ik je zo ongeveer dezelfde teksten kan doen toekomen als die jij regelmatig aan Coos geeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei toch uit huilie, je doet net als we de 1e "economische crisis" in de geschiedenis meemaken. Niks nieuws onder de zon, niets wat zich ook niet weer zal herstellen.
oh ff gleurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik sta met mn baby nichtje op Facebook....volgens mij kan jij die foto ook zien
Schei toch uit man, tis bijna middernacht en jij loopt als dik betaald ambtenaar te huilen over de economie. Een economie die reeds kleine tekenen van herstel vertoond. Ik moet morgen weer vroeg op om te werken aan die economie en aan mijn inkomen dat niet altijd vast per de 25ste van de maand wordt overgemaakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat niet eens in op mijn argumenten, dat maakt dat ik je zo ongeveer dezelfde teksten kan doen toekomen als die jij regelmatig aan Coos geeft![]()
Ik constateer, alles overziend, dat je niet dom bent, maar dat je de geschiedkundige samenhang der dingen en het totaal overzicht wat kwijt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |