Precies.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Laysa het volgende:
Fannnnnnn....ga nou niet weg...Coos gaat ff bangen dan is ie weer terug en de rest doet gezellig!
Wie heeft er ruzie? Moet ik iemand op zijn muil beuken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
zal ik dan maar eens heel mooi nieuws gaan vertellen hierof willen jullie nog steeds onderling ruzie maken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
zal ik dan maar eens heel mooi nieuws gaan vertellen hierof willen jullie nog steeds onderling ruzie maken
hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie heeft er ruzie? Moet ik iemand op zijn muil beuken?
Je mot je kop houwe...Ouwequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die de fipeaux maken in hun eigen SC topique_!_!_!_!
Iemand heeft zijn bezemsteel in je kruidenpotje gestoken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
Nee, aangezien jullie met jullie zure gelul alle mensen lopen weg te jagen die nog wel 's op meets kwamen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann zit te zeuren met haar verwijzing naar meets en BBQ's.versus gezelligheid. Dat is helemaal niet aan de hand, er zijn hier de hele dag geen mensen die bij voortduring meeten, integendeel.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MOE JIJ EEN KLATS VOOR DE BAKKES JONGE!?
Ojee!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
oke komt ieeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
ik wordt OMA voor het eerst in me leven en ja slaap slecht loop de hele dag blij te wezen en heb al teveel gekochtohhhhhhhh ben zo gelukkig
![]()
![]()
![]()
![]()
YAAAAAY EEN STINK KINDJE!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
ik wordt OMA voor het eerst in me leven en ja slaap slecht loop de hele dag blij te wezen en heb al teveel gekochtohhhhhhhh ben zo gelukkig
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, ouwe!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oma Heks!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |